XXL Nutrition

Post je beginfoto!

Altijd veel aan sport gedaan, maar dit zijn foto's van voor ik met powertraining begon. @74kg

250991984.jpg

250991842.jpg

edit; dit ben ik op 90kg, momenteel ben ik dus een kilo zwaarder. Mijn max gewicht was 95kg ongeveer zo droog als dit. Een doel voor over een maand of 2.
248377193.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
beestige basis guardian! hoeveel kg aan toegevoegd?

Tjah, ik heb 1 jaar getraind en dan weer een halfjaar gestopt. Nu terug een kleine 2mnd bezig en zit alweer op een vrij droge 91kg. Moet nog wel veel meer.

Adonis gaat ook super, buff man :D

En guardian, goede basis om mee te starten, geen wonder dat je al op die 90 kg zit :thumbs:

dit zijn de eerste deftige foto's was na 5 maand afvallen( trainen) en hoe ik er nu uitzie

6agynme.jpg

Laatst bewerkt:
Idd :D gewoon vreten en trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk topic, lijkt me mooi om dat van grote bekende van hier te zien.. (arms, chemical) etc.

Hier mine:

67ikx0k.jpg

Brutal beast :D
Hier trainde ik al zelfs haha 4 maand om precies te zijn (juli 2004).

6h6jnlu.jpg

Deze is van eind vorig jaar/begin dit jaar (begin cut).
Iets minder schraal :D

4ubry0w.gif

58 Kg, vorige maand, sirrieus aan het eten/trainen/slapen 5/6 erbij.. zijn begin foto's reken me er niet op af :(

58 Kg, vorige maand, sirrieus aan het eten/trainen/slapen 5/6 erbij.. zijn begin foto's reken me er niet op af :(

Gewoon lekker door blijven trainen, goed eten en genoeg rusten, dan komt de massa vanzelf wel, succes!

Zeer netjes kale, waar staan je logs ?

Pff ik ben blind aan het worden :P zie het al

Alleen jammer Loo dat de foto's het niet doen?

werkt hier ook niet, krijg de beruchte kikker te zien??? k*tbeest

Terug
Naar boven