AndroidHealthClinic

Pokemon Go Topic

goedzo.

Fucking terecht.

Goffedomme :roflol:

edit: Gewoon PoGo opnieuw installeren :)

Laatst bewerkt:
Cheaters opgelet. Sinds een uur of vier geleden is niantic gestart met een permanent ban. 1 van mijn 2 accounts is al gedelete.
1 vd 2? Makkelijk dus een nieuwe maken? :P
En heb je echt gecheat of alleen spoofing?

Zou sws nog een systeem willen zien waar ik nog enigszins kans maak op een gym :')

Geen ban hier :$

219vwr8.png

1 vd 2? Makkelijk dus een nieuwe maken? :P
En heb je echt gecheat of alleen spoofing?

Zou sws nog een systeem willen zien waar ik nog enigszins kans maak op een gym :')

Heb necrobot gebruikt maar die werkt ook niet meer op mijn andere account. Mijn account zegt continue: failed to get player information, andere account (ook google account) doet het wel gewoon. Heb op verschillende forums gelezen dat niantic bezig is met het delete van accounts. Softban is ook veranderd, is niet meer op te heffen door middel van het nonstop draaien aan een pokestop.

Catchflee bans...

Nu is het zeker 12u wachten voor iemand een programma maakt om het te omzeilen :(

Was vanmorgen even m'n ban kwijt. Denk dat ik weer te hard liep...

Deze vanavond eens proberen. Lijkt me sterk, maar ik geloofde eerst ook niet dat je een pokéstop 40 keer moet spinnen :)
If you are receiving Catchflee always in your bot, I may have a solution for you.

1. Using your phone (or NOX), find a pokemon to catch.
2. Spam 100 pokeballs at the pokemon without hitting it.
3. On around the 100th ball, hit the pokemon, and it should not flee.
4. If it does not flee, you have sucessfully resolved your Catchflee problem.

Al dat gedoe is niet eens nodig :roflol:

Rip, kan pokemongo progressie niet overzetten naar nieuwe telefoon.

Google acc = google acc toch? Zelfde reden als waarom je het spel gewoon kunt uninstallen en dan je progress nog hebt.

Ja kennelijk stond op oude telefoon dus niet mijn main google accound.

Waarschijnlijk heb ik met installatie ander Google accound gemaakt omdat moest ofzo.

Nadeel is je kan maar 1 google accound proberen, als je eenmaal met een google accound ingelogd bent op pokemon go blijft hij die in loggen zelfs na reinstall.

Ja kennelijk stond op oude telefoon dus niet mijn main google accound.

Waarschijnlijk heb ik met installatie ander Google accound gemaakt omdat moest ofzo.

Nadeel is je kan maar 1 google accound proberen, als je eenmaal met een google accound ingelogd bent op pokemon go blijft hij die in loggen zelfs na reinstall.

*account

Gewoon even een bot aanzetten toddad je weer op je oude lvl bent

Ja zat ik ook aan te denken.

Zie het niet zo zitten om opnieuw 2k pokemon te vangen 2k stops te bezoeken 225km te lopen ect...

Wel zuur was best gehecht aan sommige pokkiemons:(

Ja zat ik ook aan te denken.

Zie het niet zo zitten om opnieuw 2k pokemon te vangen 2k stops te bezoeken 225km te lopen ect...

Wel zuur was best gehecht aan sommige pokkiemons:(

als je pokemon eraf gooit en weer opnieuw installeert, krijg je dan niet weer de optie om een gmail etc in te vullen??

als je pokemon eraf gooit en weer opnieuw installeert, krijg je dan niet weer de optie om een gmail etc in te vullen??

Nope krijg wel weer dat je opnieuw geboorte datum in moet vullen ect, maar als ik dan druk op 'log in met google accound' pakt ie automatisch weer die ik al ingevuld had voor reinstall

Je kan meerdere google accounts toevoegen in android, dan zou je de keuze moeten krijgen als je uit en weer in logt..

Terug
Naar boven