AndroidHealthClinic

polsblesure

Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Tijdens het optillen van een wasmachine heb ik mijn pols verstuikt. Met het naar buiten draaien van mijn pols / onderarm krijg ik een enorme pijnscheut door mijn pols. Ik fitness 6 dagen per week en kan nu niet (goed) meer trainen. Heel veel oefeningen kan ik gewoon echt niet meer doen. Natuurlijk zijn er oefeningen waarmee je polsen niet of nauwelijks belast worden (zws benen, buik) en ik heb er al een aantal gevonden.

Rug gaat nog wel maar vooral borst en armen vormen een groot probleem. Heeft iemand oefeningen voor vooral deze spiergroepen waarbij de polsen minimaal worden belast? Het zal mij heel erg helpen.

PS. voor de duidelijkheid, de verstuiking zit in mijn linker pols onder mijn pink op de aanhechting van pols en handpalm.

Ik zou eerst rust nemen anders word het misschien chronisch en dan kan je nog veel langer niet trainen.

Als de meeste pijn weg is goed intapen en heel licht weer beginnen.

Idd gewoon een paar dagen / een week oflanger rust.naar je lichaam luisteren

ik zit met het zelfde probleem ik heb net me schema omgegooit en was van zowat alle apparaten af allen nu dus weer wel met apparaten omdat ik me pols minder voel ook draag ik een polsbrace ik train armen en schouders lichter en ik laat benchpress even voor wat het is

maar die brace zorgt er dus voor dat er geen beweging in me pols zit dus vandaar dat sommige oefeningen niet kunnen me moeder had hem nog liggen die heeft een paar jaar geleden dr pols gebroken

Terug
Naar boven