XXL Nutrition

post matrix van body en fit

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een jaarabonnement in die fitness en zoveel andere ken ik er niet hoor
in welke whey shake zit dan geen suiker want moet er gaan bestellen

pak gewoon de perfect whey van XXL of de whey van bulkpowders

Dank u

Ben ermee gestopt kreeg uitslag in mijn gezicht ook ervan

Als je geen suiker wilt of in elk geval zo weinig mogelijk, moet je voor een eiwit isolaat of hydrolisaat gaan kijken en dan zonder smaakje.
Als je de smaakjes toch wel erg lekker vindt, kijk dan inderdaad even bij XXL of myprotein. Deze hebben prima eiwitten

Een bijwerking van bèta-alanine is neurasthenie: een prikkelend gevoel in je gezicht en bovenlichaam. Na verloop van tijd verminderd dit, als je er niet gewent aan kunt raken moet je een lagere dosis nemen.
Neurasthenie is iets anders, paresthesie is juist.

Een bijwerking van bèta-alanine is een prikkelend gevoel in je gezicht en bovenlichaam. Na verloop van tijd verminderd dit, als je er niet gewent aan kunt raken moet je een lagere dosis nemen.

Done :D

Grappig, wel accent grave gebruiken maar dan de stam+t (weeral) verkloten in de volgende zin. Congruency please :trollface:

oeh....de spellingpolice is in da house.....

Het is gewoon dat 'ge' en 'ver' prefixes te moeilijk zijn voor de gemiddelde persoon omdat het te veel* lijkt op een voltooid deelwoord.

*'te veel' is nog zo'n woord, er is een verschil tussen 'teveel' en 'te veel' en iedereen gebruikd gebruikt 'teveel' te veel, net zoals 'enigste' en 'enige'

Grappig, wel accent grave gebruiken maar dan de stam+t (weeral) verkloten in de volgende zin. Congruency please :trollface:

grammar_nazi_by_hawkstone.jpg

:trollface:

Het is gewoon dat 'ge' en 'ver' prefixes te moeilijk zijn voor de gemiddelde persoon omdat het te veel* lijkt op een voltooid deelwoord.

*'te veel' is nog zo'n woord, er is een verschil tussen 'teveel' en 'te veel' en iedereen gebruikd gebruikt 'teveel' te veel, net zoals 'enigste' en 'enige'
Er is nooit een teveel aan te veel.

Een bijwerking van bèta-alanine is een prikkelend gevoel in je gezicht en bovenlichaam. Na verloop van tijd verminderd dit, als je er niet gewent aan kunt raken moet je een lagere dosis nemen.

Done :D
Ook in je onderlichaam hoor, zelfs bij je fucking ballen kan ik bevestigen :roflol:

Jij moet toch een zwaar leven hebben :D

Terug
Naar boven