AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

• Topic Starter Topic Starter
Weet jij hoe dat werkt met die voetjes dan wat naast die pokemon staan? Er staan er heel veel maar kom er nooit 1 tegen

Weet jij hoe dat werkt met die voetjes dan wat naast die pokemon staan? Er staan er heel veel maar kom er nooit 1 tegen
Minder voetjes = dichterbij, gewoon steeds rondlopen tot het steeds minder wordt. Maar ik doe dat alleen voor rare pokemons als dratini of die ik nog niet heb, want dat kan echt lang duren soms:o. Meestal gewoon met rechtdoor lopen en pokestops/open gyms pakken vind ik tussendoor altijd wel zat.

Vanmiddag wel uur in een park rondgelopen en maar 1 weedle tegengekomen haha dus dat is t me niet waard... Las ook ergens dat dichterbevolkte gebieden meer is

Vanmiddag wel uur in een park rondgelopen en maar 1 weedle tegengekomen haha dus dat is t me niet waard... Las ook ergens dat dichterbevolkte gebieden meer is
Kom naar Arnhem:D

Klaar met douchen, helemaal hyped, server weer off. ffs

Ja haha net ff de hond uitgelaten en 2 pidgeys en een weedle gevangen, eindelijk level 3 nu
Nice, ik kom er weer heel soms in en als ik er in kom loopt die vast als ik een pokebal gooi. Laat vannacht maar zitten, tenzij die zo meteen na het eten ineens top doet. En anders morgen ochtend een paar uurtjes pakken, 12 uur werken dus kan er rond half 10-10 wel heen lopen wanneer die kut Amerikanen nog slapen.

Hoe speel je dit precies?
Als ik in de app store zoek naar 'Pokemon go' dan krijg ik alleen maar ongerelateerde kut Pokemon apps zoals quizzen en pokedex achtige onzin.

Als je op iphone wil spelen maak je een nieuwe apple id aan en stel je als land in australie, wanneer je met dat account in de appstore inlogt kun je hem gewoon downloaden

M'n game doet het weer, ga wel voorzichtig een rondje in de buurt maken als die na het eten nog doet. Er is ook een golbat erg dichtbij, heb er al eerder 1 gemist door die kut servers.

Kut servers, thuis deed die het perfect, ga ik weg zie ik een nearby pikachu(3voetjes). Ik dacht oh nice pikachu hunt maakt m'n dag wel goed, loopt die weer vast. Gelukkig was ik pas net uit huis, probeer het morgen vroeg wel weer:/

jij bent wel dedicated lol

ik plak die mobiel vast aan mijn motor en skeur de hele buurt af.
No Problem

ik plak die mobiel vast aan mijn motor en skeur de hele buurt af.
No Problem
Egg counter gaat niet omlaag als je sneller dan 10km/u gaat, wel problem. Eggs hatchen = veel xp, candy, random pokemon(eerste egg een bellsprout lvl 176+10 candy ervoor, erg nice dus). Dat was een 5km eitje, heb er nu nog 1 van 5 en 1 van 10km bezig. Die van 10km zijn op, zag iemand die er een lvl 700nogwat snorlax uit kreeg.

+ lopen = dikke cut gainz, win/win

van lopen wordt je moe :scratch::nut:
snorfiets van me ma pakken en gewoon 10 gaan rijden :toilet:

Leek me wel lachen maar lopen is cardio en cardio is kut dus doei
Wel in voor de epic dedication van Noot :roflol:

@Nootmuskaatje gespot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In
Vang je ook meerdere van dezelfd pokemons of alles eentje?
Hoe train je ze btw

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven