XXL Nutrition

post zomer massa kuur topic

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
hoi kerels

allereerst wil ik even melden dat ik tegenwoordig iets minder aanwezig ben op het board, niet omdat ik jullie niet meer graag zie maar omdat ik op het werk niet bij dbb.com kan :(

goed; ik ben momenteel aan het scherptrainen (lukt aardig, laat zondag as mijn % meten) en ga daar de hele zomer nog mee door. vanaf augustus ben ik 100% clean (geen PCT, geen kuur geen niks) en ga dan wat lever herstellende zooi binnenwerken. oktober wil ik er weer aan beginnen met een massakuur + droog dieet om zodoende zuivere winst te boeken tijdens een kuurtje. graag jullie suggesties.

doel:
1. massa pakken, droge massa liefst.
2. vocht in mijn kop beperken (vorige keer was het té duidelijk & opvallend - was toen oxy + deca + omnadren)
3. definitie in het algemeen behouden.
4. zoveel mogelijk vasthouden na de PCT.

wat raden jullie aan?

ik zat zelf te denken aan 750 test + 900 bold + 50mg oxy...daar zou je wel een mooie hoop massa mee moeten kunnen pakken d8 k zo :D
verder zou ik 20mg nolva laten meelopen zolang als ik oxy neem (tegen vocht & als veiligheid tegen gyno) en 2 tabs provi om aromatase van de test tegen te gaan én ook tegen vocht...

verder heb ik ook overwogen om de bold veel langer door te laten lopen dan de test; aangezien bold toch n mild middel is, zou je herstel makkelijker moeten zijn vanuit bold dan vanuit bold + test...

jullie suggesties graag

gr

s

Geen oxy.
Vocht man. Wil je juist niet.
Geen tren voor jouw?
Wat dacht je van primo met test?

• Topic Starter Topic Starter
oxy + test = zeer goeie gains (trust me :) )

de bedoeling is net om het vocht in check te houwen...of is dat uberhaupt niet mogelijk?

je hoort altijd van vocht met oxy, maar ik heb jongens wel s horen vertellen dat er ook droger van werden hoor.

alvast bedankt voor je reactie

gr

s

de bedoeling is net om het vocht in check te houwen...of is dat uberhaupt niet mogelijk?

je hoort altijd van vocht met oxy, maar ik heb jongens wel s horen vertellen dat er ook droger van werden hoor.

gr

s

Ik vind het persoonlijk ook wat raar, je gaat oxy nemen, een middel die zn werking heeft door aromatase en je gaat dan iets nemen om aromatase te vermijden?

Test primo winny?eventueel laag deca mee laten lopen!
Test tren winny?
Test bold winny?
Voor de rest is voeding het belangrijkste ingredient om dan wel of niet te gainen!

Test - Deca - Winny - Tren

Ben hetzelfde bezig, gaat goed :D

Hoe is het met je blessure dan?

Test - Deca - Winny - Tren

Ben hetzelfde bezig, gaat goed :D

tren en deca lijkt me nutteloos...is alleen maar extra belasting van je lichaam!
Het is of deca of tren!
in dit vocht verhaal is tren het mooiste imo...of low deca + dht/dhb!

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

@teecee
welke hoeveelheden nam/neem je?

Ziet er leuk uit maar wel heel clean blijven eten met zoveel aromatize. Dan ga je heus lekker massa pakken. Teen is altijd wel massa bouwer nummer 1 maar ik begin dat
Middel ondertussen te haten.

Ik vind het persoonlijk ook wat raar, je gaat oxy nemen, een middel die zn werking heeft door aromatase en je gaat dan iets nemen om aromatase te vermijden?

beter even zwijgen als je niet weet waar je over spreekt. oxy kan niet aromatiseren, is een dht-afgeleide.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Hoe is het met je blessure dan?

*zucht*

beter, maar de botvlies-toestand (pijn in de onderarmen is er nog steeds)
de pijn in de vouw van mijn linkse arm is wel weg.

ben door 5 weken stil te zitten (alle crazy cardio wel, maar geen kr8training) wel kracht kwijt. kan met moeite nog 5x 100k benchen.

