AndroidHealthClinic

playstation emulator

• Topic Starter Topic Starter
dat mag wel waar zijn maar met deze emu kun je ook ps2 emuleren, je kan dan wel een cheap ps2 kopen met cheap games of je kunt gewoon deze emu gratis downen en gratis de games downloaden met als voordeel dat de games er dankzij div opties er ook nog een stuk mooier uit zien als op de originele psone.

wees geen dief voor je centjes:)

waar kan je je key input wijzigen?? is nu k*t op me toetsebord

Laatst bewerkt:
idd is gelukt :D

ik snap er niks van, heb alles gedownload maar krijg deze melding ; * error loading [plugins\gpuPeopsSoft.dll]

what to do? ???

Heb je het in de juiste map geplaatst?

verwijderen, opnieuw .dll file downen. Doet ie het dan nog niet goed, dan moet je ff andere emulator downloaden.

is allemaal niet nodig hoor als je nou op pagina 1 kijkt en naar de post van barbellman daar staat er 1 die helemaal compleet is hoef je dus niks meer bij te zoeken ;)

meschien ff opnieuw downloaden bij mij deed hij het eigelijk gelijk zonder problemen..

nou weetje ik heb dit probleem ook al gehad bij een andere emulator daarom had ik ook deze gedownload ik denk dus niet dat nog een keer downloaden het probleem zal oplossen. ik kan die plug in gewoon instellen en als ik op test klik dan zegt hij dat hij het goed doet , maar wanneer ik dus een ps1 spel in mn computer doe en die wil gaan spelen krijg ik de fout melding.

als je dat spel nou is hier download www.romulation.net/downloads/
dan moet je hem gewoon kunnen spelen zonder ps1 disk

edit: via disk doet ie het bij mij ok nie..

Laatst bewerkt:
ik dacht dat hij het deed maar ik krijg alleen een zwart scherm te zien, lijkt me ook niet de bedoeling? :p

via de disk? dan krijg ik ok zwart beeld, als je via rom speeld kan het ff duren voor het spel begint ;)

als t even duurt maakt me niks uit, maar ik krijg het idee dat ik 2 dagen kan gaan wachten dan maar ik zal het eens even proberen dan

Terug
Naar boven