Fitness Seller

Pleister coached by Cement Factory

• Topic Starter Topic Starter
Eerste topic op dbb waar ik me op abboneer ;-) wat me verbaast is dat je volgens palumbo normen hoog zit in gh. Meer dan 4 is verwaarloosbaar volgens palumbo. Althans, dat zegt ie in een youtube filmpje. Zal m ff opzoeken.

Welke gh timing hanteert hij (misschien heb ik er overheen gelezen)?
Had dit berichtje over het hoofd gezien. Dat boeit volgens hem niet. Ik moet 3iu in de ochtend zetten en 3iu later op de dag, eind middag ongeveer.

Question:
The igf-1, do I need to inject this subcutaneous in the belly fat or intramusculair in the bodypart I have trained?
Is it possible that you can get insulin resistance if you use it for a longer time? Because I have the idea that I feel it less then normally.

Answer Dave:
Take it IM into your delt. Igf has an insulin Like effect.
It won't make you insulin resistant.

Question:
The igf-1, do I need to inject this subcutaneous in the belly fat or intramusculair in the bodypart I have trained?
Is it possible that you can get insulin resistance if you use it for a longer time? Because I have the idea that I feel it less then normally.

Answer Dave:
Take it IM into your delt. Igf has an insulin Like effect.
It won't make you insulin resistant.

Dave Palumbo reageert blijkbaar een stuk sneller dan Milos :)

Geen optie om een paar maandjes naar dubai te gaan? Omdat je bereid ben er redelijk wat geld in te steken.
Als je die progressiefoto's van Brandon Curry ziet die hij de afgelopen maanden heeft gemaakt.. Echt bizar wat ze daar doen/kennis die ze daar hebben

En dan foto's maken voor die magische spiegel daar :D

Geen optie om een paar maandjes naar dubai te gaan? Omdat je bereid ben er redelijk wat geld in te steken.
Als je die progressiefoto's van Brandon Curry ziet die hij de afgelopen maanden heeft gemaakt.. Echt bizar wat ze daar doen/kennis die ze daar hebben
Dubai? Jawel ben ik laatst nog op vakantie geweest en beviel me zeer goed. Wil ik best nog eens heen hoor haha.

Maar ik dacht dat al die bodybuilders in Kuwait zitten? Want dat trekt me niet echt

Dubai? Jawel ben ik laatst nog op vakantie geweest en beviel me zeer goed. Wil ik best nog eens heen hoor haha.

Maar ik dacht dat al die bodybuilders in Kuwait zitten? Want dat trekt me niet echt

Klopt in Kuwait dus totaal anders dan Dubai.

Michael de Maesschalck is er nu naartoe en traint er met Khalid Almohsinawi.

Toch een lange tijd, huurt er nu een huisje. En zou daar personal training willen geven in die gym. Hij wil absoluut zijn pro card halen dus kan tijdje duren dat hij er gaat blijven.

En zijn vriendin is niet mee zekers?

Maar als hij dit allemaal kan en het is zijn droom/doel dan is het wel proper dat hij het doet.

Terug
Naar boven