maar waarom moet ik er wakker van liggen? Het is ziek dat het gebeurd is. Het is ernstig voor haar nabestaande, maar ik kan er nou niet van wakker liggen..
Niemand zegt dat je er van wakker moet liggen.
En waarom zou zij symbool staan voor alle vermiste kinderen?? Ik denk dat je dan eerder een hypocriet persoon bent als je dat denk?? Kan je natuurlijk niet met elkaar vergelijken.
Ik leg dat uit in een andere post. Ik zal het even kort door de bocht samenvatten:
Omdat de emotie bij veel mensen is het niet een persoonlijke emotie is maar de emotie om de algemene gebeurtenis: kind vermist, kind vermoord, ouders in de shit. Als het ware is het dus het "abstract" of het event dat de emotie bepaald en niet de specifieke personificatie. De personificatie is irrelevant voor de emotie van veel mensen...een ander meisje van 12 had dezelfde emotie opgeroepen.
En ga trouwens nou niet zeggen dat ik niet helemaal jofel ben, of dom ofzo, want doe nog wel hbo.. Nog aardig hoger dan het gemiddelde in Nederland..
Ik zeg helemaal niet dat je niet jofel bent of dom. Wat ik wel zeg is dat jij, net zo als alle jongeren nog steeds een hersenontwikkeling door maken. Dat maakt je niet dom of niet jofel, maar de realiteit is wel dat adolescenten nog niet een volledig ontwikkeld empathisch vermogen en een juiste oorzaak gevolg redenatie hebben....
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Maar natuurlijk wel, het is zo dat het gebruik van Anabole Steroïden leidt tot agressief gedrag wat vervolgens weer kan leiden tot het plegen van strafbare al dan niet geweldadige feiten.
Natuurlijk is dit pure waanzin maar als sbs6 dit in zijn programma vermeld sloop ik dat hele kantoor en steek ik het daarna in de fik!
Dat is geen geweld dat is maatschappelijk ontwikkelings werk

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------
dan zijn straks en alle politieagenten en ook alle bodybuilders potentiele gevaren voor de samenleving..
stuur eerst maar een mooi boeket naar die ouders namens hart van nederland dan, dat zou een mooie primeur zijn.
Politie...de georganiseerde misdaad van Nederland

Laatst bewerkt:

en dr nog serieus op ingaan ook.