AndroidHealthClinic

Shocking News Politie lapt privacyregels landelijk aan de laars

lol

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is ook de reden dat ik niets geloof van het argument dat je politici veel moet betalen om talent uit de private sector aan te trekken. Heb dit al eens gezegd maar mensen die in de politiek gaan vanuit de private sector hebben waarschijnlijk al genoeg kapitaal opgebouwd of kunnen CEO/manager blijven naast politicus en hoeven dan niet aangetrokken te worden voor het geld maar omdat ze iets willen veranderen in de wetgeving omdat ze begrijpen dat het positief is voor de economie en/of maatschappij.

Ik ga zelfs een stap verder en vermoed dat de kwaliteit in de politiek achteruit gaat naarmate ze beter betaald worden. Het is ook een slechte zaak dat iemand heel zijn carrière tot aan pensioen politicus kan blijven. Politicus worden is iets wat je zou moeten doen nadat je al een carrière hebt opgebouwd, je weet wat het is om te werken voor een ander en/of voor jezelf. Je hebt nu teveel van die figuren die van vader op zoon een plaatsje in de politiek bemachtigen en als gevolg daarvan waarschijnlijk ook nog wereldvreemd zijn.

Toch geloof ik dat de SP, of tenminste een deel van de SP wel oprecht is alleen gewoon niet begrijpen wat de menselijke geest drijft.
Wereldvreemd zou je het wel kunnen noemen, alhoewel de onderklasse zich er prima in kan vinden, maar meer uit egoisme.
Rijken worden niet voor niets rijker, en armen niet voor niets armer, dat zit voor een groot gedeelte toch in denkpatronen.

Daarom vind ik partijen als de SP zo gevaarlijk, ze willen de menselijke geest vernietigen door vrijheid en dromen van mensen af te nemen.

Geneuzel verwijderd.

• Topic Starter Topic Starter
Zaten er ook posts van jou tussen dan Eric? :D

:o

Terug
Naar boven