Yibu
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Remko!
Voelt het rek stabiel en stevig genoeg?
Ik ben zelf ook aan het twijfelen of ik het onbehandeld of behandeld zal nemen, misschien is behandeld dan toch een beter idee als ik het zo hoor.. al is zelf verven natuurlijk ook een goede optie.
Als je een prowler gaat maken, heb je er nog een klant bijik zag dat je ook een prowler en farmer walk ontwerp hebt ?

Hey Yibu,
Rek is stevig en stabiel ik kan er voorlopig mee vooruit. Je hoeft als jezelf verft dan alleen maar de stangen te verven waarop de stang komt te liggen de rest is 1 keer schoonmaken.
Gr.
Remko

Ja, op klapschaatsen natuurlijkjij gaat natuurlijk in de winter in de sneeuw squaten, Hardcore!!!
ja met de goede primer.

Dan moet je het rack [Link niet meer beschikbaar]
Kost ongeveer 1 euro per kilo

Hey,
ooit al gedacht aan een soort front squat harnas te maken?[Link niet meer beschikbaar]
Sommige dingenhey
zou je nog een powerrack kunnen maken?
Er zit geen haast achter ik kan hem pas eind augustus ophalen.
Trouwens past er een olympische stang van 180 cm op?
Hey,
ooit al gedacht aan een soort front squat harnas te maken?[Link niet meer beschikbaar]

Even een paar vragen voor de gasten die zo'n rack van Henk hebben;
- Staat het rack stabiel zonder vast de maken aan de grond?
- En is het dippen in het rack aan te raden, ook als je rond de 100KG bw schommelt?
- Zelfde voor de pull-ups, en is die pull-up bar dik genoeg in diameter? Als ik het goed las is deze smaller dan 30mm..

dus voor die 20 extra raad ik de behandelde versie aan (heb je nog betere kwaliteit verf ook ).