PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Griekeland heeft bij de aanvraag voor lidmaatschap cijfers gelogen en in feite dus keiharde fraude gepleegd.
Jij en ik verdwijnen voor dit soort feiten voor jaren de bak in en een deel van ons leven zal verwoest worden.
Politici in Griekenland kunnen gewoon een heel werelddeel belazeren, geen enkel probleem!
Kan me niet herinneren dat het ter sprake is gekomen om de schuldige voor fraude te vervolgen.
Hieronder de post van RustyM, waarin een feit toch echt een feit blijft, maar kennelijk niet voor politici!
Volgens mij hoort de kiezer hier ook over mee te oordelen.
Of dit nou verplicht is of niet een referendum zou wel van fatsoen getuigen en morele verplichting.
Wij betalen potverdomme hun salaris, financieren die overheid, is van ons, maar worden blijkbaar niet erg serieus genomen door de heren in Den Haag.
Wat vind DBB ervan dat politici wel strafbare feiten mogen plegen, er werelddelen mee beschadigen, maar wij al voor kleine bedragen jaren celstraf krijgen?
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 09:36 ----------
De vraagstelling van het topic had net zo goed kunnen zijn.
"Hou jij ervan om over je heen te laten pissen?"
Jij en ik verdwijnen voor dit soort feiten voor jaren de bak in en een deel van ons leven zal verwoest worden.
Politici in Griekenland kunnen gewoon een heel werelddeel belazeren, geen enkel probleem!
Kan me niet herinneren dat het ter sprake is gekomen om de schuldige voor fraude te vervolgen.
Hieronder de post van RustyM, waarin een feit toch echt een feit blijft, maar kennelijk niet voor politici!
Artikel 93 Wetboek van Strafrecht
Met de aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Volgens mij hoort de kiezer hier ook over mee te oordelen.
Of dit nou verplicht is of niet een referendum zou wel van fatsoen getuigen en morele verplichting.
Wij betalen potverdomme hun salaris, financieren die overheid, is van ons, maar worden blijkbaar niet erg serieus genomen door de heren in Den Haag.
Wat vind DBB ervan dat politici wel strafbare feiten mogen plegen, er werelddelen mee beschadigen, maar wij al voor kleine bedragen jaren celstraf krijgen?
---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 09:36 ----------
De vraagstelling van het topic had net zo goed kunnen zijn.
"Hou jij ervan om over je heen te laten pissen?"