Fitness Seller

Plotselinge steek in mijn rug

• Topic Starter Topic Starter

You tube is wazig, een filmje dat ik verwijderd had tijdens het uploaden is er toch nog steeds. Ik kan zelf ook wat dingen opnoemen die ik moet veranderen, maar ik wil graag ook kritiek van jullie allemaal hebben:D Een ding is zeker, mijn benen en toch net wat meer op mijn rug letten.

mja k heb me fout uitgedrukt.. k weet ni ..

morgen zullen de expert powerlifters het wel zeggen

Horen je bovenbenen niet paralel aan de grond te zijn???

Als je voor dat je lift meer omhoog kijkt (halverwege de muur) ben je er zekerder van dat je rug recht is. ;)

opletten wat je doet,dat is het begin en ik kan er van mee praten,namelijk al 2 rugoperaties gehad!
veel succes!

Horen je bovenbenen niet paralel aan de grond te zijn???

Als je voor dat je lift meer omhoog kijkt (halverwege de muur) ben je er zekerder van dat je rug recht is. ;)

Omhoog kijken doe ik zowiezo altijd, en je benen recht of niet, dit is dan meer een stiff-legged deadlift, volgens mij maakt het niet uit kwa blessure of je je benen paralel doet met grond.

Omhoog kijken doe ik zowiezo altijd, en je benen recht of niet, dit is dan meer een stiff-legged deadlift, volgens mij maakt het niet uit kwa blessure of je je benen paralel doet met grond.

Ik zou wel iets meer door je benen gaan en vanaf het begin van de beweging je hielen in de grond drukken. Nu lijkt het alsof je onderrug iets hol trekt.

Is er dan ook iets van te hol trekken?

Ik bedoel bol, my bad.

Je onderrug moet hol of recht blijven. Probeer het gewicht iets meer te squatten dus meer door je benen en hielen in de grond drukken en tegelijkertijd de stang naar je toe trekken (dus niet perse omhoog), zo is de as ook wat lager (meer in je heupen).

Ik bedoel bol, my bad.

Je onderrug moet hol of recht blijven. Probeer het gewicht iets meer te squatten dus meer door je benen en hielen in de grond drukken en tegelijkertijd de stang naar je toe trekken (dus niet perse omhoog), zo is de as ook wat lager (meer in je heupen).

Mijn rug was flink hol de heltijd, voelde hem enkel 1 keer naar boven niet helemaal hol. Dus daar zal het niet aan liggen, maar ik vindt de uitvoering simpelweg nooit fijn wanneer je je benen ook veel erbij gebruikt. Maar ik ga het de volgende keer wel proberen, want dat zou de enigste grote fout zijn di ik nu nog vindt. Ik denk altijd maar alleen met je rug deadliften te veel word.

Terug
Naar boven