XXL Nutrition

politie doet niets???

wat een stel helden potverdomme met je t*fus telefoon zoiets gaan filmen en niet ingrijpen, ik ken er met me volle verstand niet bij dat je dan potverdomme niet in het water springt, ik weet niet of die ruit boven water was maar anders sla je die zo in :rolleyes: echt ongelovelijk dit .......

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk heeft iedereen dit al gezien. Zit er een drol dwars 'Masters'? Eerst moet je elke post van Loesbiet volgen en nu lekker makkelijk politie afzeiken?

Omstanders hebben aanvankelijk ook geen kloot gedaan. De auto van die agent zat ook aardig in de kreukels, dus kan me ook voorstellen dat hij zelf ook een klap heeft gehad (hersenschudding is genoemd).

Precies!

Hij is eruit hoor :D

Die omstanders zijn ook nog erger dan die agent. Maar vind wel dat die agent die omstanders die greppel in had moeten schoppen om die kerel te helpen.

bejaarden zijn een gevaar voor het medeverkeer, oprotten met die lui, en nee het interesseert me niet dat jouw opa toevallig nog okey is

Wel alles filmen maar niet helpen....sensatiezoekers, bah.

een stuk of 4 man staat ramptoerist te spelen, vervolgens verwijten maken naar agenten die net een aanrijding hebben gehad en wss uit een soort shock ofzo niet handelen? hypocriet stukken vuil.

Als jij net bent aangereden dan sta je ook ff te shaken. Betrokken agent had sowieso een hersenschudding. Heeft wel collega's gewaarschuwd door middel van de noodknop. Laffe omstanders plus mensen hier die zelf geen moer doen.

Niet helpen omdat je zelf betrokken bent is ok? Dat dacht ik dus niet he, tenzij je natuurlijk hulpeloos bent. Na ongelukken ben je er om anderen te helpen, ook als je betrokken bent (agent of geen agent). Dat gebeurd trouwens genoeg.

Agent mag van mij opgehangen worden op tv, je zou moeten verwachten dat een agent het voorbeeld neemt.

Omstanders Nek schot

-1 voor politie.
-1 voor omstanders zo traag als stront door een trechter.
+1 verminderde kosten AOW.

Denk dat het gewoon p*ssy was, meer niet. Dat ongeval komt als een super excuus voor zijn mieterig gedrag.

die ene agent ergens links zit gewoon uit z'n neus te vreten, wat een instelling. deze mensen verpesten het imago van de politie, zonde.

het is altijd hetzelfde liedje dat mensen van een afstandje kijken en niks doen, overal op de wereld. het schijnt te werken dat als een slachtoffer iemand een persoon aansprakelijk stelt dat ze dan wel snel te hulp schieten opeens omdat ze zich verantwoordelijk voelen.

Laatst bewerkt:
Hoe groot was het toeval dat er allemaal domme mensen daar stonden :rolleyes:

Iedereen ligt hier te roepen dat de omstanders moeten helpen, nou een kleine tip, als hierdoor letsel ontstaat ben jij aansprakelijk en dat dekt geen enkele verzekering ;) .

Iedereen ligt hier te roepen dat de omstanders moeten helpen, nou een kleine tip, als hierdoor letsel ontstaat ben jij aansprakelijk en dat dekt geen enkele verzekering ;) .
Daar zouden ik, de opa en zijn familie wel mee kunnen leven als ik die ouwe gered zou hebben.

Life is worth much more than gold, right?

Straf voor die passieve omstanders zou wel op zijn plaats zijn.

Ik heb zelf gelukkig geen last van het syndroom van lafheid in dit soort gevallen.

Terug
Naar boven