AndroidHealthClinic

portier zwaargewond na steekpartij in Aalst (BE)

dam stabbed with a knife!

Dat is echt k*tzooi met een mes liggen klooien. Moeten zo'n mannen hun ballen afsnijden.

Wtf ruzie maken omdat iemand naar je kijkt :roflol:, hoe zwak is dat.:o

Helaas gebeurd die shizzle heel vaak daar...K kreeg het er zelf bijna aan de stok met een of andere homo en z'n flikkerbuddy's...:mad:

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Maar de PROMILLE is zowiezo een jeanettenkot,,,echt stomme plek

• Topic Starter Topic Starter
Helaas gebeurd die shizzle heel vaak daar...K kreeg het er zelf bijna aan de stok met een of andere homo en z'n flikkerbuddy's...:mad:

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Maar de PROMILLE is zowiezo een jeanettenkot,,,echt stomme plek

Bij mij was het er juist van hetzelfde, zo een kerel met een piercing net onder zijn lip die express tegen mijn kameraad kwam aanlopen. Ik zei dat hij er niet moest op reageren en om ambras te vermijden gingen we vertrekken dus iedereen van onze groep dronk zijn glas leeg. Maar die 3 stoere gastjes hadden zich al voor de uitgang gestelt. Toen we passeerden kreeg men kameraad opnieuw een duw, en begon de piercingboy dat we homo's waren enzo. Ik kon mij niet meer houden en gaf de mooiboy een slag in zijn plexus, meneer mocht effe naar adem happen. Ik stapte gauw voort, ben momenteel bezig met men testen voor politie-inspecteur en kan me zoiets niet veroorloven. De portier stond er wat mee te lachen en wij vertrokken, maar de mooiboys kwamen ook buitengerend en direct naar de vriendjes bellen :D! De stoerste van de bende zei dat ie mij ging pakken en kwam naar me afgelopen en probeerde te slaan maar het lukte niet zo goed, was percies een struisvogel. En toen kwamen er nog vrienden van ons aan en zijn ze maar weggerend :cool:
mijn laatste avondje aalst :)

Portier in Promille is wss Didier,

heb er 4 jaar hogeschool gedaan in aalst, en zat meer op cafe dan in de les.
Is wel al een jaar geleden dat ik er nog eens geweest ben, maar ik weet dat didier er nog portier is, of hij het is weet ik niet.

Is toffe kerel nochtans, maar je weet natuurlijk nooit wanneer er een gek een mes trekt;

Bij mij was het er juist van hetzelfde, zo een kerel met een piercing net onder zijn lip die express tegen mijn kameraad kwam aanlopen. Ik zei dat hij er niet moest op reageren en om ambras te vermijden gingen we vertrekken dus iedereen van onze groep dronk zijn glas leeg. Maar die 3 stoere gastjes hadden zich al voor de uitgang gestelt. Toen we passeerden kreeg men kameraad opnieuw een duw, en begon de piercingboy dat we homo's waren enzo. Ik kon mij niet meer houden en gaf de mooiboy een slag in zijn plexus, meneer mocht effe naar adem happen. Ik stapte gauw voort, ben momenteel bezig met men testen voor politie-inspecteur en kan me zoiets niet veroorloven. De portier stond er wat mee te lachen en wij vertrokken, maar de mooiboys kwamen ook buitengerend en direct naar de vriendjes bellen :D! De stoerste van de bende zei dat ie mij ging pakken en kwam naar me afgelopen en probeerde te slaan maar het lukte niet zo goed, was percies een struisvogel. En toen kwamen er nog vrienden van ons aan en zijn ze maar weggerend :cool:
mijn laatste avondje aalst :)

Helaas is Aalst zowat m'n enige toekomstige toevluchtsoord dus zal ik me alvast maar hard maken...Kvind het wel sneu dat het nu zoveel gevuld is van volk dat echt zo stom en krapuleus doet,,,godzijdank ben ik toch al een beetje breed

Dan gaat dit jochie nu een 'spannend' leven tegemoet.In de bloei van je jeugd liggen verrotten in je cel.En waarom zit jij hier??

Nou enne hij keek boos naar me en ik trok een mes, hoor je het hem al zeggen??

Wat een ongelooflijke loser:roflol:

Hoe lang denk je dat die gaat zitten? Hopelijk komt hij er tot inkeer, maar kans is groot dat hij erna gewoon op zijn elan doorgaat. Helaas een harde realiteit voor portiers in het uitgangsleven dat zo'n dingen gebeuren en niet alleen in de koten met slechte reputatie maar ook aan gewone danscafees.

