AndroidHealthClinic

Review PNC Europe - Protein F90+ 6 komponenten - Premier Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoge kwaliteit 6-component-eiwit

Het product is een poeder voor het maken van een eiwit drank (met zoetstoffen). 6-componenten eiwit biedt de atleten een hoge kwaliteit proteïne poeder gemaakt van soja-eiwit isolaat, tarwe-eiwit, melkeiwit, whey-eiwit, wei-eiwit, ei-eiwit, in een ideale onderlinge verhouding en heeft een hoge biologische waarde.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? (strawberry fresh) met melk smaakt het best goed, met water moet je meer poeder gebruiken om een redelijke smaak te krijgen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30g per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (in Duitsland besteld)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 23,99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Qua prijs is het niet verkeerd, zou alleen wel voor een andere smaak kiezen

Mijn review:
Het product zit in een hersluitbare verpakking, die niet echt handig is (als er poeder tussen de sluitstrip zit wil dat niet echt lekker sluiten), maar ik had nog een lege verpakking van mijn Whey pro XL staan en heb het poeder daar in gedaan.
De smaak viel mij erg tegen, als je het met melk drinkt is het wel lekker, of ik maak het erg graag klaar met 1/3 deel 0% vet melk + 2/3 ijskoud water en dan nog ijsblokjes erin (daar wordt het toch nog echt lekker van).
Eerder heb ik Whey Pro XL (aardbei) gehad van Interactive Nutrition en die was ècht veel lekkerder. Dus ik zou de volgende keer ook voor een andere smaak kiezen.
De prijs is echt super, 9,59 euro per kilo ! !
Je moet het dan wel in Duitsland bestellen, omdat het niet in Nederland verkrijgbaar is.
Qua voedingswaarden is het zeker okay
(per 20 gram : 71kcal, 16g. eiwit, 6,4g. koolhydraten en 0,8 g. vet)
Glutamic-Acid - Glutamin 23.810mg
B6 & B12 Vitamins
BCAA's 19.070mg

Dus als je niet teveel wil uitgeven voor een goede shake? Dan kan je best voor deze kiezen!

protein%206%20Components%202500g.jpg

Terug
Naar boven