- Waardering
- 8
king ralf zei:
Zwijg!!!
je hebt totaal geen toegevoegde waarde tot welk topic dan ook!
doe ons en jezelf een lol en ga met je derde beentje spelen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
king ralf zei:
montana058 zei:Ben jij 15 jaar jongeman? Zoja, lekker gekuurd en verstandig?![]()
Zonee, excusez moi..![]()

Pure_tech zei:Wie weet doet Bold op 800 of een gram pw wel wat Deca doet met 400/600mg/pw.
Mocht ik toch in de toekomst geconfronteerd worden met een slappe hap zal ik toch moeten gaan nadenken over een vervanger.
Aangezien ik het geen fijn idee zal vinden om 5of6ml Bold te moeten zetten naast m,n Test blijft er weinig over om goed te bulken.
Wie weet word het dan tijd dat ik maar eens naar de trenbolone E moet gaan kijken voor in de bulk.
Testo zei:
Little Me zei:trenbolone en deca samen is niet aan te raden dan ?

Testo zei:Zou ik zeker niet niet doen nee....
Ik hou van simpele kuren die niet bestaan uit veel verschillende middelen dus naast je test zet je nog een produkt en voegt daar voor de eerste weken evt nog een oral aan toe and that's it imo.

G21 zei:trenbolone is een goeie bulker, maar helaas één pot nat met deca, allebei 19-nor androgenen, trenbolone is zelf nog onderdrukkender dan deca...
MrJ zei:Dat als je er 2 gram Test. naast je niets van die onderdrukking merkt?![]()

king ralf zei:
Pure_tech zei:Dat Deca een van m,n favorite AS is is te wijten aan het fijt dat het zoveel malen meer anaboler is dan androgeen en daarom een goeie aanvulling is op bv Test E.
Maar nu begrijp ik dat trenbolone,ook een 19-nor androgeen nog onderdrukkender is dan Deca.Is dit omdat Tren 3 keer zo sterk hecht aan de receptoren dan Test?
En wat is dan de ratio Androgeen/Anabool bij Trenbolone. Ik weet dat Tren meer androgener is dan Test,maar hoe zitten de verhoudingen vergeleken met Deca.