MuscleMeat

Poepen?

lol veel mensen lopen hier echt eem draak met je te steken. Het klopt dat verhaal van kcal maar het werkt anders dan je denkt. Drollen is verbrande kcal en aamgezien het verbrand is brand het nog even door. Wat je doet, je gaat poepen, pakt de drol uit de wc en smeert die op je buikspieren, plaatselijke vetverbranding door de afterburn.

+1

Lol veel mensen lopen hier echt eem draak met je te steken. Het klopt dat verhaal van kcal maar het werkt anders dan je denkt. Drollen is verbrande kcal en aamgezien het verbrand is brand het nog even door. Wat je doet, je gaat poepen, pakt de drol uit de wc en smeert die op je buikspieren, plaatselijke vetverbranding door de afterburn.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dat is ons geheimpje, dalijk loopt iedereen erbij met een 6-pack.

Geniaal topic.
Denk dat het lichaam wel wat anders met ontlasting omgaat als je een dik energieoverschot hebt, de opname zal wel iets minder zijn dan in een cut. Dat merk je ook wel, op de details zal ik niet ingaan :D maarja, lekker boeiend, alsof je daar wat aan kan doen. Neem dan een paar happen rijst extra.

suiker is altijd rotzooi;) van vet poep bv je sneller dan vezels....kun je niet poepen eet iets met veel vet erin.Vezels werken niet zo super, mag je veel bruine boterhammen(koolhydraten) voor gaan eten...

Sinds ik wat minder vezels eet heb ik de helft minder wc papier nodig.

Terug
Naar boven