Portier in Promille is wss Didier,

heb er 4 jaar hogeschool gedaan in aalst, en zat meer op cafe dan in de les.
Is wel al een jaar geleden dat ik er nog eens geweest ben, maar ik weet dat didier er nog portier is, of hij het is weet ik niet.

Is toffe kerel nochtans, maar je weet natuurlijk nooit wanneer er een gek een mes trekt;

Jongens het is niet Didier. Didier staat niet meer aan de promille sinds mei.
Wat nu gebeurt is in de promille is een heel jammere zaak.
jongens en meisjes probeer toch eens uit te gaan zonder problemen te maken. het jammere is dat die jongens die problemen maken altijd in groep moeten zijn. Indien ze alleen zijn hoor je ze niet of komen zels dan niet binnen in de pro. en dat het voor enkele mensen op een andere cafe beter is kan altijd zijn. We hebben niet allemaal dezelde smaak van muziek. maar een ding is zeker plezier maak jezelf. Maar doe het alstublieft zonder ambras te maken. Die portier had ook niet gedacht dat hij die avond in het ziekenhuis ging liggen toen hij vertrok van huis. Vele groetjes aan iedereen en denk er eens over na.

jongens en meisjes probeer toch eens uit te gaan zonder problemen te maken. het jammere is dat die jongens die problemen maken altijd in groep moeten zijn. Indien ze alleen zijn hoor je ze niet of komen zels dan niet binnen in de pro. en dat het voor enkele mensen op een andere cafe beter is kan altijd zijn. We hebben niet allemaal dezelde smaak van muziek. maar een ding is zeker plezier maak jezelf. Maar doe het alstublieft zonder ambras te maken. Die portier had ook niet gedacht dat hij die avond in het ziekenhuis ging liggen toen hij vertrok van huis. Vele groetjes aan iedereen en denk er eens over na.

Sterkte!

Het is idd jammer.. zulk soort idioten moeten ook gewoon voor minimaal 25 jaar de bak in.. gewoon als waarschuwing voor de rest misschien helpt dat een keer.

Als ik ooit iemand zou neersteken, zou ik het niet laten bij een aantal steken.

Lijkt me gaaf om de volgende dag de kranten koppen te halen, waarbij staat 'man steekt maar liefst 67 keer toe'.

Dan ben je pas de shizzle.

Hehe, hier zitten nog wel wat mensen van Aalst zo te zien :)
Ben er zelf nooit binnengeweest, is niet echt mijn muziek :p Maar ik ken wel wat vaste bezoekers, dus dan trekt deze titel toch even de aandacht.

ik ambras, hij ambrast, wij ambrassen.

ook regio aalst hier :)

vroeger nog geregeld in promille geweest met einde examens, daar nooit echt problemen gehad...

Was meer in backstage, en dat andere danscafé in zo'n smal straatje waar er veel allochtonen zaten. Paar keer serieus gereld daar, aalstenaars houden niet van groepen jongeren die van buiten aalst komen, hoewel we er puur voor plezier waren en niet om ruzie te maken :mad::D

ahzo, dan sta ik wat achter :p tja studententijd is voorbij he :)

ook regio aalst hier :)

vroeger nog geregeld in promille geweest met einde examens, daar nooit echt problemen gehad...

Was meer in backstage, en dat andere danscafé in zo'n smal straatje waar er veel allochtonen zaten. Paar keer serieus gereld daar, aalstenaars houden niet van groepen jongeren die van buiten aalst komen, hoewel we er puur voor plezier waren en niet om ruzie te maken :mad::D

Backstage is zo hard veranderd. Ik heb daar ook nog een goede tijd gehad vroeger en onlangs daar zonder nadenken eens binnengestapt. Toen ik binnen was, vond ik het wel erg raar publiek en was er 80's muziek. Mannen gaapten mij aan en overal lelijke wijven. Ga ik de portier vragen wat er gebeurd is met backstage. Blijkt dat het een holebiavond was en dat het concept ook op gewone dagen volledig veranderd is :mad: 5 euro entrer de man kwijt

Dragen de portiers van tegenwoordig nog steeds geen steekwerende vesten onder hun kleding?

Sterkte!

Het is idd jammer.. zulk soort idioten moeten ook gewoon voor minimaal 25 jaar de bak in.. gewoon als waarschuwing voor de rest misschien helpt dat een keer.

Zolang krijgen ze toch nooit.
Een tijd terug had ook zo een messentrekker een vriend van vrienden van mij een paar keer in de borst gestoken tijdens het uitgaan.
En dat tuig kreeg maar 2 jaar waar hij waarschijnlijk maar een half of 1 jaar van hoeft te zitten.
Zo gaat dat in belgië.

Terug
Naar boven