MuscleMeat

Pols gebroken wat nu? Behoud van spiermassa?

Vossert

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Best dbbers,

Ik was al 5 weken bezig met cutten en maandag heb ik dus mijn pols gebroken en moet ik 3 weken in het gips zitten. Wat kan ik het best doen om me massa te behouden en ook niet al te veel vet aan te komen?

Trainen.

Iets met je benen...
clean blijven eten...

Succes...

je kan inderdaad benen trainen met leg press, leg extension en leg curl etc. en calf raises.

Ik zou op of net boven je onderhoud gaan eten om spierverlies aan je bovenlichaam te minimaliseren. En dan weer verder met cutten wanneer je hersteld bent.

iets met 500mg per week

Even je BMR uitrekenen wat je kcal inname moet zijn in rust. En daarbij even kijken welke activiteiten je onderneemt.

Hieronder kun je kijken hoeveel jij je basis kcal inname (behoefte in totale rust) moet vermenigvuldigen. Bedenk even voor je zelf wat je allemaal op een dag doet. fietsen naar school, trappen lopen op je parttime werk? je hond 100 x boven je hoofd houden omdat je hem zo lief vindt, what ever :) Je snap het wel.

Weinig of geen training, kantoorwerk --- x 1.2
Lichte training/sport 1-3 dagen per week --- x 1.375
Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week --- x 1.55
Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725

Persoonlijk zo ik kiezen voor de eerste. kan ook de tweede doen, kom je misschien iets aan, maar wat is 3 weken nou? Gebeurd echt niet veel hoor ;)

PS: En gezond en schoon eten hé en niet teveel zout :D

Terug
Naar boven