zit trouwens met een vers probleem in mijn rug, nogal te enthousiast 85kilo gecleaned & pushed (bij de push kraakte er iets vannder in mijn rug :eek: )
maar ik heb geen pijn of zo, is alleen n soort van zeurende euh..ja pijn :D als ik bepaalde bewegingen doe

maar ik ga nu eens langs in de universitaire kliniek van leuven bij de professor voor sportblessures. als die niks kan doen leg ik me neer bij de situatie

dakn voor je vraag, altijd leuk als iemand naar je gezondheid informeert ;)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

on-topic:

test/tren/winny heb ik gepland voor volgend voorjaar om scherp te trainen zonder gewichtsverlies...das idd een hele mooie kuur, maar die ga ik dus hierna doen (jaaa, ik kijk vooruit he :D )

het enige wat ik tot nu toe zeker weet is dat ik er bold inwil ipv deca (bold op 900 zal wel plus minus t zelfde zijn als deca op 400 maar minder slecht voor je herstel)

verder ben ik niet akkoord dat oxy zonder meer vocht is; oxy is (bijna) de beste massabouwer. de vraag is hoe je het vocht in je kop vermijdt....

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

PS ik wil gewoon mijn oxy tabs opmaken. ik ga er goed op en vind het zonde om ze weg te geven of zo. er moet toch iets zijn om die plofkop te vermijden (is beetje ongewenst met mijn nieuwe werk, kan me anders niet schelen)

Tsjah.
Die oxy mag je ook aan mij geven;)
Waarom Bold op 900?
Of is dat nog niet zeker?

gr

s

Ligt ook aan je voeding voor in ieder geval een heel groot deel, als je echt clean eet en zout inname beperkt, zal je alsnog opblazen maar een stuk minder.
Bold goeie keuze :D, nog even dit als je door een hoge dosis bold koppijn krijgt, slik dan tijdens je kuur 50mg tot 80mg aspirine pd is meer dan zat om die koppijn te laten verdwijnen het gaat puur om het bloedverdunnende effect medische doseringen zijn tot 80mg geloof ik voor verdunning van het bloed.

Tsjah.
Die oxy mag je ook aan mij geven;)
Waarom Bold op 900?
Of is dat nog niet zeker?

300mg per ml x 3 = 900 mg pw en is toch een mooie dosis.

Laatst bewerkt:
week 1- 12 750mg-1gr test e
week 2-8 600 mg tren e
week 6-12 600 mg mast e

mooie droge massa en een lekker geil kuurtje krijg al een knobbel in me broek als ik eraan denk

tren en deca is zeker wel een goeie combi om massa te bouwen, is alleen wel verstandig om iets van bromo of cabergoline er bij te nemen.

ja joh gelijk naar de zware shit grijpen.

wat is er gebeurd met nolvadex en arimidex ? deze 2 is gewoon prima spul als nakuur/gyno

Deze midelen zijn prolactine verlagend en geen Anti E middelen,dus idd bromo/cab erbij

Zijn beide 19nor derviaten,dus prolactine verhoging gegarandeerd

Klinkt goed Stalin
Was ernaar benieuwd omdat ik volgens mij een topic van je zag waarin je een herstel kuur ging doen, en vroeg me af hoe die is verlopen.

Kamp zelf namelijk ook een ander al een tijd met blessures: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-gewoon-broodje-aapverhaal-broscience-249172/

En de bedoeling was dus eigenlijk een beetje Winstrol VS deca voor herstel/sterkere schouders/peze

ik ben nogal pro-deca -is overal goed voor behalve voor je herstel.
als je zeker wil zijn, neem dan deca én winstrol...gaat perfect samen bro
ik heb (godzijdank!!) nog geen ervaring met schouderblessures, maar als het enkel over pezen gaat, raad ik je toch aan om een combo te doen deca/winstrol of bold/winstrol (nog beter denk ik) én ontstekingremmers én LICHTE (!!!!!) training. dit laatste is waar de meeste mensen de bocht uitgaan, ik inclusief...ik ben blijkbaar mentaal voorgeprogrammeerd om elke keer opnieuw zo hard te trainen als maar mogelijk is, rustig trainen is zeer moeilijk voor mij.

maar doe het zo, voor 4 tot 6 weken en alles zou goed moeten komen kerel

succes!

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

300mg per ml x 3 = 900 mg pw en is toch een mooie dosis.

klopt als n bus bro

hoe lang zou jij op 900mg doorgaan martinezz? ik dacht eraan om de bold langer te laten doorgaan dan alle andere dingen samen en na het "massagedeelte" van de kuur op bold-only verder te gaan en scherp te trainen (veel cardio waarbij spierverlies vermeden is door de AAS én een conditie-boost van de bold) - wat denk jij?

ik bedoel dus vanaf week 10 of zo nog bold only op 900mg tot week 18...

gr

s

wat dacht je van test primo en bold?

Terug
Naar boven