AndroidHealthClinic

Poll: Deca onderdrukkend of niet?

No hard feelings hoor,Pure....ik schiet ook wel eens uit mn slof dus begrijp je helemaal,gab.

Ik vind boldenone ook niet in de buurt komen qua werking maar dat is niet zo gek omdat bol andere eigenschappen heeft en nooit zo krachtig kan werken als deca ook al doseer je het vrij hoog.

Dus mijn eerste keuze zou ook deca zijn als ik wil bulken.

nandrolone heeft veel meer affiniteit voor de AR en is behoorlijk anaboler!
wat testo zegt, het is een ander middel, meer als cutter imo
en als je er mee wilt bulken zul je behoorlijk moeten doseren om deftig resultaat te zien!

• Topic Starter Topic Starter
Wie weet doet Bold op 800 of een gram pw wel wat Deca doet met 400/600mg/pw.
Mocht ik toch in de toekomst geconfronteerd worden met een slappe hap zal ik toch moeten gaan nadenken over een vervanger.
Aangezien ik het geen fijn idee zal vinden om 5of6ml Bold te moeten zetten naast m,n Test blijft er weinig over om goed te bulken.
Wie weet word het dan tijd dat ik maar eens naar de Tren E moet gaan kijken voor in de bulk.

Pure_tech zei:
Wie weet doet Bold op 800 of een gram pw wel wat Deca doet met 400/600mg/pw.
Mocht ik toch in de toekomst geconfronteerd worden met een slappe hap zal ik toch moeten gaan nadenken over een vervanger.
Aangezien ik het geen fijn idee zal vinden om 5of6ml Bold te moeten zetten naast m,n Test blijft er weinig over om goed te bulken.
Wie weet word het dan tijd dat ik maar eens naar de trenbolone E moet gaan kijken voor in de bulk.

tren is een goeie bulker, maar helaas één pot nat met deca, allebei 19-nor androgenen, trenbolone is zelf nog onderdrukkender dan deca...

Zou ik zeker niet niet doen nee....

Je moet kijken wat je doel is en aan de hand daarvan je kuur samenstellen met middelen die daar specifiek voor bedoeld zijn.

Ik hou van simpele kuren die niet bestaan uit veel verschillende middelen dus naast je test zet je nog een produkt en voegt daar voor de eerste weken evt nog een oral aan toe and that's it imo.

Testo zei:
Zou ik zeker niet niet doen nee....

Ik hou van simpele kuren die niet bestaan uit veel verschillende middelen dus naast je test zet je nog een produkt en voegt daar voor de eerste weken evt nog een oral aan toe and that's it imo.

volledig mee eens, zo simpel mogelijk, zoals BB'ing is...;)

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
trenbolone is een goeie bulker, maar helaas één pot nat met deca, allebei 19-nor androgenen, trenbolone is zelf nog onderdrukkender dan deca...

Dat Deca een van m,n favorite AS is is te wijten aan het fijt dat het zoveel malen meer anaboler is dan androgeen en daarom een goeie aanvulling is op bv Test E.
Maar nu begrijp ik dat Tren,ook een 19-nor androgeen nog onderdrukkender is dan Deca.Is dit omdat Tren 3 keer zo sterk hecht aan de receptoren dan Test?
En wat is dan de ratio Androgeen/Anabool bij Trenbolone. Ik weet dat Tren meer androgener is dan Test,maar hoe zitten de verhoudingen vergeleken met Deca.

MrJ zei:
Dat als je er 2 gram Test. naast je niets van die onderdrukking merkt? ;)

Idd als je er test bij zet merk je niets van de onderdrukking maar t klapje van de deca zweep gaat wel komen hoor :D

IMO is deca een mooie massa bouwer maar ik heb de voorkeur van EQ

Pure_tech zei:
Dat Deca een van m,n favorite AS is is te wijten aan het fijt dat het zoveel malen meer anaboler is dan androgeen en daarom een goeie aanvulling is op bv Test E.
Maar nu begrijp ik dat trenbolone,ook een 19-nor androgeen nog onderdrukkender is dan Deca.Is dit omdat Tren 3 keer zo sterk hecht aan de receptoren dan Test?
En wat is dan de ratio Androgeen/Anabool bij Trenbolone. Ik weet dat Tren meer androgener is dan Test,maar hoe zitten de verhoudingen vergeleken met Deca.

nandrolone decanoate Anabolic/Androgenic ratio: 125:37

trenbolone Anabolic/Androgenic ratio: 500/500

Testosteron enanthaat Anabolic/Androgenic ratio:100/100

ik kan me herinneren dat ik op CEM een stuk van "nandi" had gelezen waarin hij uitlegde dat tren minimaal 20% meer onderdrukkend was dan deca, volgens mij was het de combinatie van prolactin en progesterone die door tren veroorzaakt wordt

Terug
Naar boven