AndroidHealthClinic

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

Rob G zei:
Ik vind het gewoon muf dat je na een paar jaar UT99 spelen helemaal in de feeling van dat spel zit. Ik had toen wel uitgekeken naar UT2003 maar toen ik het voor het eerst speelde was het echt een muffe ervaring. De feeling van het spel was echt helemaal weg. Ik vind dat bij UT2004 ook, het is gewoon niet zoals het hoort te zijn. Ze hadden met UT99 gewoon alleen de graphics op moeten poetsen en voor de rest het hele spel met rust moeten laten. Dat was perfect geweest.
Yup, gelukkig hebben de makers van Counter-Strike alleen maar de graphics opgepoetst voor Counter-Strike: Source en verder niks :)

Jammer genoeg is steam een goed beveiligd netwerk.
Dus zou ik moeten betalen voor cs source :kots: :D

dr. Gonzo zei:
Jammer genoeg is steam een goed beveiligd netwerk.
Dus zou ik moeten betalen voor cs source :kots: :D
Ik vind dat meer dan normaal aangezien je gebruik maakt van hun bandbreedte, steam friends, automatische updates en alle andere service van Valve.

Rob G zei:
Ik vind het gewoon muf dat je na een paar jaar UT99 spelen helemaal in de feeling van dat spel zit. Ik had toen wel uitgekeken naar UT2003 maar toen ik het voor het eerst speelde was het echt een muffe ervaring. De feeling van het spel was echt helemaal weg. Ik vind dat bij UT2004 ook, het is gewoon niet zoals het hoort te zijn. Ze hadden met UT99 gewoon alleen de graphics op moeten poetsen en voor de rest het hele spel met rust moeten laten. Dat was perfect geweest.

i agree.. UT2k3 en 2k4 zijn wel leuk.. maar toch vind ik UT99 leuker.. leukere levels/skill verdeling enz.

jammer dat UT99 community dead is.. ik wou dat het zo populair was als CS.. maja .. dat komt omdat CS over het algemeen makkelijker te spelen is (het verschil tussen een NOOB bij CS is kleiner dan bij UT) niet dat CS een k*tspel is hoor.. nofi to CS fans ;)

Iemand zin in een gamepje UT ?? kan iemand een server opzetten?

heee ok slacht vlees is weeer aanwezig

net van de doktor terug heb een ontstekign dus geen trainen voor mij ;-(

Frenkpie zei:
i agree.. UT2k3 en 2k4 zijn wel leuk.. maar toch vind ik UT99 leuker.. leukere levels/skill verdeling enz.
jammer dat UT99 community dead is.. ik wou dat het zo populair was als CS.. maja .. dat komt omdat CS over het algemeen makkelijker te spelen is (het verschil tussen een NOOB bij CS is kleiner dan bij UT) niet dat CS een k*tspel is hoor.. nofi to CS fans ;)
Dat denk je maar ;)

Er zit echt veel verschil tussen een CS Noob en een Expert. Sommige gasten hebben 9 vd 10 keer een headshot bij de 1ste seconde dat ze je zien, daar win je echt niet zomaar van ;)

Metal_Wolf zei:
Dat denk je maar ;)
Er zit echt veel verschil tussen een CS Noob en een Expert. Sommige gasten hebben 9 vd 10 keer een headshot bij de 1ste seconde dat ze je zien, daar win je echt niet zomaar van ;)

de kans dat een noob een expert perongeluk neerknalt wanneer ze gewoon wat sproeien met bijv. een AK oid. is vele malen groter dan een expert UT player..

komt véél meer skills bij kijken m.b.t. movement enz. Een noob zal mij nooit raken wanneer ik dodge.. met geen 1 wapen.

Noobs hebben wapen: staan stil en schieten op de tegenstander.. bij UT = stilstaan tegen over een BEETJE skilled tegenstander = DOOD.

bij CS moet je wel stilstaan.. anders kun je niet richten ...

nogmaals... verschil tussen noob is bij UT vele malen groter. daarom speelt bijna niemand het meer.. omdat je geen schijn van kans maakt tegen de mensen die wel UT spelen.. met CS heb je vaker kans dat je iemand kan neerknallen (door bijv. in een hoekje te campen en iemand neer te schieten die voorbij loopt).

UT heeft campen niet veel nut... wanneer je in een hoekje zit, iemand loopt bij en je wilt hem neerschieten moet je OF ****ing goed richten en niet missen met de snipe (en hopen dat de tegenstander geen armor of shield heeft want anders knalt hij je neer) OF je moet nét op het moment dat ie langs komt lopen genoeg rockets hebben geladen om hem in 1x neer te schieten :)

en dat is maar 1 voorbeeldje :)

Er gaat niks boven classic spellen zoals UT en Q3. Al die nieuwe versies zijn leuk, maar de gameplay wordt er alleen maar ruk op.

Frenkpie zei:
hoe heette jullie clan dan? en wanneer was dat ongeveer toen jullie de ass whoopte.
der zijn veel verschillende X-clans geweest..
onze clan was niet zo heel slecht...op een bepaald punt van de X-clan "carriere" hoorde wij bij de top 5 beste team DM spelers van Clanbase (samen met Extreme etc.)
X-clan bestaat nu nog steeds.. het is nu 7thday geworden. Een grote multi clan met sponsors etc.
whehe leuk dat mensen me nog (her)kennen. ik ben de enige die deze naam gebruikt. Dus dat was ik die jij tegen was gekomen ;)
en ja ik heb het veel gespeeld. maar ben sinds 2001-2002 gestopt. Heb het vanaf 2002 amper nog gespeeld.. vorige week weer voor het eerst gespeeld sinds 1,5-2 jaar, je verleert zoiets gewoon niet..
ik heb nog steeds mijn steelpad S4 :D
http://www.clanbase.com/news_league.php?wid=859582&lid=526
hier hadden wij toen gewonnen van Mortal Destruction.. was een clan uit de Top 3 van clanbase :D iedereen was shocked dat wij gewonnen hadden...

