XXL Nutrition

Shocking News Politie graaft in tuin buren Milly

:laugh: :eyes:

+1

Zelfs als iemand alle schijn tegen heeft dan is het nog niet geoorloofd om iemand zo publiekelijk terecht te stellen. Het op dergelijke manier publiceren en van iemand zijn gegevens is in strijd met de wet. Daarnaast ben ik van mening, dat de overheid tegen dergelijke publieke lynchpartijen moet optreden.

+1

net zoals toen het AD foto's uitgaf van de zogenaamde dader die op koninginnedag met een auto een catastrofe had aangericht. Wat als hij onschuldig is?

Wie kent Sander Vreeswijk?

Op foto's is te zien dat de verdachte in de moord van Milly Boele redelijk gespierd is. Wij vroegen ons af of jullie hem misschien kennen? Is Sander Vreeswijk een fanatiek sporter? Is hij misschien bezig met bodybuilding?

Voor alle tips graag zo snel mogelijk reageren via dit forum of een prive-bericht sturen.

Gr.

Hart van Nederland

Op foto's is te zien dat de verdachte in de moord van Milly Boele redelijk gespierd is. Wij vroegen ons af of jullie hem misschien kennen? Is Sander Vreeswijk een fanatiek sporter? Is hij misschien bezig met bodybuilding?

Voor alle tips graag zo snel mogelijk reageren via dit forum of een prive-bericht sturen.

Gr.

Hart van Nederland

Ik denk dat er met tips wel iets beters gedaan kan worden dan deze te verstrekken aan Hart van Nederland...

Gr.

Hart van Nederland

Die latere foto's zijn eerder een fatboy die ook wel eens wat getraind heeft. Komt in ieder geval niet bekend voor.

ja hij is mijn trainingsmaatje, we gebruiken ook anabolun enzo

Gr.

Hart van Nederland

Dit is een grap?

Gr.

Hart van Nederland

Hallo ga eens terug naar de camping en het simpele volk

• Like
Waarderingen: Loo
Apart instant '' (17 leden en 39 gasten)'' 39gasten, alle paupers op de redactie daar zijn wachten met smart op antwoorden hahah

Gr.

Hart van Nederland

o...
Gaan jullie dan weer de link leggen tussen bb en gewelddadig gedrag?

Dit is wel de kans voor de meest gruwelijk joke evahhh

Het is niet altijd leuk om op verjaardagsfeestjes te moeten bekennen dat je ambtenaar bent maar je zou maar moeten uitleggen dat je voor SBS (of nog erger: specifiek voor HvNL) werkt, dat is net zoiets als jarenlang bezig zijn om journalist te worden om dan vervolgens te eindigen als binnenlandse incidentenberichtjes schrijver van de Telegraaf.

Is geen grap, gepost via Sbs.nl.

Ik vindt namelijk, dat die gast niet echt een bodybuilder postuur heeft. En ik had niet verwacht dat een dergelijke campingzender op een bodybuilding site gaat zoeken. Maar zeg gewoon, dat hij op deze site zit. Genereert wat extra hits. :D

Allemaal r**ards op die hyves van die vrouw. net of die vrouw er wat mee van doen heeft.
Simpele zielen weer.

Hoe ****ing debiel moet je zijn om een lijk in je EIGEN tuin te begraven en vervolgens zelf aan komen met de "gouden tip"

:roflol: Epic stupidity

Persconferentie start NU z'n beetje , voor die gene die het willen zien..

Sander Vreeswijk is een trainigsmaatje van jou? Kan je hier meer over vertellen?

Gr.

Hart van Nederland

Sander Vreeswijk is een trainigsmaatje van jou? Kan je hier meer over vertellen?

Gr.

Hart van Nederland

:stupid:

Edit: Als ik naar Hart van Nederland kijk ben ik nog geneigd te geloven dat dit hun manier van journalistiek is ook :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven