XXL Nutrition

post zomer massa kuur topic

beter even zwijgen als je niet weet waar je over spreekt. oxy kan niet aromatiseren, is een dht-afgeleide.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

*zucht*

beter, maar de botvlies-toestand (pijn in de onderarmen is er nog steeds)
de pijn in de vouw van mijn linkse arm is wel weg.

ben door 5 weken stil te zitten (alle crazy cardio wel, maar geen kr8training) wel kracht kwijt. kan met moeite nog 5x 100k benchen.

zit trouwens met een vers probleem in mijn rug, nogal te enthousiast 85kilo gecleaned & pushed (bij de push kraakte er iets vannder in mijn rug :eek: )
maar ik heb geen pijn of zo, is alleen n soort van zeurende euh..ja pijn :D als ik bepaalde bewegingen doe

maar ik ga nu eens langs in de universitaire kliniek van leuven bij de professor voor sportblessures. als die niks kan doen leg ik me neer bij de situatie

dakn voor je vraag, altijd leuk als iemand naar je gezondheid informeert ;)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

on-topic:

test/tren/winny heb ik gepland voor volgend voorjaar om scherp te trainen zonder gewichtsverlies...das idd een hele mooie kuur, maar die ga ik dus hierna doen (jaaa, ik kijk vooruit he :D )

het enige wat ik tot nu toe zeker weet is dat ik er bold inwil ipv deca (bold op 900 zal wel plus minus t zelfde zijn als deca op 400 maar minder slecht voor je herstel)

verder ben ik niet akkoord dat oxy zonder meer vocht is; oxy is (bijna) de beste massabouwer. de vraag is hoe je het vocht in je kop vermijdt....

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

PS ik wil gewoon mijn oxy tabs opmaken. ik ga er goed op en vind het zonde om ze weg te geven of zo. er moet toch iets zijn om die plofkop te vermijden (is beetje ongewenst met mijn nieuwe werk, kan me anders niet schelen)

Interessant! maar hoe verklaar je de hoeveel vocht die je vasthoud bij oxy dan ?

ik ben nogal pro-deca -is overal goed voor behalve voor je herstel.
als je zeker wil zijn, neem dan deca én winstrol...gaat perfect samen bro
ik heb (godzijdank!!) nog geen ervaring met schouderblessures, maar als het enkel over pezen gaat, raad ik je toch aan om een combo te doen deca/winstrol of bold/winstrol (nog beter denk ik) én ontstekingremmers én LICHTE (!!!!!) training. dit laatste is waar de meeste mensen de bocht uitgaan, ik inclusief...ik ben blijkbaar mentaal voorgeprogrammeerd om elke keer opnieuw zo hard te trainen als maar mogelijk is, rustig trainen is zeer moeilijk voor mij.

maar doe het zo, voor 4 tot 6 weken en alles zou goed moeten komen kerel

succes!

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

klopt als n bus bro

hoe lang zou jij op 900mg doorgaan martinezz? ik dacht eraan om de bold langer te laten doorgaan dan alle andere dingen samen en na het "massagedeelte" van de kuur op bold-only verder te gaan en scherp te trainen (veel cardio waarbij spierverlies vermeden is door de AAS én een conditie-boost van de bold) - wat denk jij?

ik bedoel dus vanaf week 10 of zo nog bold only op 900mg tot week 18...

gr

s

Ik had mezelf voorgenomen om niet meer te kuren, maar ik kon het niet laten om een bold only kuurtje te doen, en beviel me prima.
Veel eten ben niet veel aangekomen maar wel een mooie look (4 kilo).
Was 16 weken op 900mg pw 2 x per week inject.

Ik was echt erg afgevallen, ik was 10 kilo naar benende gezakt dus van 86 kilo naar 76 kilo :( maar heb het weer opgebuffeld naar de 80 kilo.
Wat er allemaal nog aan zit trouwens, heb tijdens mijn gehele kuur aromasin er bij laten lopen om de dag 1 cap.
Ik denk dat dat ook goed wat gains heeft tegen gehouden maar het meest is toch water.

