AndroidHealthClinic

Verkocht Power Rack

• Topic Starter Topic Starter
Latpully add-on

Aangezien ik nog geen low-pully had, heb ik die maar zelf gemaakt.

Farmers

Had vandaag zin in trainen met iets anders, dus heb maar es een paar farmers inelkaar gelast. Leuke oefening!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeg henk waar woon jij? Wil graag eens komen kijken bij al je mooie spul en misschien eens mee trainen als dat kan / je dat leuk lijkt. Dit soort oefeningen doe ik nooit, maar ik ben niet echt van strongman niveau dus om daar bij iemand mee te gaan doen vind ik ook niet alles. Ik wil eens kijken hoe het bevalt. Als je intresse hebt stuur mij een pmmetje :).

Had vandaag zin in trainen met iets anders, dus heb maar es een paar farmers inelkaar gelast. Leuke oefening!

Een paar farmers in elkaar lassen is denk ik geen punt voor jou he?
Wat mag de kosten zijn, stel ik wil een setje ?
en die buis die erop zit, is dat 30mm of 50mm diameter?

Pm me maar met de info over die famers :)

ben echt heel jaloers, kon ik maar zo knutsele :spaz:

ik ben op dit moment ook mijn eigen powercage aan het maken. en daarbij ook een double cable system. maar jij kan aardig knutselen!

doe je dit alles in je vrije tijd naast werk of studie???! of is dit inmiddels je werk :D

ik ben op dit moment ook mijn eigen powercage aan het maken. en daarbij ook een double cable system. maar jij kan aardig knutselen!

doe je dit alles in je vrije tijd naast werk of studie???! of is dit inmiddels je werk :D

Ik ben constructeur/technisch tekenaar in het dagelijks leven. Fitness apparatuur (en ook wel andere lasconstructies) maken is een hobby van mij voor op de zaterdag, maar ik zou er ook wel eens mijn werk van kunnen maken:D

Kun je anders wat foto's posten van jouw creatie, ben wel benieuwd.

Ik ben constructeur/technisch tekenaar in het dagelijks leven. Fitness apparatuur (en ook wel andere lasconstructies) maken is een hobby van mij voor op de zaterdag, maar ik zou er ook wel eens mijn werk van kunnen maken:D

Kun je anders wat foto's posten van jouw creatie, ben wel benieuwd.

aah dat verklaard veel :)
ja echt, ik merk dat de vraag groot is. want je bent zeker niet duur en je kwaliteit ziet er goed uit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tymens-logje-d-205253/index144.html#post4802485
hier staan wat foto's van die constructie. maar hij ging vouwen dus er komen nog schragen in. dat gebeurt er echt niks meer mee :D heeft mij tot nu toe helemaal niks gekost :D

gaten geboord met een zaagboor, echt perfect, een aanrader! die staan nog niet op de foto. morgen upload ik denk nieuwe foto's want dan is hij zo goed als klaar.

geef gerust wat commentaar erop :)

heey henk heb je de maten van die latpulley nog? wil ook een poging wagen iets in elkaar te bouwen

aah dat verklaard veel :)
ja echt, ik merk dat de vraag groot is. want je bent zeker niet duur en je kwaliteit ziet er goed uit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tymens-logje-d-205253/index144.html#post4802485
hier staan wat foto's van die constructie. maar hij ging vouwen dus er komen nog schragen in. dat gebeurt er echt niks meer mee :D heeft mij tot nu toe helemaal niks gekost :D

gaten geboord met een zaagboor, echt perfect, een aanrader! die staan nog niet op de foto. morgen upload ik denk nieuwe foto's want dan is hij zo goed als klaar.

geef gerust wat commentaar erop :)

Kan me voorstellen dat het rek gaat vouwen aangezien alles met een bout vastzit. Maar zodra er schragen in zitten ben je van dat probleem af. Mooie lompe kolomboormachine trouwens.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

heey henk heb je de maten van die latpulley nog? wil ook een poging wagen iets in elkaar te bouwen

Momenteel ben ik bezig met zo'n latpully.
Staan de meeste maten wel in.

hey henk vraagje waar haal jij je lagers en of welke gebruik je kogel of glijlagers?

thx!

hm kan die link niet openen, zodra ik op openen klik sluit het weer af. kan je die tekening ff pm'en? is het weer zo'n zelfde latpulley als die ook in dit topic staat?

ziet er wel mooi uit man!

kan je me de afmetingen van het power rack laten weten?

en het is een kloon van een powertec power rack dus gegevens staan ook op fitness-seller
Afmetingen (BxDxH): 125 x 135 x 210 cm
Gewicht: 80 kg

hier istie dan.
niet zo mooi als ik dacht dat tie zou worden maar oke.

likje verf en het zal er ook veels beter uit zien hoor!

Zal aan mijn techniek werken :o Het was een actiefoto dus hield me niet echt bezig met de techniek van "squatten">squaten.

De staanders met gaten zijn gemaakt van koker 60x40x3 mm. De gaten zullen in iedergeval niet uitlubberen/ovaal worden. 3 mm is behoorlijk dik voor een powerrack. De kokers van mijn Powertec Rack zijn 60x60x2mm. 1 mm minder dik maar wel even sterk in elke richting (dit rack is belastbaar tot 450 kg). Als ik de traagheidsmomenten van beide kokers met elkaar vergelijk (het traagheismoment is een grootheid die de sterkte van een koker bepaalt) zou ik zeggen dat mijn rack zeker tot 250 kg veilig belastbaar is.
Hoe dik zijn de kokers? Want hier zeg je 60x40x3mm en op je site staat 50x50x2.

Een mooi groot rack in iedergeval! Veel trainingsruimte.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Hoe dik zijn de kokers? Want hier zeg je 60x40x3mm en op je site staat 50x50x2.

Die van 60x40x3 heb ik al lang verkocht.

De info die op de site staat, is up-to-date.

Kan ook wel racks maken met andere afmetingen maar die zijn iets duurder.
Heb bijvoorbeeld een op voorraad gemaakt van 50x50x3.

Terug
Naar boven