Fitness Seller

Pokemon Go Topic

Je moet ze toch eerst in die incubator leggen oid?

En hoe t werkt met die eieren gezien ze allen nog op 0.0 km stonden
Ga naar pokemon > eggs > druk op een ei en dan start incubation. Ej tip, je orijgt soms een extra ding voor 3 uses, gebruik die voor 5 of liefst 10km eieren. Dan kun je 2,5-5x een 2km ei hatchen met die ene die je oneindig kunt.

En sneller dan 10km/u noteert die niet, soms duurt het ook even voordat die afgelegde meters update.

Vreemd, in sommige wijken totaal geen bereik (geen pokestops, gyms en pokemons) te zien.

in andere wijken weer wel.

In Amsterdamse bos zijn amper pokemons te vinden. De meeste vind ik op plekken met veel pokestops.

in

servers hele tijd down bij mij pls send help :(

Ik heb helemaal geen connectie problemen hier, in de auto schiet trouwens wel op:)

Soms indd echt 4 in een minuut en dan 10 minuten niks.

Hele dag kunnen spelen zonder er uit gekicked te worden, wat. 2 uur op de heenweg naar werk en 3 uur op de terugweg naar huis, het is dat m'n batt niet langer volhield:o. Begon vanmorgen op level 9, nu bijna 15. Op 12 krijg je ook great balls<3. 7 nieuwe pokemons in de pokedex gekregen en flink wat candy gespaard voor enkele evoluties die ik nog niet heb.

Heb echt als een gek xp gegrind, pokemon levels boeit me nu niet gezien je toch steeds beteren vind als je lvl up gaat. Beste manier van xp grinden is gewoon een shitload aan pokemons stacken die met 12 candy kunnen evolueren, en dan met lucky eggs(2x xp) alles evolueren. 1k xp per evolutie en 1k xp als je de pokemon nog niet hebt.

Kwam ook een pokestop tegen waar een lure actief was, even met een vent gechilled van ongeveer dezelfde leeftijd:o.

Overigens zijn rare pokemons op een fixed spot te vinden vgm, kom elke keer bij de museum in de buurt van me een dratini tegen. Heb nu 12 candy en een lvl 279 dratini:D

Heb wel het idee dat waar je bent invloed heeft op welke pokemon je vind.

Ik loop nu door de stad en woonwijken en vind dan alleen maar rattata zubat pidgey ect..

Maar net liep ik over een kanaal en meteen een goldeen en later langs sloot weer 2x een staryu.

Strax de fiets pakken naar natuurgebied kijken wat daar kan vinden.

Heb wel het idee dat waar je bent invloed heeft op welke pokemon je vind.

Ik loop nu door de stad en woonwijken en vind dan alleen maar rattata zubat pidgey ect..

Maar net liep ik over een kanaal en meteen een goldeen en later langs sloot weer 2x een staryu.

Strax de fiets pakken naar natuurgebied kijken wat daar kan vinden.
Parkjes met een vijver zijn nice, zou trouwens beter gaan lopen en eggs hatchen. Grote kans dat je iets vind wat je anders moeilijk kunt vinden, heb al een magnemite en bellsprout uit gekregen + 12 candy each.

maar je kan alleen pokemon uplevellen door ze candy's te voeren?

maar je kan alleen pokemon uplevellen door ze candy's te voeren?
Yup, maar beter spaar je alles en gebruik je candy gewoon om zo veel mogelijk te evolueren voor xp(maar eerst ofc voor je pokedex). Zou zonde zijn om duizenden stardust te wasten voor level 150>400 terwijl je iets later gewoon lvl 400s tegen komt.

Hele dag kunnen spelen zonder er uit gekicked te worden, wat. 2 uur op de heenweg naar werk en 3 uur op de terugweg naar huis, het is dat m'n batt niet langer volhield:o. Begon vanmorgen op level 9, nu bijna 15. Op 12 krijg je ook great balls<3. 7 nieuwe pokemons in de pokedex gekregen en flink wat candy gespaard voor enkele evoluties die ik nog niet heb.

Heb echt als een gek xp gegrind, pokemon levels boeit me nu niet gezien je toch steeds beteren vind als je lvl up gaat. Beste manier van xp grinden is gewoon een shitload aan pokemons stacken die met 12 candy kunnen evolueren, en dan met lucky eggs(2x xp) alles evolueren. 1k xp per evolutie en 1k xp als je de pokemon nog niet hebt.

Kwam ook een pokestop tegen waar een lure actief was, even met een vent gechilled van ongeveer dezelfde leeftijd:o.

Overigens zijn rare pokemons op een fixed spot te vinden vgm, kom elke keer bij de museum in de buurt van me een dratini tegen. Heb nu 12 candy en een lvl 279 dratini:D

Kijk um gaan, Nootmustkaatje uit Pallet town.

Ben nu net lvl 12, bezit 5 gyms en heb 2 cp 600+ pokemons.

Terug
Naar boven