Wij hebben met [DUH] (Dutch Unreal Hooligans) ook verscheidene keren tegen [X] en 7d gespeeld. Ik zat vroeger met H3LL in de clan, die moet je wel kennen Frenkpie. Hij zei dat je em en keer een pic had gestuurd ofzo, hij vond je groot :P

Mja, zal ook wel aan mij liggen maar ik hou meer van realistische games ipv sience fiction shooters.

Maar ik wel een potje tegen jullie spelen hoor :) staat hier op mijn pc geïnstalleerd nu met de patch waarvan bench de link gaf.

Metal_Wolf zei:
Yup, gelukkig hebben de makers van Counter-Strike alleen maar de graphics opgepoetst voor Counter-Strike: Source en verder niks :)

Ehh dude, de halve pro community is opgerot omdat ze source te k*t voor woorden vinden :thumbup:.

jammer dat UT99 community dead is.. ik wou dat het zo populair was als CS.. maja .. dat komt omdat CS over het algemeen makkelijker te spelen is (het verschil tussen een NOOB bij CS is kleiner dan bij UT) niet dat CS een k*tspel is hoor.. nofi to CS fans
Tijd dat je goede lui gaat zien spelen dan :D.
met CS heb je vaker kans dat je iemand kan neerknallen (door bijv. in een hoekje te campen en iemand neer te schieten die voorbij loopt).
Jij hebt definetely nooit (serieus) cs gespeeld; sprayen raak je geen zak mee, heb je spray control dan zit je op erg veel headshots. Geloof me, een noob in cs wordt net zo hard geslacht als een noob in UT.
Wij hebben met [DUH] (Dutch Unreal Hooligans) ook verscheidene keren tegen [X] en 7d gespeeld. Ik zat vroeger met H3LL in de clan, die moet je wel kennen Frenkpie. Hij zei dat je em en keer een pic had gestuurd ofzo, hij vond je groot
H3LL zat in un1ty(sinds een half jaartje inactive), was na fnatic de beste clan van NL zo'n beetje :) Hij zit nu in eSo.

Metal_Wolf zei:
Mja, zal ook wel aan mij liggen maar ik hou meer van realistische games ipv sience fiction shooters.
Maar ik wel een potje tegen jullie spelen hoor :) staat hier op mijn pc geïnstalleerd nu met de patch waarvan bench de link gaf.
Je houdt van realistische games en dan ga je CS spelen? :roflol: Sjonge jonge :P

Vroeger wilde ik realistische games doen en dan deed ik Rogue Spear. Dàt zijn pas games. CS is niks meer dan een arcade shooter :)

Angerfist zei:
Wij hebben met [DUH] (Dutch Unreal Hooligans) ook verscheidene keren tegen [X] en 7d gespeeld. Ik zat vroeger met H3LL in de clan, die moet je wel kennen Frenkpie. Hij zei dat je em en keer een pic had gestuurd ofzo, hij vond je groot :P

haha ja DUH herken ik wel. en H3LL ok nog vaag... lache :)

un1ty was een goede clan ja !

Adema zei:
Ehh dude, de halve pro community is opgerot omdat ze source te k*t voor woorden vinden :thumbup:.
Jij hebt definetely nooit (serieus) cs gespeeld; sprayen raak je geen zak mee, heb je spray control dan zit je op erg veel headshots. Geloof me, een noob in cs wordt net zo hard geslacht als een noob in UT.
H3LL zat in un1ty(sinds een half jaartje inactive), was na fnatic de beste clan van NL zo'n beetje :) Hij zit nu in eSo.
CS wordt altijd op lanparties gespeeld door 13/14 jarigen. Toen ik vaak naar lanparties ging was dat altijd zo in die 2 jaar dat ik erheen ging. De ouderen deden allemaal Q3 en UT. CS vind ik geen echte hardcore community meer te noemen. Zoveel n00bs die alles vernken. UT en Q3 zijn altijd meer underground geweesst.

Adema zei:

ik vergelijk public CS ook met een public UT server :)

je moet geen pro CS spelers (en cupmatches) vergelijken met FFA UT servers :)

benchmarc.dyndns.dk

UT !!! JOINEN !!

Adema zei:
Ja klopt, ik speel sinds een tijdje ook weer 1.6 ipv Source omdat de feeling totaal anders is. Het spel zelf is wel hetzelfde (geen nieuwe features, andere wapens e.d.). Alleen zijn de nieuwe graphics even wennen en voelt het aan als een ander spel voor sommige.

benchMarc zei:
Je houdt van realistische games en dan ga je CS spelen? :roflol: Sjonge jonge :P
Vroeger wilde ik realistische games doen en dan deed ik Rogue Spear. Dàt zijn pas games. CS is niks meer dan een arcade shooter :)
Je weet wat ik bedoel.

Als je echt realistisch wilt speel je America's Army of Operation Flashpoint maar ik heb het over het algemeen. Realistische wapens die vandaag de dag ook worden gebruikt, geen monsters enz.

Begrijp me niet verkeerd bench, ik ben een UT speler; en vind cs niet veel aan.

Ik heb bijna een half jaar UT ffa gespeeld...sinds ik 'serieus' speel is het spel veel leuker geworden. FFA is zo no-brainer :(

Terug
Naar boven