Fitness Seller

Poëzie, Brieven & Citaten

Bezoekers in dit topic

"Writers put me to sleep."

1597846989238.png


—Charles Bukowski (1920–1994)
Alles wordt weggestreept voor je 21ste toch
Hoe bedoel je, freund?
 
Dat je niet naar de hel gaat als je vroeger narigheid hebt uitgehaald
 

Nou, hij had wel een onwrikbare mening.
 
Laatst bewerkt:
And rise with me forever
Across the silent sand
And the stars will be your eyes
And the wind will be my hands

:knipoog: Onwaarschijnlijk mooi imo
 
Laatst bewerkt:
"The world needs bad men. We keep the other bad men from the door." —True Detective [S1]
 
Laatst bewerkt:
"Put that dick in your mouth, you slut" - Rocco Siffredi
 
—True Detective [S1]


 
Laatst bewerkt:

Wat een personage.

...op eenzame hoogte. Zelden is een serie mij zo bijgebleven en zelden heb ik zolang nog nagedacht over een serie.

Onlangs opnieuw gekeken en was wederom weggeblazen. Matthew speelt hier zijn beste rol ooit.

season 2 werd niet goed ontvangen omdat de verhaallijn behoorlijk complex was en na season 1waren de verwachtingen te hoog natuurlijk. Desondanks heb ik alsnog genoten van S2, je moet er alleen even flink op kauwen.

in S3 zit een kleine cameo van Rust en Marty. Mijn hartje klopte zowaar weer even wat sneller
 
Wist je trouwens dat ze het einde veranderden? Het was eigenlijk de bedoeling dat beiden vermoord zouden worden door Scarface.
 
season 2 werd niet goed ontvangen omdat de verhaallijn behoorlijk complex was en na season 1waren de verwachtingen te hoog natuurlijk. Desondanks heb ik alsnog genoten van S2, je moet er alleen even flink op kauwen.
'k Was er ook geen fan van. S3 had dan wel weer een leuke invalshoek.
 
Wist je trouwens dat ze het einde veranderden? Het was eigenlijk de bedoeling dat beiden vermoord zouden worden door Scarface.

No way! Mmh, best interessante invalshoek. Had een beetje moeite met de transitie van nihilist naar (sort of) optimist van Rust in het ziekenhuis, dus dit zou voor mij een mooi alternatief zijn

Wat ik eerste keer totaal langs me heenging, was dit:


1597998140872.png
 
No way! Mmh, best interessante invalshoek.
Creator Nic Pizzolatto contemplated another ending for season one, in which Marty and Rust didn't leave the maze and were never heard from again, but in the end, he decided to give them a happy ending.
 
Rust had ik wel toepasselijk gevonden. Over Marty ben ik niet helemaal zeker. :thinking:

 
Rust had ik wel toepasselijk gevonden. Over Marty ben ik niet helemaal zeker. :thinking:


Prachtige beelden, toch is dit mijn all time fave compilatie (spoiler free)
Zo desolaat en benauwend heerlijk
 
Laatst bewerkt:
👌
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven