MuscleMeat

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

****ing classic man.. heb em nog op cd single liggen hier

critical_mass-dancing_together_s.jpg


wat episch is, is dat hij tegenwoordig 19,95 kost :roflol:
 
Een chille Nederlandse rap song, op het einde wordt klinkt het zo

"ik slaag je tanden eruit 1 voor 1, dom wijf..." of zoiets ongeveer was het toch ???

Ben al ff aan het zoeken, maar kan niets vinden.
 
Was vorige week in Belgie en hoorde daar op de radio regelmatig een liedje met de tekst ´une deux trois´en dan nog meer lyrics. Het lijkt me een vrij nieuw nummer van dit jaar. Iemand een idee??
 
Was vorige week in Belgie en hoorde daar op de radio regelmatig een liedje met de tekst ´une deux trois´en dan nog meer lyrics. Het lijkt me een vrij nieuw nummer van dit jaar. Iemand een idee??

gigi d'agostino -super ..

fokkin oud nummer:p
 
volgens mij wordt er ook iets van ' sainte of sante '' in gezongen.
 
wie weet deze? ander taal en dan boem boem pow en dan iets van nandela nog wat en weer boem boem pow, word vaak bij voetbal trucjes gebruikt als muziek. en het is geen black eyed peas
 
Ik zoek een jump- of hardstyleliedje met de tekst:

"going to the club now
gotta pump it up now"
...
"music is my fantasy"
 
^^ Dat is het inderdaad. Bedankt! Karma gegeven bro. ;)
Vind het wel een aanstekelijk nummer maar ik kan wel geloven dat je het snel beu wordt. :p
 
2 zwarten jongeren die een trompet stelen. iemand ???
 
Kan het zijn dat ik dat nummer een keer van Basshunter voorbij heb horen komen? In ieder geval een andere artiest.

Op youtube staat idd een remix van basshunter van dit liedje. Waarschijnlijk heb je dat nummer gehoord.
 
Ander liedje dat ik zoek:

Ding da ding

Daar loopt marie in haar string

Ik zou haar wel willen klaren

maar dan moet ze eerst ontharen


Enige tekst die ik weet, kan goed van vader abraham zijn, weet ik al niet meer.
 
Back
Naar boven