AndroidHealthClinic

Post hier je Black Friday aanbiedingen 2024

• Topic Starter Topic Starter

Wat moet ik mijn kopen voor men schoon zus heeft iemand tips
Grappig, toevallig vandaag deze gekocht voor mijn schoonzus:

Vond het wel een mooi prijsje, iedere kauwkleun kan dit wel waarderen denk ik ;D

Wilde eigenlijk niks kopen, maar zag de actie op alpha supps dus voor een jaar vooruit aan health supps, whey en pwo gekocht.

Nu hopen dat me vriendin niet thuis is als het bezorgd word.
Bestelling binnen gekregen en free goodie:

1A10CE02-30B8-4A78-941E-AAA6A6800197.jpeg

Wat een bofkont ben ik toch

120 bij xxl
130 bij gymshark
90 bij muscle and meat
220 bij bol
50 bij kruldvat

GIF by MOODMAN

Een aantal aankopen zaten er al aan te komen en als er dan werkelijk korting wordt gegeven laat ik die niet liggen, dus ruim over de €1000 uitgegeven de afgelopen dagen.

Ik had voor 1 jaar aan supplementen en pwo bij xxl in winkelmandje. Bij afrekenen zag ik iets van 320 euro en heb ik de betaling afgebroken lol
Ik had voor 1900€ besteld en kreeg een gratis sample goodie van 1.50€ 👌

Njente

Alpha supps niet, je kan die shaker / notitie boek en straps krijgen bij bedrag x maar die heb ik elke maand wel dus ik schrijf bij opmerkingen dat ik die niet hoef. Meestal doen ze dan een potje pwo erbij, maar denk nu met black friday dat alles op was.

Toevallig ook bij xxl besteld met de black friday en daar kreeg ik de whey sample, energy blikje en eiwitreep 🫃🏻

Alpha supps niet, je kan die shaker / notitie boek en straps krijgen bij bedrag x maar die heb ik elke maand wel dus ik schrijf bij opmerkingen dat ik die niet hoef. Meestal doen ze dan een potje pwo erbij, maar denk nu met black friday dat alles op was.

Toevallig ook bij xxl besteld met de black friday en daar kreeg ik de whey sample, energy blikje en eiwitreep 🫃🏻

Maar natuurlijk wel een handgeschreven kaart met ‘bedankt Dennis’ ga ik vanuit?

• Haha
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven