Fitness Seller

Post gyno operatie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger toen ik een jaar of 11 was had ik er last van maar wist natuurlijk helemaal niet wat het was. Mijn vader kneep er altijd in voor de grap maar snapte niet dat het pijn deed. toen ik een jaar of 16 was waren ze vanzelf weer weg gegaan, maar nu na een jaartje of wat niks doen zit er alleen nog wat vetweefsel rond mijn tepel. Wat ik er overigens bijna af heb gekregen met wat hulpmiddeltjes en training. vandaar die belangstelling.
 
Mooi resultaat.
Wat heb je als reden gegeven ? Zodat de verzekering ertussen komt.
Ik heb nu ook last van gyno maar ik ga nog even wachten (pubertijd miss)
Als het na 2 jaartjes nog niet weg is ga ik het ook laten weghalen.
 
Ik had ook gyno op m'n 12e/13e maar is gewoon uit zichzelf weggegaan.. Ik dacht eerst dat ik kanker had ofzo:o
 
nasty man :( hoe heb je dat voor elkaar gekregen, was je vroeger beetje dik ofzo?
 
hee ziet er top uit man :thumbs: knap gedaan! hopelijk helemaal de ouwe over 3,5 weken ;) (nouja niet HELEMAAL de oude :D)
 
Succes met je herstel. :)
 
ik heb sinds een paar maanden ook gyno. Je kan het goed zien. Je ziet men tepels altijd door als ik een t-shirt met rekstof draag. Behoorlijk genant, zeker als je erop gaat letten.
Maar als ik er op duw en eens in knijp, dan gaat het weg. Is dit gyno? Ik word bijna 17. Gaat dit automatisch weg?
 
ja, maar dat zat er vroeger ook.
Maar als je die schijfjes bedoeld, ja die zitten er :mad:
wat ik me afvraag, is er nog een kans dat dit weggaat? ik had er tot voor dit forum nog nooit van gehoord en nu ineens :S,
 
iig, als het niet groter word kan ik er best mee leven, vanop afstand zie je het amper, maar langs de zijkant zie je de schijf wel goed. Het lijkt alsof men tepels meer ovaal is geworden.
Maareuh dan dan ik beter nog ff wachten met de dokter, alle problemen stapelen zich nu toch op. Moet ook al voor men steken in men linkerborst gaan. pijn in onderarm. kan men linkerarm amper in de licht steken zonder dat ik verga van de pijn in men schouder. rechterkuit, shin splints, overal ontstekingen
Hebben jullie ook momenten waarop heel je lichaam een wrak is. Men gewrichten kraken trouwens ook langs alle kanten...
Ben blijkbaar uit het verkeerde hout gesneden voor BB...
 
Yooo Schwarzenegger had in z,n jeugdjaren ook gyno
 
succes met je herstel man, dat je over 3 weken weer mag knallen. :)
 
Ik vindt het er goed uitzien hoor.
 
Ik vind het ook :D
Over 2,5 weken ongeveer zou alles in orde moeten zijn... Nog even afwachten dus

Is die nadruk op het woordje "vind" een cultuurverschil in uitdrukking? Hier in NL is dat een gewone formulering voor een compliment ;)

Maareeh, Ziet er OK uit, denk dat er nu velen minder bevreesd zijn op weg naar de dokter :D
 
Is die nadruk op het woordje "vind" een cultuurverschil in uitdrukking? Hier in NL is dat een gewone formulering voor een compliment ;)

Maareeh, Ziet er OK uit, denk dat er nu velen minder bevreesd zijn op weg naar de dokter :D

ben jij retarded?



serieuze vraag :roflol:
 
Is die nadruk op het woordje "vind" een cultuurverschil in uitdrukking? Hier in NL is dat een gewone formulering voor een compliment ;)

Maareeh, Ziet er OK uit, denk dat er nu velen minder bevreesd zijn op weg naar de dokter :D

Thanks bro!
 
Ik wordt word werdt en nog steeds werdt er doodziek van dat er van die eikels zijn die je steeds controleren op je taalgebruik alsof ze niks anders hebben toe te voegen. Het maakt mij geen reet uit of het nou werdt word of met 3 t wordt wert geschreven. Als je niks beters te melden hebt heb of heeft ga dan les geven in nederlands.
 
Nee, gewoon verbetering van een zware fout, ik vind is nog altijd zonder "t".

En bedankt;)

Hahahaha, was me niet eens opgevallen!
 
Laatst bewerkt:
ben jij retarded?



serieuze vraag :roflol:

Het "probleem" was zo simpel dat ik er overheen keek. Heb wel eerder opmerkelijke verschillen tussen de vlamingen en hollanders gezien, dacht dat het "vinden" van iets daar ongepast was of zo.

Ben jij gespierd? :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven