Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Epic bloat
increlex houd ontzettend veel vocht vastVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic bloat
increlex houd ontzettend veel vocht vastHad dit berichtje over het hoofd gezien. Dat boeit volgens hem niet. Ik moet 3iu in de ochtend zetten en 3iu later op de dag, eind middag ongeveer.Eerste topic op dbb waar ik me op abboneer ;-) wat me verbaast is dat je volgens palumbo normen hoog zit in gh. Meer dan 4 is verwaarloosbaar volgens palumbo. Althans, dat zegt ie in een youtube filmpje. Zal m ff opzoeken.
Welke gh timing hanteert hij (misschien heb ik er overheen gelezen)?
Maakt niet uit volgens Dave. Zolang het maar verdeelt is over de dag.Vroeg me af of je je hgh tegelijk zet met je insuline? Zo niet, wanneer zet je dan je HGH
Zie berichtje hierboven.Ik ben ook benieuwd naar je HGH timing nu. En die IGF is wel laag gedoseerd, moet je dat bi-lateraal zetten?
Question:
The igf-1, do I need to inject this subcutaneous in the belly fat or intramusculair in the bodypart I have trained?
Is it possible that you can get insulin resistance if you use it for a longer time? Because I have the idea that I feel it less then normally.
Answer Dave:
Take it IM into your delt. Igf has an insulin Like effect.
It won't make you insulin resistant.

Wist niet dat Roelly daar ook naartoe ging :-pIk kreeg van 1 iemand de opmerking "ik heb de massa maar jij de aesthetics en de looks". Ow oke dus ik heb geen massa, bedankt![]()
Dubai? Jawel ben ik laatst nog op vakantie geweest en beviel me zeer goed. Wil ik best nog eens heen hoor haha.Geen optie om een paar maandjes naar dubai te gaan? Omdat je bereid ben er redelijk wat geld in te steken.
Als je die progressiefoto's van Brandon Curry ziet die hij de afgelopen maanden heeft gemaakt.. Echt bizar wat ze daar doen/kennis die ze daar hebben
Dubai? Jawel ben ik laatst nog op vakantie geweest en beviel me zeer goed. Wil ik best nog eens heen hoor haha.
Maar ik dacht dat al die bodybuilders in Kuwait zitten? Want dat trekt me niet echt
Iemand sprak me deze avond aan en zei: hey goed bezig, jou volg ik op forum
Wie was dat?![]()

Rob Envelop? Das de huisdealer.Dat was ik man haha. Irl ben je echt een monster bro! Die rob (waar je denk ik mee was) is ook echt een fucking beest!![]()
Hahaha eindelijk gevonden. Thnx kerel.Dat was ik man haha. Irl ben je echt een monster bro! Die rob (waar je denk ik mee was) is ook echt een fucking beest!![]()
Uhm zover ik weet niet lol
Ja sorry, zat met mn hoofd ergens andersDubai? Jawel ben ik laatst nog op vakantie geweest en beviel me zeer goed. Wil ik best nog eens heen hoor haha.
Maar ik dacht dat al die bodybuilders in Kuwait zitten? Want dat trekt me niet echt

Michael de Maesschalck is er nu naartoe en traint er met Khalid Almohsinawi.Geen optie om een paar maandjes naar dubai te gaan? Omdat je bereid ben er redelijk wat geld in te steken.
Als je die progressiefoto's van Brandon Curry ziet die hij de afgelopen maanden heeft gemaakt.. Echt bizar wat ze daar doen/kennis die ze daar hebben
Kuwait dus.Michael de Maesschalck is er nu naartoe en traint er met Khalid Almohsinawi.
Michael de Maesschalck is er nu naartoe en traint er met Khalid Almohsinawi.
Weet ik en dat is echt kut. Komt door de combinatie insuline/hgh. Trekt weg als je diep droog traint
Toch een lange tijd, huurt er nu een huisje. En zou daar personal training willen geven in die gym. Hij wil absoluut zijn pro card halen dus kan tijdje duren dat hij er gaat blijven.Had het gezien op zijn Insta. Hoelang gaat hij er blijven?
Toch een lange tijd, huurt er nu een huisje. En zou daar personal training willen geven in die gym. Hij wil absoluut zijn pro card halen dus kan tijdje duren dat hij er gaat blijven.