XXL Nutrition

Poll: Deca onderdrukkend of niet?

Pure_tech

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Omdat je tegenwoordig zoveel verhalen hoort over hoe onderdrukkend Deca nu is wil ik hier graag puur uit nieuwsgierigheid eens kijken hoe het zit met degenen hier op het board.
Je hoort veel afwijkende verhalen en van sommige krijg je al snel de neiging om nooit geen Deca meer aan te raken.
Als je de studies mag geloven toont het idd aan dat het aardig onderdrukkend is voor je libido.
Aangezien ik meerdere malen met Deca hebt gekuurd en hier nooit enige noemenswaardige problemen mee heb gehad vraag ik me af hoe het jullie is gegaan na je kuur met Deca en in welke hoeveelheid uiteraard.

Laten we eens kijken en vergelijken of het terecht is dat dit middel door velen verafschuwt wordt en daarom overstappen op bv Bold.

Ik zelf vindt Deca een absolute must in m,n kuur. De laatse was op een dosering van 400mg en totaal geen problemen met m,n libido in de maanden erna.
Ook heb ik enkele malen Deca gebruikt ter ondersteuning van blessures met verbluffend resultaat en wederom geen slappe lul.
Daarom begin ik me toch af te vragen of ik nu een uitzondering ben of dat alle verhalen over Deca zwaar overtrokken zijn.

Graag jullie ervaringen met Deca in welke dosering en ook in de maanden erna.
Laten we de studies eens vergelijken met echte ervaringen van gebruikers.

Greetz..

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ok **** de Poll dan.gewoon een onderzoekje naar nadelige effecten van Deca van div gebruikers.;)

Comprende...

Ik vind deca wel degelijk onderdrukken

ZWAAR onderdrukkend

Ik ga voor optie 3.

Deca onderdrukt je libido IMO.

Ok ik dacht dat ik hier toch een hele simpele vraag had of er mensen waren die GEEN problemen hadden met de negative bijwerking van Deca.
Toch blijkt het voor vele toch te moeilijk om een normaal antwoort te geven.
Dus als er nog mensen zijn die WEL iets nuttigs te vertellen over hun ervaring met Deca ga je gang.

PS Probeer alleen wel een iets meer intteligenter antwoord te geven dan onze vriend uit pijnacker.

Laatst bewerkt:
Man,zeur niet zo....een geintje moet kunnen hoor.:D

Tuurlijk is deca mega-onderdrukkend,wie beweert van niet is niet goed bij zijn hoofd.

En dat je nu nog geen bijwerkingen hebt gehad is geen garantie voor de toekomst.

Heb vroeger ook zonder problemen deca gebruikt en nooit wat nadeligs gemerkt maar na mn laatste kuur had ik ook effe een paar weken totaal geen zin meer in coïtus en daar heb ik geen last van als ik wat anders naast mn testo zet.

dito.. zwaar onderddrukkend, heeft heel lang geduurd voordat ik weer een odol had ( 9wkn nolva geslikt) dus van slechte nakuur was geen sprake!!daarna duurde het ook nog wel ff voordat mn libido in orde was!

ik begin er in iedergeval niet meer aan!

Testo zei:
Man,zeur niet zo....een geintje moet kunnen hoor.:D

Je heb gelijk Testo misschien is het enige wat ik van Deca overhoud wat irritatie:D
Maar wie vindt het nu fijn dat er beweert word dat je een homo bent....Ik als fervent vrouwen verzamelaar niet iig. ik houd toch teveel van :hornyna: :hornyna: :hornyna: (en geen kontebonken):D

Idd misschien heb ik tot nu toe geluk gehad maar zou het wel zonde vinden als ik ook de Deca moet laten voor wat het is.
Zou eeuwig zonde zijn daar het zon waanzinnige AS is.

Is dit dan ook de reden dat veel mensen kiezen voor Bold hier en zoja wat zijn dan jullie bevindingen hiervan tov Deca.
Ik persoonliijk vindt Bold mits hoog gedoseert niet in de buurt komen.

G21 zei:
dito.. zwaar onderddrukkend, heeft heel lang geduurd voordat ik weer een odol had ( 9wkn nolvadex geslikt) dus van slechte nakuur was geen sprake!!daarna duurde het ook nog wel ff voordat mn libido in orde was!

ik begin er in iedergeval niet meer aan!

Ben jij 15 jaar jongeman? Zoja, lekker gekuurd en verstandig?:rolleyes:
Zonee, excusez moi..:D

Terug
Naar boven