Bodybuilderforlife
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cheaters opgelet. Sinds een uur of vier geleden is niantic gestart met een permanent ban. 1 van mijn 2 accounts is al gedelete.
1 vd 2? Makkelijk dus een nieuwe maken?Cheaters opgelet. Sinds een uur of vier geleden is niantic gestart met een permanent ban. 1 van mijn 2 accounts is al gedelete.

1 vd 2? Makkelijk dus een nieuwe maken?
En heb je echt gecheat of alleen spoofing?
Zou sws nog een systeem willen zien waar ik nog enigszins kans maak op een gym :')

If you are receiving Catchflee always in your bot, I may have a solution for you.
1. Using your phone (or NOX), find a pokemon to catch.
2. Spam 100 pokeballs at the pokemon without hitting it.
3. On around the 100th ball, hit the pokemon, and it should not flee.
4. If it does not flee, you have sucessfully resolved your Catchflee problem.
Hoezo niet?Rip, kan pokemongo progressie niet overzetten naar nieuwe telefoon.
Ja kennelijk stond op oude telefoon dus niet mijn main google accound.
Waarschijnlijk heb ik met installatie ander Google accound gemaakt omdat moest ofzo.
Nadeel is je kan maar 1 google accound proberen, als je eenmaal met een google accound ingelogd bent op pokemon go blijft hij die in loggen zelfs na reinstall.
Ja zat ik ook aan te denken.
Zie het niet zo zitten om opnieuw 2k pokemon te vangen 2k stops te bezoeken 225km te lopen ect...
Wel zuur was best gehecht aan sommige pokkiemons![]()
als je pokemon eraf gooit en weer opnieuw installeert, krijg je dan niet weer de optie om een gmail etc in te vullen??