Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Had vandaag zin in trainen met iets anders, dus heb maar es een paar farmers inelkaar gelast. Leuke oefening!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben op dit moment ook mijn eigen powercage aan het maken. en daarbij ook een double cable system. maar jij kan aardig knutselen!
doe je dit alles in je vrije tijd naast werk of studie! of is dit inmiddels je werk
![]()

Ik ben constructeur/technisch tekenaar in het dagelijks leven. Fitness apparatuur (en ook wel andere lasconstructies) maken is een hobby van mij voor op de zaterdag, maar ik zou er ook wel eens mijn werk van kunnen maken
Kun je anders wat foto's posten van jouw creatie, ben wel benieuwd.

heeft mij tot nu toe helemaal niks gekost 

aah dat verklaard veel
ja echt, ik merk dat de vraag groot is. want je bent zeker niet duur en je kwaliteit ziet er goed uit.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/tymens-logje-d-205253/index144.html#post4802485
hier staan wat foto's van die constructie. maar hij ging vouwen dus er komen nog schragen in. dat gebeurt er echt niks meer meeheeft mij tot nu toe helemaal niks gekost
gaten geboord met een zaagboor, echt perfect, een aanrader! die staan nog niet op de foto. morgen upload ik denk nieuwe foto's want dan is hij zo goed als klaar.
geef gerust wat commentaar erop![]()
heey henk heb je de maten van die latpulley nog? wil ook een poging wagen iets in elkaar te bouwen
hey henk vraagje waar haal jij je lagers en of welke gebruik je kogel of glijlagers?
thx!
ziet er wel mooi uit man!
kan je me de afmetingen van het power rack laten weten?

Hoe dik zijn de kokers? Want hier zeg je 60x40x3mm en op je site staat 50x50x2.Zal aan mijn techniek werkenHet was een actiefoto dus hield me niet echt bezig met de techniek van "squatten">squaten.
De staanders met gaten zijn gemaakt van koker 60x40x3 mm. De gaten zullen in iedergeval niet uitlubberen/ovaal worden. 3 mm is behoorlijk dik voor een powerrack. De kokers van mijn Powertec Rack zijn 60x60x2mm. 1 mm minder dik maar wel even sterk in elke richting (dit rack is belastbaar tot 450 kg). Als ik de traagheidsmomenten van beide kokers met elkaar vergelijk (het traagheismoment is een grootheid die de sterkte van een koker bepaalt) zou ik zeggen dat mijn rack zeker tot 250 kg veilig belastbaar is.
Hoe dik zijn de kokers? Want hier zeg je 60x40x3mm en op je site staat 50x50x2.