Ik was tevreden :D zoals altijd bij bold, maar de primo bold combo met provrion vond ik de beste kuur ooit tot nu toe, maar goed ik hou weer van lean massa opbouw.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Interessant! maar hoe verklaar je de hoeveel vocht die je vasthoud bij oxy dan ?

oxy wordt verondersteld om in staat te zijn rechstreeks te oestrogeen receptor te activeren. verondersteld, want niemand weet het eigenlijk..ze weten zelfs niet hoe het precies werkt.....alleen dat het niet kan aromatiseren om dat het uit DHT is afgeleid.

oxy doet ook je red blood count zeer sterk toenemen, zoals deca bvb.

oxy is daardoor een goeie additie op elke middel dat wèl sterk aan de androgeen receptor hecht (oxy hechting op de androgeen receptor is nauwelijks waarneembaar) - vandaar dus, echte dubbele werking in combinatie met bvb test of tren (die laatste zou ik zeker niet nemen icm oxy)

ideale combos voor oxy: primo, winstrol & bold

gr

s

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Ik had mezelf voorgenomen om niet meer te kuren, maar ik kon het niet laten om een bold only kuurtje te doen, en beviel me prima.
Veel eten ben niet veel aangekomen maar wel een mooie look (4 kilo).
Was 16 weken op 900mg pw 2 x per week inject.

Ik was echt erg afgevallen, ik was 10 kilo naar benende gezakt dus van 86 kilo naar 76 kilo :( maar heb het weer opgebuffeld naar de 80 kilo.
Wat er allemaal nog aan zit trouwens, heb tijdens mijn gehele kuur aromasin er bij laten lopen om de dag 1 cap.
Ik denk dat dat ook goed wat gains heeft tegen gehouden maar het meest is toch water.

Ik was tevreden :D zoals altijd bij bold, maar de primo bold combo met provrion vond ik de beste kuur ooit tot nu toe, maar goed ik hou weer van lean massa opbouw.

waarom aromasin bij bold? DHB zet haast niet om in oestrogeen?

gr

s

sorry bro vergeten en test 250 ml pw, en ja ik weet dat boldenone DHB is maar wil vocht altijd extreem verminderen.

Dus kortom geen bold only kuurtje my bad.

Laatst bewerkt:
@martinezzz,shit man :eek:afgevallen tot 76 kilo,wtf is er gebeurt dan?

Nog steeds ellen lang getouwtrek om mijn dochtertje. :(

thnxs mannen :) , maar ik ben weer op de goede weg, woog vanochtend 81 :D

• Topic Starter Topic Starter
ok, kleine bump.

ik denk dqt ik toch de boldenone er vntussen ga halen. de logica is dat bold bloed dikker maakt en oxy zeker. die 2 samen is een garantie voor zeer dik bloed 5zeer veel rode bloedlichaampjes) en dat lijkt me gevaarlijk, of toch alleszins niet wenselijk.

het uitgangspunt van de kuur is dus 100mg oxy/dag. ik heb overwogen om er primo bij te zetten, maar dat lijkt me zonde van mijn mooie primo waar ik volgend voorjaar veel goeds van verwacht in de cut. winstrol was ook nog een optie, maar dat hecht dan weer zeer slecht aan de aas receptor ( oxy werkt niet via de aas receptor, en dus ideaal om te stacken met een class I aas, oftewel iets dat sterk hecht aan de aas receptor)

blijft nog over: tren, test & deca...oftewel, het wordt weer een zware, riskante, zeer onderdrukkende kuur :/

op basis van wat ik hier thuis nog liggen heb in mijn kast kom ik uit op dit:

week 1-8 : 750 mg test
week 1-4 : 100 mg oxy /dag
week 1-8 : 200 mg deca
week 1-4 : 1 aromasin EOD

ik kan er ook nog 50mg proviron per dag bijzetten om de oestrogeen verder naar benden te halen, maar ik weet niet of het nodig is; feit is dat enige vorm van oestrogeen ongewenst is, aangezien de oxys rechtrstreeks aan de oestrogeen recepteor hechten, en er dus al vet genoeg oestrogeen in circulatie is.

wat denken jullie, proviron er nog bijpakken of niet? andere tips ook welkom.

al met al zou dit toch een moie massakuur moeten worden met veel minder vocht dan anders het geval zu zijn en mss wel een verlaging in vet% er bovenop (ik hoop op een *relatief* droge massa winst)

gr

s

Terug
Naar boven