XXL Nutrition

Poepen?

1DBK

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
70kg
Beste,

Als ik veel eet moet ik ook vaker poepen, dit is logisch. Maar is het dan goed dat je ook poept of poep je dan gwn alle kcals eruit?

1 tip:

Als je moet poepe, moe je poepe tog

• Topic Starter Topic Starter
Daar zit wel wat in maar, of dit nou goed is of niet.. ;p

Srs?? :D :D

ik zal er een kurk instoppen als ik jou was

Kcals in (mond) vs Kcals uit (je reet) ;) Heel normaal :toilet:

Gwn poepen als je moet poepen inderdaad.
Niets is lekkerder dan kakken, een drol uit je anus laten zakken
Niets is lekkerder dan poepen een drol uit je anus laten floepen:banana:

calorien poep je niet uit.Die verbrand je.afvalstoffen poep je uit.Hoe meer 'rotzooi' je eet hoe meer je poept.Als je sinds kort veel meer bent gaan eten kan het zo zijn dat je lijf nog moet wennen aan de hoeveelheid wat het moet verwerken, dan ga je op gegeven moment wat minder vaak....Is je poep niet anders dan normaal en heb je geen buikpijn dan hoef je je niet druk te maken.

Heel slecht, daar gaat je vooruitgang!

Minimaal een week ophouden, of het opnieuw opvreten.... Dat is aan jou

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 13:27 ----------

Hoe meer 'rotzooi' je eet hoe meer je poept.
Sinds wanneer zijn vezels rotzooi, en is suiker geen rotzooi?

Poepen? Heeft je moeder niet geleerd dat het 'drukken' is?

Je moet je poep zo lang mogelijk ophouden. Zo zorgt de dikke darm ervoor dat je extra veel energie uit de feces trekt, die anders verloren zouden gaan. Bouw dit op met kwartieren, na een paar maanden zit je op een verzadigd niveau en leert je lichaam zelfs de volledige poep (!) op te nemen, wat natuurlijk resulteert in een veel groter kcal rendement.

wat een vraag. Heb je middelbare school al afgemaakt?

Ik zou het net zolang ophouden tot je dik wordt :)

Je moet je poep zo lang mogelijk ophouden. Zo zorgt de dikke darm ervoor dat je extra veel energie uit de feces trekt, die anders verloren zouden gaan. Bouw dit op met kwartieren, na een paar maanden zit je op een verzadigd niveau en leert je lichaam zelfs de volledige poep (!) op te nemen, wat natuurlijk resulteert in een veel groter kcal rendement.

:D
fantastisch

Corléone was er ooit van overtuigd dat de kaka van mooie meisjes minder stinkt dan die van lelijke meisjes, omdat mooie meisjes gezonder zouden eten. :D

Wederom een veelbelovend topic.

Lol. Die topictitel stuur ik regelmatig naar random wijven :D

And also: aje moe kakken moeje kakken.

Terug
Naar boven