MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

edit
 
Laatst bewerkt:
the anthem van sensation , maar ik weet niet van welk jaar
 
Zou de naam van stuk op de achtergrond
 
Ik ben op zoek achter een nummer uit de sixties of seventies, het gaat zo:

sala mio guai, don't wanna say goodbye, turururum, turu, tururuuuu ru ru, //break// Sala mio guai, don't wanna say goodbye, turururuu tururuuuuuu ruuuuuuuuuuuu, // Shoop shobidoebidoebi doop, shoobidubidubi doop, shoobidubidubi jai jai jai jai jaij, Shoop shobidubidubi doop, shobidubidubi doop, shobidubidubi jai jai jai jaij (het is echt een zeer bekend nummer)
 
Ik zoek dit nummer met de volgende omschrijving; 2 jongetjes die gaan spijbelen, 1 is donker en de ander blank. En dan gaan ze een auditie houden waar kk lekkere chicks op afkomen en die gaan dan dansen. En op het einde worden ze opgehaald door 1 van de moeders in oldskool cabrio. Het is trouwens een dance nummer.:D
 
Ik zoek dit nummer met de volgende omschrijving; 2 jongetjes die gaan spijbelen, 1 is donker en de ander blank. En dan gaan ze een auditie houden waar kk lekkere chicks op afkomen en die gaan dan dansen. En op het einde worden ze opgehaald door 1 van de moeders in oldskool cabrio. Het is trouwens een dance nummer.:D

 
Hallo mensen

ben op zoek naar het nummer uit deze aflevering van eddy zoey op vakantie..... zoek hem maybe al 2 jaar, hoor hem soms ook in de discotheek, maar kan er maar niet achter komen wel nummer het is :P

[Link niet meer beschikbaar]

Het nummer beging bij 11:01, heel bekend deuntje

naja voor degene die het weet: zwaar karma

thnx! alvast!
 
Hallo mensen

ben op zoek naar het nummer uit deze aflevering van eddy zoey op vakantie..... zoek hem maybe al 2 jaar, hoor hem soms ook in de discotheek, maar kan er maar niet achter komen wel nummer het is :P

[Link niet meer beschikbaar]

Het nummer beging bij 11:01, heel bekend deuntje

naja voor degene die het weet: zwaar karma

thnx! alvast!

Luke Howard - hi life (hardwell remix)

http://www.youtube.com/watch?v=ffLyUwDfkfg
 
Back
Naar boven