XXL Nutrition

Shocking News Politie graaft in tuin buren Milly

maar waarom moet ik er wakker van liggen? Het is ziek dat het gebeurd is. Het is ernstig voor haar nabestaande, maar ik kan er nou niet van wakker liggen..

Niemand zegt dat je er van wakker moet liggen.

En waarom zou zij symbool staan voor alle vermiste kinderen?? Ik denk dat je dan eerder een hypocriet persoon bent als je dat denk?? Kan je natuurlijk niet met elkaar vergelijken.

Ik leg dat uit in een andere post. Ik zal het even kort door de bocht samenvatten:

Omdat de emotie bij veel mensen is het niet een persoonlijke emotie is maar de emotie om de algemene gebeurtenis: kind vermist, kind vermoord, ouders in de shit. Als het ware is het dus het "abstract" of het event dat de emotie bepaald en niet de specifieke personificatie. De personificatie is irrelevant voor de emotie van veel mensen...een ander meisje van 12 had dezelfde emotie opgeroepen.

En ga trouwens nou niet zeggen dat ik niet helemaal jofel ben, of dom ofzo, want doe nog wel hbo.. Nog aardig hoger dan het gemiddelde in Nederland..

Ik zeg helemaal niet dat je niet jofel bent of dom. Wat ik wel zeg is dat jij, net zo als alle jongeren nog steeds een hersenontwikkeling door maken. Dat maakt je niet dom of niet jofel, maar de realiteit is wel dat adolescenten nog niet een volledig ontwikkeld empathisch vermogen en een juiste oorzaak gevolg redenatie hebben....

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Maar natuurlijk wel, het is zo dat het gebruik van Anabole Steroïden leidt tot agressief gedrag wat vervolgens weer kan leiden tot het plegen van strafbare al dan niet geweldadige feiten.

Natuurlijk is dit pure waanzin maar als sbs6 dit in zijn programma vermeld sloop ik dat hele kantoor en steek ik het daarna in de fik!

Dat is geen geweld dat is maatschappelijk ontwikkelings werk ;):D

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

dan zijn straks en alle politieagenten en ook alle bodybuilders potentiele gevaren voor de samenleving..
stuur eerst maar een mooi boeket naar die ouders namens hart van nederland dan, dat zou een mooie primeur zijn.

Politie...de georganiseerde misdaad van Nederland ;)

Laatst bewerkt:
oh my god... what the hell happend here...

topic gaat wel lekker nergens over en we worden ook nog eens bekend op tv straks :)

Ik niet weet te reageren?? Ik zeg gewoon dat het ziek is dat zoiets gebeurd is. Maar er gebeurd zoveel in de wereld. Om dan zo stil te staan bij zo'n meisje die ik verder niet ken. Nee doe ik niet. Jij hebt er vandaag denk ik ook verder niet aangedacht, je hebt er ook niet slecht door geslapen. Je zegt het alleen niet. Ik wel dat is het verschil.... Er zijn zoveel mensen vermist. Kijk is op vermiste kinderen...

@Hart van Nederland;

Twee straten bij mij vandaan is door de vorst een deel van het asfalt beschadigd; daardoor zit er een oncomfortabele oneffenheid in de weg waar ik elke dag over heen moet met m'n fiat panda. Het zorgt voor veel overlast, ik krijg volgens mij zelfs wat last van m'n onderrug erdoor.

Reportage maken?
Stuur me een pm!

+1

Mijn idee. ;)

Laatst bewerkt:
Zat ze op een dikke lippe school ofzo?? Als je het journaal ziet en dan die ginger of ze bij haar opschool zat?

Misschien kan je maar beter niet reageren, heb het idee dat je ook op een school zit voor minder begaafden.

Ik vond Loo's post ook goed. Bij ons is ook de hele weg gemolestreerd. :mad:
Overal zitten putjes...echt niet normaal. Wat meen je wel dat dat niet gaat kosten aan extra belastingen? 1750 euro per persoon per jaar?

lol @ bsbsbs :roflol: en dr nog serieus op ingaan ook.

Dus als die kerel in tenniskleren had gestaan dan had HvN een query in Google getypt 'discussieforum tennis' om daar dan wat 'onderzoeksjournalistiek' te gaan uitoefenen onder hobby-tennissers, of denk ik nu te lineair?

