XXL Nutrition

Pols verstevigen na 2 operaties

Dylan7

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben ook aan het fitnissen maar ik heb met bankdrukken en andere oefeningen last van mijn linker pols ben er toen ik klein was 2x aan geopereerd:bang: Maar nu kan ik sommige oefeningen niet geheel afmaken ook al heb ik niet al te veel gewicht eraan hangen dit beperkt mijn trainen.
Heeft misschien iemand tips hoe ik mijn pols kan trainen?
Ik hoor het graag je kan me ook mailen..

Groetjes en bedankt alvast Dylan

Pols is vooral bot, dus weet niet of je die echt goed kan trainen.
Anders denk ik gewoon wat gripwerk of wristcurls

• Topic Starter Topic Starter
Heb er niet veel uit kunnen halen:$
Maar die 2 oefeningen hoe kan ik die doen dan?
Want ik heb wel op andere forums gekeken maar daar zeggen ze intapen enzo iets dat wil ik niet dan wordt die op langere duur NOG zwakker.
Maar alvast bedankt! Als je het uitlegd vind ik het heel fijn

Zekers niet intapen..heb mijn rechterpols 2 keer gebroken gehad. In het begin heb ik een band ter versteviging gebruikt. Na een half jaar ben ik hier mee gestopt en vanaf dat moment gewoon goed luisteren naar je lichaam... die pols blijft gewoon zwakker en bepaald bij dergelijke oefeningen je max.
Mij hielp het enorm om een gewicht mbv een stuk touw aan een stok/staaf te binden en dan dmv het rond draaien van deze staaf het gewicht omhoog te hijsen..

• Topic Starter Topic Starter
Dat heb ik wel eens vaker gelezen.
Maar ik snap niet hoe het werkt???
Heb je misschien een filmpje of een paar foto's
Dan kan ik het erna gaan proberen

pols kan je niet steviger maken omdat er geen spier zit dacht ik

Hallo,
Ik ben ook aan het fitnissen maar ik heb met bankdrukken en andere oefeningen last van mijn linker pols ben er toen ik klein was 2x aan geopereerd:bang: Maar nu kan ik sommige oefeningen niet geheel afmaken ook al heb ik niet al te veel gewicht eraan hangen dit beperkt mijn trainen.
Heeft misschien iemand tips hoe ik mijn pols kan trainen?
Ik hoor het graag je kan me ook mailen..

Groetjes en bedankt alvast Dylan

Ik heb enkele jaren geleden een tijdje aan breakdance gedaan. En had met handstand en handsprings,... doen veel last van mijn pols.
Een vriend van me heeft me toen dit aangeraden [Link niet meer beschikbaar]
gewoon dagelijks 5 minuutjes gedaan aan elke arm, en ik had geen last meer van mn pols na enkele weken.
hoop dat het bij jou ook werkt:D

Terug
Naar boven