Curtis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 11%
beter even zwijgen als je niet weet waar je over spreekt. oxy kan niet aromatiseren, is een dht-afgeleide.
---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------
*zucht*
beter, maar de botvlies-toestand (pijn in de onderarmen is er nog steeds)
de pijn in de vouw van mijn linkse arm is wel weg.
ben door 5 weken stil te zitten (alle crazy cardio wel, maar geen kr8training) wel kracht kwijt. kan met moeite nog 5x 100k benchen.
zit trouwens met een vers probleem in mijn rug, nogal te enthousiast 85kilo gecleaned & pushed (bij de push kraakte er iets vannder in mijn rug)
maar ik heb geen pijn of zo, is alleen n soort van zeurende euh..ja pijnals ik bepaalde bewegingen doe
maar ik ga nu eens langs in de universitaire kliniek van leuven bij de professor voor sportblessures. als die niks kan doen leg ik me neer bij de situatie
dakn voor je vraag, altijd leuk als iemand naar je gezondheid informeert
---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------
on-topic:
test/tren/winny heb ik gepland voor volgend voorjaar om scherp te trainen zonder gewichtsverlies...das idd een hele mooie kuur, maar die ga ik dus hierna doen (jaaa, ik kijk vooruit he)
het enige wat ik tot nu toe zeker weet is dat ik er bold inwil ipv deca (bold op 900 zal wel plus minus t zelfde zijn als deca op 400 maar minder slecht voor je herstel)
verder ben ik niet akkoord dat oxy zonder meer vocht is; oxy is (bijna) de beste massabouwer. de vraag is hoe je het vocht in je kop vermijdt....
---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------
PS ik wil gewoon mijn oxy tabs opmaken. ik ga er goed op en vind het zonde om ze weg te geven of zo. er moet toch iets zijn om die plofkop te vermijden (is beetje ongewenst met mijn nieuwe werk, kan me anders niet schelen)
Interessant! maar hoe verklaar je de hoeveel vocht die je vasthoud bij oxy dan ?

)
als ik bepaalde bewegingen doe
maar heb het weer opgebuffeld naar de 80 kilo.
, maar ik ben weer op de goede weg, woog vanochtend 81