Fitness Seller

Shocking News Politie graaft in tuin buren Milly

Vreemd dat de politie niet gelijk op de dag van vermissing,bij buurmannen ging zoeken.

aangezien het bekend was dat ze tegen haar moeder zei, "ik moet ophangen want de buurman staat voor de deur" wat eerder niet specifiek werd vermeld. toen was het een man.

En ook z'n lekker vaag antwoord (persconferentie) :o

@Hart van Nederland;

Twee straten bij mij vandaan is door de vorst een deel van het asfalt beschadigd; daardoor zit er een oncomfortabele oneffenheid in de weg waar ik elke dag over heen moet met m'n fiat panda. Het zorgt voor veel overlast, ik krijg volgens mij zelfs wat last van m'n onderrug erdoor.

Reportage maken?
Stuur me een pm!

• Topic Starter Topic Starter
Zou denken als je dat als politie als enige hebt, het telefoontje met haar moeder, dat je direct daar vanuit gaat rechercheren.

@Hart van Nederland;

Twee straten bij mij vandaan is door de vorst een deel van het asfalt beschadigd; daardoor zit er een oncomfortabele oneffenheid in de weg waar ik elke dag over heen moet met m'n fiat panda. Het zorgt voor veel overlast, ik krijg volgens mij zelfs wat last van m'n onderrug erdoor.

Reportage maken?
Stuur me een pm!

haha

Vreemd dat de politie niet gelijk op de dag van vermissing,bij buurmannen ging zoeken.

aangezien het bekend was dat ze tegen haar moeder zei, "ik moet ophangen want de buurman staat voor de deur" wat eerder niet specifiek werd vermeld. toen was het een man.

En ook z'n lekker vaag antwoord (persconferentie) :o

Zou denken als je dat als politie als enige hebt, het telefoontje met haar moeder, dat je direct daar vanuit gaat rechercheren.

Even serieus, Hart van Nederland wat willen jullie hier nou mee bereiken ?

stel iemand kent hem, en dan ? dan kunnen jullie in een semi-huiskamer gesprek tussen b-presentatoren praten over een man die een kind dood heeft gemaakt, maar dat hij bijvoorbeeld wel goed was in het nadoen van Wilfred Genee ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat de buurman voor de deur stond, maar dat er gewoon 'iemand' voor de deur stond.

Ik hoop in ieder geval dat we het motief van die sander nog te weten krijgen, waarom heeft ie het gedaan

Zat ze op een dikke lippe school ofzo?? Als je het journaal ziet en dan die ginger of ze bij haar opschool zat?

Volgens mij heeft ze niet gezegd dat de buurman voor de deur stond, maar dat er gewoon 'iemand' voor de deur stond.

Ik hoop in ieder geval dat we het motief van die sander nog te weten krijgen, waarom heeft ie het gedaan

Het is bekend gemaakt net in een persconferentie,dat het om een buurman ging wat Milly zei tegen haar moeder, en niet "iemand" wat eerder werd verteld.

Het is bekend gemaakt net in een persconferentie,dat het om een buurman ging wat Milly zei tegen haar moeder, en niet "iemand" wat eerder werd verteld.

ja ik las het net op telegraaf.nl

Het meisje vroeg haar later even terug te bellen omdat 'de buurman voor de deur stond'.

"Alle mannelijke buurtbewoners zijn daarop nagetrokken en gehoord. Met alle betrokkenen is gesproken, waarbij we alle medewerking hebben gekregen", aldus de hoofdofficier.

Alleen bij de 26-jarige V. rezen er enkele vraagtekens, zo blijkt. "Hij heeft niet op alle vragen antwoord kunnen geven. In de loop van de week zouden we daarom verder met hem spreken om hem na te gaan. Zaterdag merkte we al wel dat hij werkte bij het korps Rijnmond", aldus Van der Beek.

Dat extra verhoor kwam er echter niet, omdat Sander V. zich zelf meldde.

zozo

En dan doen ze er zo ****ing lang over om dr te vinden? ongelofelijk

Ik vond em ook wel wat weghebben van Krillin...tandjes hey

ja ik las het net op telegraaf.nl

Het meisje vroeg haar later even terug te bellen omdat 'de buurman voor de deur stond'.

