KrentenbaardNL
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
Tijdens het optillen van een wasmachine heb ik mijn pols verstuikt. Met het naar buiten draaien van mijn pols / onderarm krijg ik een enorme pijnscheut door mijn pols. Ik fitness 6 dagen per week en kan nu niet (goed) meer trainen. Heel veel oefeningen kan ik gewoon echt niet meer doen. Natuurlijk zijn er oefeningen waarmee je polsen niet of nauwelijks belast worden (zws benen, buik) en ik heb er al een aantal gevonden.
Rug gaat nog wel maar vooral borst en armen vormen een groot probleem. Heeft iemand oefeningen voor vooral deze spiergroepen waarbij de polsen minimaal worden belast? Het zal mij heel erg helpen.
PS. voor de duidelijkheid, de verstuiking zit in mijn linker pols onder mijn pink op de aanhechting van pols en handpalm.
Rug gaat nog wel maar vooral borst en armen vormen een groot probleem. Heeft iemand oefeningen voor vooral deze spiergroepen waarbij de polsen minimaal worden belast? Het zal mij heel erg helpen.
PS. voor de duidelijkheid, de verstuiking zit in mijn linker pols onder mijn pink op de aanhechting van pols en handpalm.