AndroidHealthClinic

postNL HELP!

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
''Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.'' Nou nee dus. Dan mail je terug dat er geen adres van de afzender beschikbaar is, en wat er dan gebeurt?

Heb je het hier al geprobeerd? http://www.postnl.be/be/pakketten/contactformulier

Neem aan dat je dan met de Belgische PostNL in contact komt..

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
lol er zijn 2 keuzes :

"Monster" , en "Garnaal" :D:D:D ^ (bij die link)

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Oh en bezorgde bro, geen nood !

Je kúnt in nederland helemaal niks aangetekend verzenden zonder er een retour adres op te zetten.
Als je iets aangetekend verzend hier , MOET je een retour adres opgeven.

Het zal wel heel klein op een hoekje van de envelop hebben gestaan, waarschijnlijk inderdaad een postbus of zo.

Geen nood, pakketje zal gewoon terug bij verzender aankomen.

Sowieso snap ik mensen die kuurtjes nemen niet zo goed, maar mensen die via een of ander onbekend iemand van het internet rotzooi in hun lichaampje spuiten snap ik helemaal niet. Ben je levensmoe ts?

hmm

Alsof het veiliger is als je het van iemand in de sportschool koopt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Zit er net even over na te denken, een "dealer" heeft natuurlijk er meer belang bij om goeie producten af te leveren ivm het voortbestaan van zijn business.

Daar had ik even niet aan gedacht.

hmm

Alsof het veiliger is als je het van iemand in de sportschool koopt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Zit er net even over na te denken, een "dealer" heeft natuurlijk er meer belang bij om goeie producten af te leveren ivm het voortbestaan van zijn business.

Daar had ik even niet aan gedacht.

Ja idd daarom verkopen crack en heroine dealers ook alleen 100% zuivere rotzooi :roflol:

Nou zit je je eigen punt af te kraken

Ik heb net Post NL gebeld dat er verdwaalde anabolen liggen + topic link gemaild.

Dus als je meerdere keren niet thuis bent krijg je je pakket gewoon niet omdat het niet gebruikelijk is dat je het kunt afhalen bij een postkantoor ? wat is dan wel gebruikelijk... om achter je pakketje aan te schooieren waar je al voor betaald hebt, en als je gesnaaid word kun je nog een dikke straf krijgen ook.

wat een mongolenland :roflol: pak je spullen en ga naar nederland verhuizen!

wees een echte man en geef jezelf aan bij de politie, doe het voor het te laat is en je in de goot eindigt.

Terug
Naar boven