AndroidHealthClinic

Man zwaargewond bij racistische vechtpartij in Aalst

Mwahahah een wat een ****ing hillbily ben je toch ook
Echt wat een ****ing rasccist
Als jij discrimineerde opmerkingen krijgt van 1 of andere randdebiel in de 30 met een minderjarig meisje achterop waar ie ff stoer voor wil doen wanneer zou je dan gehoor geven aan zo iemand? Waarom niet de eer aan jezelf houden en em negeren? Wees dan zelf de wijste ipv je te laten uitlokken

Als jij discrimineerde opmerkingen krijgt van 1 of andere randdebiel in de 30 met een minderjarig meisje achterop waar ie ff stoer voor wil doen wanneer zou je dan gehoor geven aan zo iemand? Waarom niet de eer aan jezelf houden en em negeren? Wees dan zelf de wijste ipv je te laten uitlokken

Alleen sloeg die racist de vriendin van die allochtoon met een scooterhelm, dat maakt de zaak wel anders.

Ik weet dat je gelijk hebt hoor
Nee, ik zou het eerst laten varen
Geen zin in problemen, zal al die shit niet waard zijn
Maar als ik echt belaagd wordt, dan bereik je mijn kookpunt en haal ik gewoon uit

Zelfverdediging volgens mij...

Als iemand mijn vriendin mept met een helm dan kan hij ook wat terug verwachten.

Alleen sloeg die racist de vriendin van die allochtoon met een scooterhelm, dat maakt de zaak wel anders.
Denk dat de allochtoon wel gereageer heeft op die randebiel op die brommer, dit is weer zo'n goed voorbeeld van wat er allemaal voorkomen kan worden als mensen zich niet zo uit de tent laten lokken, ik verdedig die kerel niet maar het mag duidelijk zijn dat dat gewoon 1 of andere mong**l is waarom zou je door zo'n iemand je eigen gedrag laten bepalen?

Mwahahah een wat een ****ing hillbily ben je toch ook
Echt wat een ****ing rasccist

Knul wat zeg je allemaal...?

Met het beetje kennis van strafrecht dat ik heb denk ik na bovenstaand verhaal ook direct aan een duidelijk geval van noodweer-exces. Dit is een schulduitsluitingsgrond maar geen vrijbrief om ongebreideld geweld te gebruiken jegens een belager.

Overigens krijgt die kl***zak mijn inziens zijn verdiende loon, maar ik vind ook de opmerking van Stillstrong terecht.

Denk dat de allochtoon wel gereageer heeft op die randebiel op die brommer, dit is weer zo'n goed voorbeeld van wat er allemaal voorkomen kan worden als mensen zich niet zo uit de tent laten lokken, ik verdedig die kerel niet maar het mag duidelijk zijn dat dat gewoon 1 of andere mong**l is waarom zou je door zo'n iemand je eigen gedrag laten bepalen?

Inderdaad ik dat denk ik ook wel ik denk dat die racist gewoon aan het uitlokken was en dat die allochtoon toen toehapte. Misselijke figuren zijn dat soort mensen die bewust confrontaties opzoeken

Knul wat zeg je allemaal...?

Met het beetje kennis van strafrecht dat ik heb denk ik na bovenstaand verhaal ook direct aan een duidelijk geval van noodweer-exces. Dit is een schulduitsluitingsgrond maar geen vrijbrief om ongebreideld geweld te gebruiken jegens een belager.

Overigens krijgt die kl***zak mijn inziens zijn verdiende loon, maar ik vind ook de opmerking van Stillstrong terecht.

Jij kent de achtergrond van stillstrong niet
Hij heeft meerdere malen hier op het board zijn haat jegens allochtonen geuit
Je ziet hem hier ook alleen maar bijna letterlijk alleen maar posten als het met allochtonen te maken heeft
Check zn posthistory maar ofzo

Waar komt dat nou ineens vandaan. Ben je nu ook al racist als je het vreemd vindt dat mensen in elkaar mogen geslagen worden met ijzeren staven als 'zelfverdediging'. Kan er naast zitten hoor, maar volgens mij is zelfverdediging wel wat anders dan iemand met wapens het ziekenhuis inkloppen. Verdedigen = zorgen dat je zelf niet verwond geraakt, aanvallen = iemand anders verwonden. Vandaar, beetje vreemd dat zo iemand dan naar huis mag terwijl de andere in het kliniek ligt, blijkbaar zijn racisten volgens politie meteen vogelvrij :scratch:
iedereen die op m'n vriendin zou motten, sla ik in moes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die n*ger heeft zich nog ingehouden gelukkig

De volgende keer dat iemand mij kaaskop noemt ram ik zijn schedel ook in!

En als ze je voor breezah boy uitschelden dan?

Heerlijk :D

die Belg is maar een gekke knakker. Net zolang blijven zuigen totdat de maat vol is :D

@stillstrong, wat een mafkees ben jij toch.
Die n*ger heeft zich nog goed ingehouden, ik zou in zo'n situatie toch wel iets anders reageren.Zeker als mijn vriendin een klap had gekregen.

marc w zn echte naam is dus Thierry V. en hij woont in Aalst

@stillstrong, wat een mafkees ben jij toch.
Die n*ger heeft zich nog goed ingehouden, ik zou in zo'n situatie toch wel iets anders reageren.Zeker als mijn vriendin een klap had gekregen.

zo is dat, respect dat ie eerst nog gewoon wegloopt

Terug
Naar boven