"Alle mannelijke buurtbewoners zijn daarop nagetrokken en gehoord. Met alle betrokkenen is gesproken, waarbij we alle medewerking hebben gekregen", aldus de hoofdofficier.

Alleen bij de 26-jarige V. rezen er enkele vraagtekens, zo blijkt. "Hij heeft niet op alle vragen antwoord kunnen geven. In de loop van de week zouden we daarom verder met hem spreken om hem na te gaan. Zaterdag merkte we al wel dat hij werkte bij het korps Rijnmond", aldus Van der Beek.

Dat extra verhoor kwam er echter niet, omdat Sander V. zich zelf meldde.

Zaterdag was ze al dood en begraven. ze zijn niet direct op de dag van vermissing begonnen met een onderzoek naar alle directe buurmannen, wat er niet zoveel zijn.

je zegt niet tegen iemand die ergens achter in je straat woont "de buurman" dan praat men over iemand van directe omtrek zeg maar 5 woningen verder.

ze hebben een standaard onderzoeksroutine /protocol. en aan de hand daarvan werd er gezocht zo zei de hoofdofficier van justitie.

@Hart van Nederland;

Reportage maken?
Stuur me een pm!

Even serieus, Hart van Nederland wat willen jullie hier nou mee bereiken ?

stel iemand kent hem, en dan ? dan kunnen jullie in een semi-huiskamer gesprek tussen b-presentatoren praten over een man die een kind dood heeft gemaakt, maar dat hij bijvoorbeeld wel goed was in het nadoen van Wilfred Genee ?

Antwoord aub!

Op foto's is te zien dat de verdachte in de moord van Milly Boele redelijk gespierd is. Wij vroegen ons af of jullie hem misschien kennen? Is Sander Vreeswijk een fanatiek sporter? Is hij misschien bezig met bodybuilding?

Voor alle tips graag zo snel mogelijk reageren via dit forum of een prive-bericht sturen.

Gr.

Hart van Nederland

ja hij is mijn trainingsmaatje, we gebruiken ook anabolun enzo

Sander Vreeswijk is een trainigsmaatje van jou? Kan je hier meer over vertellen?

Gr.

Hart van Nederland

nou we waren aan het bankdrukkun met 120 kilo jeweettoch, en toen gingen we in de kleetkamer testosting injecteren, hij zeg noch tegen mij dat ie er zo geil van werd dat hij wel een kint zou nken....ik dacht hij maak een grapje joh, en nou dit...wie gaat mij nou spotten in de sportschool? ???

:o

Momenteel bekijken: 103 gebruiker(s) (14 leden en 89 gasten) dit topic.

Is ze vooraf nog even gedoet door Sander?

Ik niet weet te reageren?? Ik zeg gewoon dat het ziek is dat zoiets gebeurd is. Maar er gebeurd zoveel in de wereld. Om dan zo stil te staan bij zo'n meisje die ik verder niet ken. Nee doe ik niet. Jij hebt er vandaag denk ik ook verder niet aangedacht, je hebt er ook niet slecht door geslapen. Je zegt het alleen niet. Ik wel dat is het verschil.... Er zijn zoveel mensen vermist. Kijk is op vermiste kinderen...

Het is helemaal niet erg dat je er niet van wakker ligt en het is ook niet erg dat het je eigenlijk niet echt interesseert....

Maar de manier waarop je dit verwoorde is behoorlijk vreemd en DAT je het uberhaupt verwoord is niet echt toepasselijk.

En je snapt neem ik aan dat posten in deze thread over dit onderwerp betekend dat je ermee bezig bent toch ;)

het is helemaal niet erg dat je er niet van wakker ligt en het is ook niet erg dat het je eigenlijk niet echt interesseert....

Maar de manier waarop je dit verwoorde is behoorlijk vreemd en dat je het uberhaupt verwoord is niet echt toepasselijk.

En je snapt neem ik aan dat posten in deze thread over dit onderwerp betekend dat je ermee bezig bent toch ;)

+1 :d

Terug
Naar boven