MuscleMeat

Poseer schoenen

Rilakkuma

Competitive Bodybuilder
Waardering
509
Lengte
1m69
Massa
57kg
Heeft iemand een tip voor winkel/webshop die mooie poseer schoenen verkopen? Wil binnenkort met poseren beginnen maar vind overal alleen maar van die foute stripper schoenen.. Wil het toch nog enigzins smaakvol proberen te houden :p

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat zijn dus alle schoenen die ik niet wil.. Van die plastic stripperschoenen :(

Je staat in een bikini op een podium..wtf maken schoenen dan nog uit? :roflol:

Je staat in een bikini op een podium..wtf maken schoenen dan nog uit? :roflol:

Hahahha omg soms ben je zo leuk :roflol: helemaal gelijk, maar wil toch gewoon een beetje schoenen die ik enigzins mooi vind.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Thanks! Dit ziet er al beter uit :)

Weet niet welke wedstrijd je gaat doen maar als er regels zijn: let je wel op de regels :p ?

de zool mag (volgensmij) niet dikker zijn dan 1cm, de hakken max 12cm en je mag geen schoenen met plateauzolen dragen

Ik heb ook al lopen kijken. Ik loop dus nooit op hakken en blijk verkorte kuiten te hebben.. ik ga er dus al vroeg mee starten:)

Ik heb ook al lopen kijken. Ik loop dus nooit op hakken en blijk verkorte kuiten te hebben.. ik ga er dus al vroeg mee starten:)

hehe nee ik ook niet. De pijn is het me niet waard. Maar wil er wel goed op kunnen lopen, en niet als zo'n sloffende boer het podium op walsen. Of doorgroeien naar fysiek, die dames hoeven geen schoenen aan :cool:

Haha ja dat laatste zou ook mooi zijn:) Moet dan nog wel ff 10 kg zwaarder worden hehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou dit zijn ze geworden, ben benieuwd :p

zijn die hoog genoeg? Ik vind ze wel mooi!

niks tegen bikiniwedstrijden

maar smaakvol is niet 1 van de eerste woorden waaraan ik daarbij denk

zijn die hoog genoeg? Ik vind ze wel mooi!

Ja 7,5 cm.. Er is niet echt een minimale hoogte, wel een maximale! Volgens mij 12 cm. Maar dit word al uitdagend genoeg.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

niks tegen bikiniwedstrijden

maar smaakvol is niet 1 van de eerste woorden waaraan ik daarbij denk

Nee klopt, maar probeer het wel zo smaakvol mogelijk te maken ;) you know me honey

Terug
Naar boven