AndroidHealthClinic

Shocking News Politie graaft in tuin buren Milly

je hebt gelijk, ze is gevonden, medeleven is niet meer nodig.
inderdaad op dit forum (en tal van andere plaatsen:)) is het volslagen nutteloos om allemaal "awww zo erg, zieke kerel die dit gedaan heeft" te antwoorden.
maakt niet uit dat ze is vermoord en begraven
voor mij maakt het iig geen verschil:) als ik me hier ook nog maar een greintje van zou aantrekken, dan zou ik me keihard moeten schamen elke keer dat ik weer een overbodig luxeproduct koop terwijl er in één of ander ontwikkelingsland een kind sterft van de honger,
als ik mij hier niet voor zou schamen (EN HIER GA LOPEN PREDIKEN DAT IK DIT VERHAAL OH ZO ERG VIND) dan ben ik een...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij vind het vreemd dat ik het direct zeg ofzo? Misschien moet je dan is naar een grotere stad verhuizen.. Den haag of Rotterdam ofzo daar wordt ook alles wat directer gezegt.. Ik zeg gewoon wat ik er van vind. + het feit dat het gewoon ziek is wat er gebeurd is;)

Ik vind het vooral getuige van een weinig inzichtelijk vermogen dat je het zegt en ik vind de manier waarop je het zegt getuige van een gebrek aan fatsoen.

Soms moet je het verstand hebben om na te laten te zeggen wat je ergens van vind of gewoon letten op hoe je iets zegt.

Ik kom uit Den Haag en woon nu in Leiden...directer taalgebruik is geen excuus tot niet nadenken en een gebrek aan fatsoen.

inderdaad op dit forum (en tal van andere plaatsen:)) is het volslagen nutteloos om allemaal "awww zo erg, zieke kerel die dit gedaan heeft" te antwoorden.

voor mij maakt het iig geen verschil:) als ik me hier ook nog maar een greintje van zou aantrekken, dan zou ik me keihard moeten schamen elke keer dat ik weer een overbodig luxeproduct koop terwijl er in één of ander ontwikkelingsland een kind sterft van de honger,
als ik mij hier niet voor zou schamen (EN HIER GA LOPEN PREDIKEN DAT IK DIT VERHAAL OH ZO ERG VIND) dan ben ik een...
http://theblacksentinel.files.wordpress.com/2008/03/hypocrite.jpg

Helemaal mee eens;)

http://theblacksentinel.files.wordpress.com/2008/03/hypocrite.jpg

daar niet gelaten dat ik die kerel niet door zn kop zou schieten als ik de kans zou krijgen:) ben nog steeds een grote fan van oog om oog, tand om tand

Heeft weinig met EQ te maken, hij heeft het over het collectief aan vermiste personen ipv dit uitgelichte individu.
En ik heb het over de lompe reacties die geen rekening houden met andermans gevoelens. Inclusief de ouders, die hier ook terecht kunnen komen.

Is dat zo? Of vind jij het nutteloos? Soms is het nuttig om een plek te hebben om je afschuw of gevoelens ergens over uit te kunnen spreken.

Waarom? Leg dat nou eens uit...

Ik vind het vooral getuige van een weinig inzichtelijk vermogen dat je het zegt en ik vind de manier waarop je het zegt getuige van een gebrek aan fatsoen.

Soms moet je het verstand hebben om na te laten te zeggen wat je ergens van vind of gewoon letten op hoe je iets zegt.

Ik kom uit Den Haag en woon nu in Leiden...directer taalgebruik is geen excuus tot niet nadenken en een gebrek aan fatsoen.

Waar zit het gebrek aan fatsoen dan? Ik zeg dat ik het belachelijk en erg vind wat er is gebeurd alleen er verder niks om geef, omdat ik die mensen toch niet ken... Moet ik over iedereen in zitten dan? Blijf ik de hele dag huilen

Waar zit het gebrek aan fatsoen dan? Ik zeg dat ik het belachelijk en erg vind wat er is gebeurd alleen er verder niks om geef, omdat ik die mensen toch niet ken... Moet ik over iedereen in zitten dan? Blijf ik de hele dag huilen
Zeg dan gewoon niets. Waarom vind je het per se nodig om dat erbij te vermelden? Daar zit hem dus jouw fout.

