Dylan97
Cool Novice
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Dankjewel!!Heel knap gedaan!
Succes met het bouwen van massa!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel!!Heel knap gedaan!
Succes met het bouwen van massa!!
Dankjewel, zeker! Zojuist aan de post toegevoegd!
Net gezien, ziet er goed uit.

Thanks!

Dankjewel! Op naar meer spiermassaBuitengewoon goed gewerkt, penske is helemaal weg 💪

Mijn dank!Echt nogmaals een respectvolle prestatie. Op dit forum zijn meerdere leden met een soortgelijke prestatie. Echt geweldig,
Wat wilskracht, doorzettingsvermogen, trainen en voeding met een mens kan doen, je kunt je zelf in een jaar tijd volledig transformeren tot zo goed als onherkenbaar.

Dankjewel, betekend enorm veel voor me! En inderdaad, echte wil en doorzettingsvermogen doet enorm veel! 💪Klasse werk. Echt knap wat je gehaald hebt.
Zo zie je maar weer (voor de zoveelste keer weer ook hier op het forum) het enige wat eigenlijk nodig is voor dit is ECHTE WIL en doorzetting.
Respect iig!!
Dankjewel! Vind ik lastig om te bepalen, met een 7 punts plooimeting kom ik uit op 11%. Omtrek meting 13.1%, en mijn 'slimme' weegschaal geeft 18% aan.... Morgen een inbody scan, maar verwacht daaruit hetzelfde resultaat als mijn 'slimme' weegschaal.Zeer mooi resultaat! Ik weet niet hoe je er "nu" voor staat kwa bf, ik zou zeker cutten tot een echte 10 a 12% en dan voorzichtig de kcal's verhogen
op ~ 11% zou je totaal van ~ 78mm hebbenDankjewel! Vind ik lastig om te bepalen, met een 7 punts plooimeting kom ik uit op 11%. Omtrek meting 13.1%, en mijn 'slimme' weegschaal geeft 18% aan.... Morgen een inbody scan, maar verwacht daaruit hetzelfde resultaat als mijn 'slimme' weegschaal.
Kwa aanzicht: Alles is plat, redelijk strak op los vel na. Mocht ik mijn weegschaal geloven zou ik 10 KG vet over hebben, over de 10 maanden ook redelijk veel spiermassa kwijtgeraakt. Waardoor ik na wat onderzoek uitkwam op beste optie een lean bulk starten om spiermassa terug/aan te komen en hierdoor een mooier resultaat te behalen.
Mocht je nou de gouden tip hebben om je BF redelijk accuraat te krijgen, heel graag!
Zal morgen even wat foto's schieten, thanks!post eens een pic van je huidige shape, ook achterkant rug en benen.
Er zijn hier een paar experts.
Een echte juiste methode bestaat er niet op een MRI na
Aha, goede tip! Thanks, vanavond nog eens metenop ~ 11% zou je totaal van ~ 78mm hebben
Je kunt dat wel aanhouden
Zojuist aan de post toegevoegd, benen vergetenpost eens een pic van je huidige shape, ook achterkant rug en benen.
Er zijn hier een paar experts.
Een echte juiste methode bestaat er niet op een MRI na