AndroidHealthClinic

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

ok eindelijk thuis, even die meuk installeren :D
zucht moet het allemaal weer opgraven.

[Link niet meer beschikbaar]

wie heeft er zin in een game? ik wel !:)

wie van mij kan winnen krijgt karma :P

welk ip ? de 62.194.87.224 werkt niet

start iemand mar een server.. ik join wel...

rob?

niemand?
zal ik servereren dan?

lukt eve niet wie wel?

Ik kan niet hosten helaas :(

xxxxxxxx probeer deze eens denk niet dat het gaat

even ip wegeghaalt! werkte toch niet

Laatst bewerkt:
WASD: walk
Q: Teamsay dropped weapon w% | throwweapon
E: shieldgun(hammer in ut99)
F: sniper
shift: rocketlauncher
c: crouch
space: jump
1: assault(enforcer in ut99)
2: bio
6: say n1
7: say ty
scroll up: shock
scroll down: flak
mouse 1: link(plasma in ut99)
mouse 2: mini

Dit is mijn setup, ut2k4 tho, maar het lijkt aardig op elkaar. Zodra ik zondag de cupmatch gehad heb zal ik ut99 eens installeren en met jullie meespelen :).

Ik heb btw alle wapens pipedswitched; dwz switch sniper wanneer je op F drukt, en switchback naar je vorige wapen wanneer je weer op F drukt(wel handig soms).

De clan 7th day (7d nu) bestaat ook nog, maar ik heb er nog niet tegen gespeeld tbh. Bijna heel fnatic is ermee gestopt btw, op lauke na zijn ze nu de Q4 squad geworden -_-.

Btw een dude die ik ken, ScrMz, is 16 en speelt in tek9-icemat...die kerel was in de tijd van 2k3 gevraagd voor een tourney(geloof in het buitenland), maar mocht niet van zijn ouders omdat hij 14 was, lol!

en Ralf? en Rox? en Roach dan? wat doen die?

Rafl = ???

rox en roach spelen q4 nu...ze waren lange tijd de beste 2k4 tdm squad, maar zijn afgelopen zomer door mouz.Aopen verslagen. Nu spelen goirach/roach/rox/quasar etc q4 als ik het goed heb.

Ralf was de clanleader van Extreme. HIj si nog nog member van Fnatic maar niet zo actief meer denk ik...

heb vroeger nog wel eens wat 1on1's tegen hem gespeeld. :)

ennuhh is Q4 al final version?
Wedde als straks UT2k7 uit is stappen ze weer over ;) :P

Ja, die lafaards spelen alleen voor het geld :D.
Q4 is al released ja...

Waarom gaan jullie geen 2k4 spelen :D?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het gewoon muf dat je na een paar jaar UT99 spelen helemaal in de feeling van dat spel zit. Ik had toen wel uitgekeken naar UT2003 maar toen ik het voor het eerst speelde was het echt een muffe ervaring. De feeling van het spel was echt helemaal weg. Ik vind dat bij UT2004 ook, het is gewoon niet zoals het hoort te zijn. Ze hadden met UT99 gewoon alleen de graphics op moeten poetsen en voor de rest het hele spel met rust moeten laten. Dat was perfect geweest.

ik vind ie neiuwe spelmode in 2k4 wel heel vet. Gigantische levels waar je al scheurend, zwevend en vliegend elkaars bases probeert over te nemen.

Robje; 2k7 gaat weer terug naar 99...lange dodges etc gaan eruit. 2k7 wordt weer minder aimen, minder bewegen en meer tactics.

Terug
Naar boven