Fitness Seller

Verkocht Power Rack

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je er geen 400 kg op laten vallen:p dan is ie wel krom.

Ja maar ik laat nooit iets vallen en zulke gew worden vaak alleen bij partial gebruikt,had ze liever zelf ook iets dikker gehad maarja ik ging er toendertijd van uit dat 300kg wel een aardig gew was voor reps op de Dl wat ik toendertijd deed...

Henk,

Wat zou zo een halfrack dat je aan de muur bevestigd zoals hierboven, met een pull op baar mogen kosten?

Aangezien ruimte ook een probleem is, en hoever zou dit van de muur komen?

350,- euro. Heb even een concept tekening gemaakt.

Specs:
* gelagerde pully's
* hoge & lage pully
* flexibele staalkabel
* 2K gespoten
* 2x noodopvang
* 2x start/aflegbouten

Het rack komt 40 cm van de muur te staan zodat ook de grotere gewichten eraan kunnen.

Laatst bewerkt:
Moet alleen nog even kijken of de latpully niet teveel in de weg zit met trainen. Mischien moet die wat naar achteren geschoven worden, maar dan komt het rack wel meer van de kant.

Mja als je dan bv uitgaat van 10 kg schijven dan zit je weer wat dichterbij. hangt er vanaf wat hij wil toch. Stel je maakt de pinnen zo'n 30 cm aan beide zijden dan kan er (4cm plates van 10) 140 kg op. Lijkt me niet gek voor pulldowns en rows.

Heb toch maar eens een site inelkaar gezet:D
Heb die link niet zelf gedumpt btw maar via PM gestuurd.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Mja als je dan bv uitgaat van 10 kg schijven dan zit je weer wat dichterbij. hangt er vanaf wat hij wil toch. Stel je maakt de pinnen zo'n 30 cm aan beide zijden dan kan er (4cm plates van 10) 140 kg op. Lijkt me niet gek voor pulldowns en rows.

Zoiets moet het wel worden denk ik. Het is de balans tussen trainingsgemak & beschikbare ruimte.

Heb toch maar eens een site inelkaar gezet:D
Heb die link niet zelf gedumpt btw maar via PM gestuurd.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

nee heb je id. niet zelf gedumpt . maar zach het bij deze : http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/powercage-235616/

ik dacht moet maar ff verder komen :D

haha, ok:D dacht al, waar komen al die bezoekers toch ineens vandaan...

vraagje gericht aan henk: hoe ga je om met de onderliggende buizen m.b.t kromtrekking na het lassen? buig je het voor, of achteraf recht maken met een brander?

vraagje gericht aan henk: hoe ga je om met de onderliggende buizen m.b.t kromtrekking na het lassen? buig je het voor, of achteraf recht maken met een brander?

Ik gebruik lasmagneten om het haaks uit te lijnen. Vervolgens las ik het om en om af, zodat kromtrekken beperkt blijft. Alleen de spotterstangen (stripwerk) moet ik vaak wat richten na lassen. Dit doet ik gewoon koud met de voorhamer.

Power cage

Aangezien ik aardig wat power racks verkocht heb de laatst tijd, heb ik dit weekend een lasmal gemaakt.

Het is nu een kwestie van kokers in de mal leggen, en lassen maar.

Heb momenteel 3 racks op voorraad!

Super Henk!!!
Nu las je er 5 af per dag als je wil zeker?

Terug
Naar boven