MuscleMeat

Post hier je Black Friday aanbiedingen 2024

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Thnx maat. Khad die nieuwe creami al een tijd op het oog na aanraden van allerlei koks die dat ding ook thuis hebben. Heb er ook goede recepten voor.

Zo ff die deluxe bestellen.
Ga die deluxe ook halen denk ik, en de normale die ik nu heb via marktplaats verkopen.

Ik doe letterlijk melk + whey poeder = amazing

Ga die deluxe ook halen denk ik, en de normale die ik nu heb via marktplaats verkopen.

Ik doe letterlijk melk + whey poeder = amazing
1 blikje gecondenseerde kokosmelk

1 liter kokosroom 22-24% vet

Mengen met een garde of staafmixer, 24 uur invriezen en dan doordraaien in die creami. Fluweelzacht kokosijs. Het wordt echt zoveel zachter dan met normale room.

Je zou er wat limoenblad extract aan toe kunnen voegen. Of bijv. wat ananassap voor piña colada roomijs.

Lactose vrij allemaal.

Mengen met een garde of staafmixer, 24 uur invriezen en dan doordraaien in die creami. Fluweelzacht kokosijs. Het wordt echt zoveel zachter dan met normale room.

Je zou er wat limoenblad extract aan toe kunnen voegen. Of bijv. wat ananassap voor piña colada roomijs.

Lactose vrij allemaal.
Te veel vet voor ken bulk helaas

Lactose vrij allemaal.
Snap ik, maar das teveel calorieen haha

Het is een recept wat ik gebruikte in de keuken op mijn vorige werkplek. Leuk dus voor een dinertje met familie zoals bijv. kerst.
;)

Ik kwam deze rijstkoker tegen:

Naamloos.png

Geen idee of het wat is, maar wel een capaciteit van 5 liter.

Waar kopen jullie tegenwoordig boeken? Want sinds Book Depository opdoekte loop ik verloren. :treuren:

Iemand nog een ninja creami? De mijne staat te koop incl doos + garantiebewijs + 2 extra orginele pints. Vriendenprijsje.

Kon me weer niet inhouden, de deluxe besteld :o

Laatst bewerkt:
Wilde eigenlijk niks kopen, maar zag de actie op alpha supps dus voor een jaar vooruit aan health supps, whey en pwo gekocht.

Nu hopen dat me vriendin niet thuis is als het bezorgd word.

Terug
Naar boven