Is dat zo? Of vind jij het nutteloos? Soms is het nuttig om een plek te hebben om je afschuw of gevoelens ergens over uit te kunnen spreken.

stel jezelf de vraag: wat is erger? deze gebeurtenis? of de alledaagse shit in die k*tlanden waar je weinig tot niets over hoort in het nieuws?

zou je iets doen om deze gebeurtenis te verhinderen als je de kans zou hebben gekregen?
(mensen die hier zo vol afschuw reageren antwoorden hier normaal 'ja' op)
maar tegelijkertijd doe je niets aan iets dat veel erger is, en waar je elke minuut van elke dag de kans voor hebt om er iets aan te veranderen.

Uit respect voor de ouders en nabestaanden ga ik vragen om niet langer door te discussiëren over de lompe reacties. Hoop dat dat duidelijk is, anders nemen we maatregelen.

Edit: topicban voor BVE en Angelus. Heb het helemaal gehad met die twee puberende etters.

• Like
Waarderingen: P8rb
De politie tolereert absoluut geen grappen of opmerkingen jegens hun over dit voorval. Wie er een opmerking over maakt (tegen een agent) heeft een grote kans om mee te worden genomen naar het politiebureau.

Ze kunnen ook helemaal niets meer hebben deze dagen he (A)

Vrijdag krijgen we pas te horen, hoe/wat/waar ...
vind het allemaal maar triest :(

edit: Big-T post pas na instuur van deze post gezien.

ja 64 gasten:eek: een nieuw record.
De redactie zit wss op iemand te wachten die wat weet over Van vreeswijk :roflol:
Is wel over de 100 geweest.
En voegt dat iets toe stelletje ramptoeristen. Gaat straks die dikke zeug Patty bodybuilding met agressiviteit linken. Rot op
pauperzender

kijk randdebiel, als jouw zusje of iemand die je kent vermist raakt, dan zal je ook willen dat iedereen ervan weet, iedereen probeert te helpen. En dan probeer je hier grappig te doen met dat plaatje.
Goede post Binnu, zo denk ik er ook over, stelletje ramp toeristen.
dan wil ik wel is weten wat voor opleiding jij hebt gedaan... Ik doe nu hbo..
Gast, EricR weet meer dan jouw hele familie en nazaten ooit zullen weten.

Kan er ook weinig over in zitten, al is het erg natuurlijk.. Trouwens:

Momenteel bekijken: 42 gebruiker(s) (11 leden en 31 :eek::eek: gasten) dit topic
Massief+, Absolutely, bascross, Binnu, Binsbo, confiance, Dennisik, Getinthecar, N0PAINN0GAIN, SnW

We worden bekeken!!

De politie tolereert absoluut geen grappen of opmerkingen jegens hun over dit voorval. Wie er een opmerking over maakt (tegen een agent) heeft een grote kans om mee te worden genomen naar het politiebureau.

Ze kunnen ook helemaal niets meer hebben deze dagen he (A)

Is dat zo? Heb je een link of iets?

Ergens natuurlijk wel enigzins terecht....de politie is niet verantwoordelijk voor de acties van een medewerker buiten dienst. enhn de rest van de agenten hebben in principe weinig tot niets te maken met de daden van hun (inmiddels ex-??)collega

Kan er ook weinig over in zitten, al is het erg natuurlijk.. Trouwens:

Momenteel bekijken: 42 gebruiker(s) (11 leden en 31 :eek::eek: gasten) dit topic
Massief+, Absolutely, bascross, Binnu, Binsbo, confiance, Dennisik, Getinthecar, N0PAINN0GAIN, SnW

We worden bekeken!!
Veronderstel dat dit topic snel geïndexeerd is geraakt in Google, ergens bovenaan in de serp staat, en er nu heel wat mensen naar nieuws m.b.t. dit onderwerp aan het zoeken zijn.

Juist daarom ook willen we dit topic wat netjes houden, want het wordt door heel wat bezoekers gelezen.

Veronderstel dat dit topic snel geïndexeerd is geraakt in Google, ergens bovenaan in de serp staat, en er nu heel wat mensen naar nieuws m.b.t. dit onderwerp aan het zoeken zijn.

Juist daarom ook willen we dit topic wat netjes houden, want het wordt door heel wat bezoekers gelezen.

Spannend hé T!!

Hij schijnt al een bekentenis te hebben afgelegd :mad:

Terug
Naar boven