Zal wel weer aan die anabolen liggen!! :mad:

Dus als die kerel in tenniskleren had gestaan dan had HvN een query in Google getypt 'discussieforum tennis' om daar dan wat 'onderzoeksjournalistiek' te gaan uitoefenen onder hobby-tennissers, of denk ik nu te lineair?

Zal wel weer aan die anabolen liggen!! :mad:
As usual.

Even serieus, Hart van Nederland wat willen jullie hier nou mee bereiken ?

stel iemand kent hem, en dan ? dan kunnen jullie in een semi-huiskamer gesprek tussen b-presentatoren praten over een man die een kind dood heeft gemaakt, maar dat hij bijvoorbeeld wel goed was in het nadoen van Wilfred Genee ?

kijkcijfers natuurlijk

De relevantie ontgaat mij idd ook...en de enige reden die ik mij kan indenken is weer een of ander aanknooppunt voor nog meer sensatie.

SBS....een tip....hij heeft een kitten op zijn rug in een van die foto's:
http://www.kattenplaza.nl/kattenforum/

Daar moet je zijn! Succes...doei...vergeet het licht niet uit te doen als je de deur achter je dicht trekt! :wave:

Op foto's is te zien dat de verdachte in de moord van Milly Boele redelijk gespierd is. Wij vroegen ons af of jullie hem misschien kennen? Is Sander Vreeswijk een fanatiek sporter? Is hij misschien bezig met bodybuilding?

Voor alle tips graag zo snel mogelijk reageren via dit forum of een prive-bericht sturen.

Gr.

Hart van Nederland

En voegt dat iets toe stelletje ramptoeristen. Gaat straks die dikke zeug Patty bodybuilding met agressiviteit linken. Rot op
pauperzender

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2008/06/funny-dog-pictures-why-so-serious.jpg

1 dood kind van 12..., er gebeuren dagelijks ergere dingen hoor:) (en in veel grotere aantallen)

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Momenteel bekijken: 67 gebruiker(s) (12 leden en 55 gasten) dit topic
:popcorn:

kijk randdebiel, als jouw zusje of iemand die je kent vermist raakt, dan zal je ook willen dat iedereen ervan weet, iedereen probeert te helpen. En dan probeer je hier grappig te doen met dat plaatje.

ik dacht ook altijd al dat bodybuilding met agressiviteit te maken had ???

en waarom mensen randdebiel noem?

Niet nodig om elkaar aan te vallen of te gaan schelden, sommige mensen hebben nu eenmaal een wat minder hoog EQ (zelfs wanneer ze een hoog IQ hebben).

kijk randdebiel, als jouw zusje of iemand die je kent vermist raakt, dan zal je ook willen dat iedereen ervan weet, iedereen probeert te helpen. En dan probeer je hier grappig te doen met dat plaatje.

duidelijk is ze niet meer vermist als ze dood in de tuin van die kerel gevonden is;) dus je punt is

Het is helemaal niet erg dat je er niet van wakker ligt en het is ook niet erg dat het je eigenlijk niet echt interesseert....

Maar de manier waarop je dit verwoorde is behoorlijk vreemd en DAT je het uberhaupt verwoord is niet echt toepasselijk.

En je snapt neem ik aan dat posten in deze thread over dit onderwerp betekend dat je ermee bezig bent toch ;)

Jij vind het vreemd dat ik het direct zeg ofzo? Misschien moet je dan is naar een grotere stad verhuizen.. Den haag of Rotterdam ofzo daar wordt ook alles wat directer gezegt.. Ik zeg gewoon wat ik er van vind. + het feit dat het gewoon ziek is wat er gebeurd is;)

oohw dat ik er nog aandacht aan besteed, is omdat ik gewoon overal antwoord op geef.. En omdat het om het uur of halfuur ergens op tv te zien is...

sjit die poet is 1 jaar ouder dan mij :o

Laatst bewerkt:
Niet nodig om elkaar aan te vallen of te gaan schelden, sommige mensen hebben nu eenmaal een wat minder hoog EQ (zelfs wanneer ze een hoog IQ hebben).

Heeft weinig met EQ te maken, hij heeft het over het collectief aan vermiste personen ipv dit uitgelichte individu.

Terug
Naar boven