AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe heet dat liedje wat je wellis in een programma hoort of in een film in een gaaf stuk, dat je hoort money money money
 
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt ik zit die ook te zoeke
Je hoorde dat nummer op de reclame van versuz op tv
Ik heb het gevonden op een liveset maar weet zelf nog niet hoe het weet :mad:
[Link niet meer beschikbaar]

Vanaf 3.30 begint het
heb het
http://www.youtube.com/watch?v=z6gPJZDhDCo


Hai. Nee dat is 'em niet.
Ik had 't inmiddels gevonden. Ging om Heavy Session van Jean Moiree f/t Pheel.
Lyrics en titel goed door mekaar gehaald dus ;) Enne 't was sowieso moeilijk te vinden omdat de lyrics nergens online bekend zijn.
 
Iemand toevallig de film Komt een vrouw bij de dokter gezien?

Op een begeven moment gaat die gast naar de discotheek, en hoor je een echt Power-up song, beetje a-la jaren80- 90 dikke bass als intro en het klinkt een beetje disco/groovy ,met een meen een mannenstem erdoor.
 
Laatst bewerkt:
Ben op zoek naar de titel van een nummer:


Heb helaas maar 1 aanwijzing, het zat tot voor kort in het reclameblok voor oorlogsfilms elke woensdag volgens mij, weet helaas niet meer welke zender.

Ik dacht aan Creed, maar weet de titel niet en heb het tot nu toe nog niet gevonden.
 
hoe heet dat liedje waar zo een aziatische kerel als een robot door een stad wandelt? (hij wandelt als die bekende aziatische robot die heel goed lijkt op een mens) Ik denk dat het een techno/trance/weet ik veel liedje is (ik ben niet zo thuis in die genres :d )
 
Laatst bewerkt:
hoe heet dat liedje waar zo een aziatische kerel als een robot door een stad wandelt? (hij wandelt als die bekende aziatische robot die heel goed lijkt op een mens) Ik denk dat het een techno/trance/weet ik veel liedje is (ik ben niet zo thuis in die genres :d )

Tiësto & Sneaky Sound System: I will Be There

 
Goeieavond allen!

Ik ben opzoek naar een liedje welke momenteel op teevee is in de reclame.
Het is van de Veronica top 1000; als eerste hoor je The Final Countdown van Europe, daarna dus het liedje dat ik zoek, en daarna is Drops of Jupiter van Train.
Iemand enig idee? :)
 
Hallo ik hoorde onlangs het nieuwe nummer van Kane op de radio en in het refrein beginnende van 1:07 hoorde ik een heel bekend stukje van een al wat ouder nummer. Jaren 60/70 of misschien wel 80, maar volgens mij Tour of Duty periode :D Ik weet alleen niet welk het is. Weet iemand het?

http://www.youtube.com/watch?v=P5miqJhGMkw
 
Hallo ik hoorde onlangs het nieuwe nummer van Kane op de radio en in het refrein beginnende van 1:07 hoorde ik een heel bekend stukje van een al wat ouder nummer. Jaren 60/70 of misschien wel 80, maar volgens mij Tour of Duty periode :D Ik weet alleen niet welk het is. Weet iemand het?

http://www.youtube.com/watch?v=P5miqJhGMkw

Ik weet het.. ik stuur het per PM
 
Fatal by RZA
 
Misschien is ie al voorbij gekomen, maar ik wil weten welk nummer er wordt gebruikt in de nieuwe Malibu reclame, van die Boom Boom radio. Een beetje carnaval achtig nummer (en dan geen nederlandse carnaval ;))

Alvast bedankt!!
 
Back
Naar boven