XXL Nutrition

Pokemon Go Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neger heb jij geen werk ofzo.
Wel ook gebruik gemaakt van Fake GPS af en toe, anders was ik lvl ~22 ofzo denk ik.

Heb ook een lvl 30 account die aan het botten is, maar die tel ik niet mee :P
 
+-10 pokeballs, 16 great balls en +- 15 razzberry, maar dan heb je ook wat hoor.

Een 440 cp pidgeot...
 
:D
 
Laatst bewerkt:
Wel raar dat alle met vrij hoge iv die ik evalueer XS zijn. Om gym aan te vallen/verdedigen kan ik dan beter voor normale of XL gaan of maakt dat niet uit en draait het enkel om de eerste aanval?
Hoe gebruik je btw je tweede aanval bij een gevecht, ik klink enkel op de tegenstander steeds.
 
Wel raar dat alle met vrij hoge iv die ik evalueer XS zijn. Om gym aan te vallen/verdedigen kan ik dan beter voor normale of XL gaan of maakt dat niet uit en draait het enkel om de eerste aanval?
Hoe gebruik je btw je tweede aanval bij een gevecht, ik klink enkel op de tegenstander steeds.
Xs of xl maakt alleen uit bij het evolven. Ligt aan de aanvallen en de hp hoe sterk een pokemon is in een battle.
 
xs/xl doet toch niks met evolven?

Heb nu constant die python scanner draaien en met PokeAlert gekoppeld om automatisch meldingen op m'n phone te krijgen als er iets speciaals in de buurt zit.. hello venusaur :)

Zou nog iets groter willen scannen maarja 10 accounts voor een range van 12 in 6 minuten is al wel redelijk, valt ook in die tijd te fietsen.
 
Leg eens uit, zoek al tijden naar fatsoenlijke scanner maar denk dat niks werkt in een dorpje met 10K inwoners
 
xs/xl doet toch niks met evolven?

Heb nu constant die python scanner draaien en met PokeAlert gekoppeld om automatisch meldingen op m'n phone te krijgen als er iets speciaals in de buurt zit.. hello venusaur :)

Zou nog iets groter willen scannen maarja 10 accounts voor een range van 12 in 6 minuten is al wel redelijk, valt ook in die tijd te fietsen.
Xs zal rond de minimale eis evolven van de rngfactor en xl ronde maximale een normale pokemon dus zien als gemiddeld evolven.
 
Leg eens uit, zoek al tijden naar fatsoenlijke scanner maar denk dat niks werkt in een dorpje met 10K inwoners
Wat extra pokemon accounts maken die gebanned mogen worden, ze activeren, en dan https://github.com/PokemonGoMap/PokemonGo-Map en https://github.com/kvangent/PokeAlarm installeren (zitten step by step instructies bij)

Zelf heb ik PokeAlarm ingesteld om een Pushbullet account te gebruiken voor de meldingen op m'n phone, en ik heb ook nog Pagekite gebruikt om de scanner/map vanaf m'n pc publiekelijk te maken zodat ik die ook makkelijk kan bekijken vanaf m'n phone.

Zeg maar als je ergens niet uit komt :)

Xs zal rond de minimale eis evolven van de rngfactor en xl ronde maximale een normale pokemon dus zien als gemiddeld evolven.
Maar de moveset kan toch naar van alles veranderen bij het evolven? Ik heb xl naar xs zien evolven en volgens mij ook andersom, kan dan ook niks over IV zeggen want dat staat wel vast. Ik kan geen duidelijke bron vinden over wat het nou echt doet...
 
lol is toch geen zak aan zo man.. laat je het gooien van dat balletje ook door een bot doen of wat?
 
lol is toch geen zak aan zo man.. laat je het gooien van dat balletje ook door een bot doen of wat?

ja


25klv5t.jpg
 
lol is toch geen zak aan zo man.. laat je het gooien van dat balletje ook door een bot doen of wat?
Juist weer leuk zo, op de fiets springen en proberen op tijd wat anders dan een pidgey of weedle vangen. Scans delen met vrienden die blij zijn met nieuwe pokemons of boos omdat ze net wat anders moeten doen. Niemand zit ook meer bij stops naar hun scherm te staren dus zo leuk was dat blijkbaar ook weer niet. Eitjes lopen wel voor zover het geregistreerd wordt met onderweg zijn naar de gym en boodschappen enzo, maar of je dan wat leuks krijgt is ook een kleine kans.
 
Rare farm game. Met die rng bs. Steeds zelfde doen totdat die 1 keer random vangt/dropped. Tis een goede manier om iemands psyche te neuqen. Hooked.
 
Back
Naar boven