chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk heeft iedereen dit al gezien. Zit er een drol dwars 'Masters'? Eerst moet je elke post van Loesbiet volgen en nu lekker makkelijk politie afzeiken?
Omstanders hebben aanvankelijk ook geen kloot gedaan. De auto van die agent zat ook aardig in de kreukels, dus kan me ook voorstellen dat hij zelf ook een klap heeft gehad (hersenschudding is genoemd).
Precies!

bejaarden zijn een gevaar voor het medeverkeer, oprotten met die lui, en nee het interesseert me niet dat jouw opa toevallig nog okey is

Aaa i am clearbejaarden zijn een gevaar voor het medeverkeer, oprotten met die lui, en nee het interesseert me niet dat jouw opa toevallig nog okey is

No shit Sherlock, hij zit bij de politie.Denk dat het gewoon p*ssy was, meer niet. Dat ongeval komt als een super excuus voor zijn mieterig gedrag.
Daar zouden ik, de opa en zijn familie wel mee kunnen leven als ik die ouwe gered zou hebben.Iedereen ligt hier te roepen dat de omstanders moeten helpen, nou een kleine tip, als hierdoor letsel ontstaat ben jij aansprakelijk en dat dekt geen enkele verzekering.
Daar zouden ik, de opa en zijn familie wel mee kunnen leven als ik die ouwe gered zou hebben.
Life is worth much more than gold, right?
Succes, zolang ik geen EHBO of BHV heb raak ik niemand aan, omdat het niet verplicht is.