AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Jaren 80 nummer zoek ik

een man met een hese stem zegt in het iets van Get up en op de achtergrond hoor je elektronische muziek.

Ik kwam het 2 keer tegen in een programma als achtergrond muziekje een keer bij TMF waren van cros stunt motors spectaculaire superman's stunts aan het maken en al die andere ongein. de 2e keer waren ze bij 6pack een wedstrijdje aan het doen met een paar rare dingen aan hun voeten op een atletiek baan.

• Topic Starter Topic Starter
Jaren 80 nummer zoek ik

een man met een hese stem zegt in het iets van Get up en op de achtergrond hoor je elektronische muziek.

Ik kwam het 2 keer tegen in een programma als achtergrond muziekje een keer bij TMF waren van cros stunt motors spectaculaire superman's stunts aan het maken en al die andere ongein. de 2e keer waren ze bij 6pack een wedstrijdje aan het doen met een paar rare dingen aan hun voeten op een atletiek baan.

Wat voor soort muziek is het dan?

Gewoon pop muziek een echt bekend nummer, geen techno ofzoiets in de buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Nee sorry ik zou het niet weten":(maar misschien kan je op 6pack.nl wel dat filmpje terugvinden;)

Ik heb wel echt een moeilijke als iemand die vindt ben je echt knap.
Geen muziek maar......
De originele film van de 3 musketiers ik denk uit de jaren 50 ofzo.

PS is nie mijn ding hoor is voor m,n ouwe:D
ik kijk wel naar andere filmpjes.

levenslang karma voor degene.....

IMDb Search

denk dat ie hier wel tusse staat

Gevonden was Van Halen - Jump
De clips van jaren 80 waren wel echt erg fout zeg.

[edit]

Laatst bewerkt:
Hee... nu ben ik al heel lang op zoek naar een nummer, maar geen flauw idee hoe dat nummer heet.. :( hij is gezongen door antonie kamerling samen met een vrouw genaamd ??? Komt uit de musical turks fruit.. al schat ik de kans laag in dat een van jullie weten hoe dat nummer heet, ik kan het altijd proberen.... Iemand???

[edit]

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een rockachtig lied, waarin voor een groot deel van de tijd "part on, party on, party on" wordt gezongen. Kan iemand me helpen ?

Boom.. tjik.. boom, boom.. tjik...

En dan zingt iemand iets van:

lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllaoooooooooooooooo..

iemand?

weet iemand toevallig waar je dit nr kan downloaden:

lazydog - policedogs on bonfire

ik zoek een housenummer uit de NewBeat tijd ('88 of '89)

in het begin zegt een stem die klinkt als door een megafoon:

colombia amazon basin has become the production center for the countries biggest illegal export, cocaine

Boom.. tjik.. boom, boom.. tjik...

En dan zingt iemand iets van:

lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaalalllaoooooooooooooooo..

iemand?

Volgens mij is dit Mr Bojangles, ik heb de versie van robie williams, maar wiet niet wie de orginele is.

Ik zoek een liedje dat redelijk bekend was rond 1995 ofzo.
Het is een dancenummer en wordt gezongen door een vrouw met een lage stem.
Tekst is iets van:
"Knock knock knockin
knocking on my door"

Terug
Naar boven