Fitness Seller

Verkocht Power Rack

Oké wist niet dat dat een andere was ;)
Hoeveel duurder is die van 50x50x3 dan?

• Topic Starter Topic Starter
Latpully

Inmiddels weer een latpully gemaakt.

Nog een paar dingen getweakt:

- Gebruik nu precisie buis. Heeft een diameter van exact 50 mm waardoor de gewichten er mooi opschuiven
- Heb een stootrubber gemonteerd
- Gelagerde pully's
- Maak nu zelf eindblokjes met draadeind erin om de staalkabel te fixeren.

nette shit man!

Mooi spul, zoals altijd :)

moet maar eens wat plaats maken op de zolder, en dan nog vervoer regelen, maar dan ben ik zeker van plan wat van dat spul te bestellen, ziet er echt super uit allemaal!

Je bezit over een paar goude handjes henk :D vind deze latpully er beter uitzien dan die vorige. Echt mooi spul allemaal :cool:

Ik heb niet alles goed gelezen maar dat Powerrack heb je dat nog ??

En zo'n lat pulley verkoop je die ???

Stuur me een PM als je wil (ik kan alles zelf komen halen)

Powercage

Heb je pm gestuurd

weet iemand of zo'n powercage zo behandelt kan worden dat hij buiten kam blijven staan?
heb alleen in de tuin nog ruimte vandaar.

op hoeveel zou dat bij een van jou pracht racks extra kosten? zitten er los van andere materiaalkosten ook andere processen aan vast? en hoeveel weegt zo'n rack eigenlijk?

op hoeveel zou dat bij een van jou pracht racks extra kosten? zitten er los van andere materiaalkosten ook andere processen aan vast? en hoeveel weegt zo'n rack eigenlijk?

Heb onlangs een offerte aangevraagd bij een verzinkerij.
65 kilo staal verzinken zou 75 euro kosten inclusief btw.

Het staal wordt d.m.v. een voorbehandeling schoon
gemaakt.

Mijn standaard rack (koker 50x50x2) weegt 60 kg.
Een zwaardere versie (koker 50x50x3) weeg 75 kg.

@ Henk; wat kost zo'n latpully bij jou?

hee henk bestel jij de pulleys en kabels gewoon bij fitness-seller?

Ik ga waarschijnlijk ook een powercage bij Henk kopen, maar wil nog weten of mensen die er eentje hebben hun ervaring kunnen delen. Hoe bevalt het jullie? Misschien een review van iemand zou wel leuk en handig zijn voor future buyers?

Hey Yibu

Ik heb sinds zondag een power cage van Henk (onbehandeld). Hij bevalt me prima. Was alleen een beetje vies omdat hij onbehandeld was en als je hem onbehandeld laat blijft de viezigheid beetje terug komen als de stang op de steunen terecht komt. Ik ga hem daarom binnenkort ook even verfen.

Ik hoop dat je wat kan met mijn review.

Gr.

Remko

Laatst bewerkt:
Henk zou je mij een PM willen sturen voor de prijs van je zware rack zoals hij geschikt is om buiten te staan? Ik heb nog nooit mensen gehoord die het spul buiten laten, maar dat is misschien wel te fixen voor mij. Ik wil altijd al thuis trainen, maar heb de ruimte niet, vandaar.

Thanks en succes met de zaak! Goed bezig.

Terug
Naar boven