AndroidHealthClinic

Post je "Black-Friday" deals V3

Bezoekers in dit topic

Helpt dat ook tegen slaapapneu?

Fascinerend dat mensen die je kennen denken dat ze je daar een plezier mee doen.
Hahahaha! Ja om eerlijk te zijn doen ze dat ook wel. Ik vind dit soort gekke dingen altijd wel grappig. Aan de reacties te zien ben ik weer eens de enige die hier om kan lachen :roflol:

Edit
marina1975 ,ruim gerust op. Beetje zonde als ik hiermee het topic verpest
 
Hahahaha! Ja om eerlijk te zijn doen ze dat ook wel. Ik vind dit soort gekke dingen altijd wel grappig. Aan de reacties te zien ben ik weer eens de enige die hier om kan lachen :roflol:

Edit
marina1975 ,ruim gerust op. Beetje zonde als ik hiermee het topic verpest
Niet alleen door zo’n video :trollface:
 
wat een dooie boel daar zeg, bij sommige moet er gewoon eerst wat leven ingepompt worden :roflol:
wel de kuur afmaken aub
 
Hahahaha! Ja om eerlijk te zijn doen ze dat ook wel. Ik vind dit soort gekke dingen altijd wel grappig. Aan de reacties te zien ben ik weer eens de enige die hier om kan lachen :roflol:
Ik bedoelde dat ze denken dat je er praktisch iets aan hebt :p
Jij hebt geen whatssapp? Daar komen echt de meest ranzige dingen voorbij.
Blijkbaar weet ik dat te vermijden, ik heb zelfs insta en twitter tegenwoordig.

Dit vind ik eigenlijk niet eens ranzig, maar gelieve dat niet als aanmoediging te zien.
 
Nieuwe vaatwasser gescored
 
Toevallig had ik zo'n steelstofzuiger al op mijn verlanglijstje staan. Die is nu van 599 voor 349 euro:


Ik had 'm maanden geleden al op mijn verlanglijstje gezet, maar nog niet gekocht vanwege de prijs. Wordt wel interessant nu. :)
Net binnen gekregen, wat een mooi apparaat! :) Maakt ook niet veel lawaai, mooi design.

Godver ik wordt oud. Blij zijn met een nieuwe stofzuiger. :roflol:

Wel een aanrader dit zeg. Wat een verademing tov een normale stofzuiger.
 
Net binnen gekregen, wat een mooi apparaat! :) Maakt ook niet veel lawaai, mooi design.

Godver ik wordt oud. Blij zijn met een nieuwe stofzuiger. :roflol:

Wel een aanrader dit zeg. Wat een verademing tov een normale stofzuiger.
Je klinkt alsof je klaar bent voor je transformatie.
 
Je klinkt alsof je klaar bent voor je transformatie.
Ik ben al begonnen met mijn vegan soja dieet.

Vegan Dieting GIF
 
Nu nog een robotstofzuiger en je hoeft helemaal niks meer te doen. Alleen lastige hoekjes nog
Beste aankoop sinds tijden.
20221123_162602.jpg

Ding werkt echt top. Je moet em ook een naam geven in de app. Kheb r Ming Lie genoemd, omdat ze zo goed kan zuigen.
 
Net binnen gekregen, wat een mooi apparaat! :) Maakt ook niet veel lawaai, mooi design.

Godver ik wordt oud. Blij zijn met een nieuwe stofzuiger. :roflol:

Wel een aanrader dit zeg. Wat een verademing tov een normale stofzuiger.
Vanwege jouw enthousiasme hebben wij maar dezelfde gekocht :p
 
Back
Naar boven