MuscleMeat

Kuurlog anavar vrouw

Bezoekers in dit topic

halve % eraf netjes. denk dat iedereen in prep altijd wel de angst heeft en het gevoel dat het niet snel gaat en ze niet klaar zijn op tijd?
 
Cardio kan altijd omhoog
 
Heb je ook progressie foto's? Ben wel erg benieuwd naar je shape. Of maybe insta (mag via pm) als je wilt.
 
Het lijkt me erg zwaar. Maar je weet ook waar je het voor doet!
Denk echt dat je er vast wel heel goed bij zal staan als ik het zo gevolgd heb. :)
 
Ik had beloofd dat ik nog wat zou posten over hoe ik me voelde.
Emotioneel ben ik stabiel (denk ik XD), ik ben soms wat prikkelbaar maar ik betwijfel of dit van de anavar komt, dit kan net zo goed mijn kcal- en energietekort zijn.
Ik merk wel echt verschil met 5 mg. De pomp die ik nu heb bij het trainen is echt enorm, vooral als ik schouders en armen train, alles verzuurt snel en zelfs met 3 kg dumbels doet het gewoon pijn. Wel echt een geweldig gevoel, dat dit gewoon kan haha. Ik voel me dan ook helemaal de shit nu tijdens het trainen XD Ik merk ook dat ik niet achteruit ga in gewicht, wat het trainen ook nog steeds leuk maakt!
Verder zijn m'n hormonen wel nog steeds een beetje over de zeik (of alweer), ik heb last van spotting (voor de mannen; lichte bloedingen tijdens het gebruik van de pil, dus geen volledige menstruatie). Een van de oorzaken hiervan is hormoonschonmelingen, dus ik maak me er verder niet druk om, hoewel het wel irritant is. Zijn er meer meiden die hier last van hebben/hadden?
Verder heb ik geen gekke bijwerkingen.
Ik pak nu de anavar in de avond wat eerder, dus niet meer direct voor het slapen, ik merk wel dat ik hierdoor beter in slaap kom en wat langer door kan slapen.

Fijne dag allemaal ❤
 
Dag lieve allemaal :heart:

Er is alweer een weekje voorbij en afgelopen donderdag heb ik weer gemeten en gewogen :)
Mijn gewicht is nu 52.5 (blijf mooi op hetzelfde gewicht hangen hihi) en mijn vetpercentage is gezakt naar 13.7%!
ik heb de afgelopen week 6x cardio gedaan in plaats van 5x
Ik zal wederom in mijn eerste post mijn inname en alles zetten voor het overzicht :)

Fijn weekend :banana::cheer:
 
dag lieve isabelle :D. mooie update 13,7% nice
 
Thanks voor je berichtje. In!
 
Heb je pic van hoe je dr bij staat op 13,6? Wel echt retelaag voor een vrouw. =o
 
Goedemorgen! :heart:
Even een update! Gisteren weer gemeten en gewogen. Ben van 13.7 naar 11.8% gegaan :eek!: mijn gewicht is ongeveer een halve kilo gezakt en zit nu op 51.9 kg.
Mijn inname is ongeveer hetzelde gebleven, deed eerst 2 dagen lowcarb en dan 1 gewoon, nu in totaal 5 dagen lowcarb en 2 dagen gewoon. Dus 1 gewone dag minder.
Mijn cardio was van 45 naar 60 minuten gegaan.
Ook zijn we al begonnen met het eerste vocht af te drijven (vandaar het flinke zakken ook heheh).
Verder gaat alles goed, ben wel heel erg onzeker en was ook heel erg bang dat ik JBC niet zou gaan halen en dat ik er niet goed genoeg op zou staan, dus wilde eventueel doorschuiven naar de open limburgse, maar ga nu toch voor JBC :)
Verder voel ik de anavar flink, niet zo raar met 10 mg denk ik. Mijn spotting was een paar dagen gestopt en begint nu weer wat terug te komen, heb ook wat last van acné :( ook is het daar beneden allemaal wat gevoeliger, heel erg vervelend, soms doet het pijn, als m'n ondergoed niet goed zit bijvoorbeeld. Verder geen rare dingen gezien bij mezelf qua uiterlijke veranderingen.
Mijn trainingen zijn nog steeds sterk. Echt bizar dat je je overdag soms toch zo klote kan voelen, maar 's avonds in de sportschool toch een mega goede training hebt! In kracht ga ik nog steeds niet achteruit gelukkig :flex:
Ik zal mijn inname en alles in mijn eerste post even bijwerken voor het overzicht!

Fijne dag allemaal! ;)
Liefs :heart:
 
Chickie!

Klinkt allemaal goed zeg! Goed dat je toch voor JBC gaat!

Hmm, dat het downunder allemaal wat gevoeliger is, is niet zo'n heel goed teken.. denk ik?? Hopelijk kan iemand hier wat nuttigs over zeggen. Hoop niet dat dat voortekenen zijn van groeien oid..

Succes met de laatste loodjes! Doorzetten!!! :D :kiss:
 
11,8 voor een dame damn. netjes hoor.
 
Back
Naar boven