Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben ze ook een patent in europa?Let wel op: Als je zoiets op je site gaat zetten en ze komen er achter bij Westside Barbell mag je gaan dokken, omdat er patenten op die dingen zitten. Dus gewoon lekker onderhands alles regelen![]()
hey henk,
ik hoef geen t-bar attachment meer heb zelf al wat in elkaar geflanst
Toch bedankt voor de moeite![]()

hey henk,
ik hoef geen t-bar attachment meer heb zelf al wat in elkaar geflanst
Toch bedankt voor de moeite![]()
Ik zal eens met mijn trainingspartner overleggen, waar ben je ergens gesitueerd ? of zou opsturen beetje mogelijk zijn?
Heb je nog meer gebruikte strongman materialen liggen die je kwijt moet ?

Alvast [Link niet meer beschikbaar]van jouw cage
Begin deze week is alles naar de KTL-er gebracht,
dus binnenkort staat alles klaar.

ziet er erg mooi uit, de uitbreiding om schijven aan op te hangen lijkt me erg praktisch en samen met de speciale pull-up greep nogal wat extra stabiliteit geven
vraag me alleen de functionaliteit van 1 onderdeel af... onderin de cage heb je aan weerszijde ook een balk met gaten gemonteerd, en drie pinnen in zitten... waar dienen dezen voor en hoe zitten ze vast? ze lijken haast vast gelast, en zijn toch per kant anders verdeeld...
verder heb je een tweetal verschillende afleggers in de cage, dit lijkt me erg praktisch en prettig tijdens trainen, maar waarom twee verschillende ontwerpen?
nog 1 laatste vraag, is dit type cage ook te leveren met een high-low pulley? en op hoeveel zou het geheel dan ongeveer kosten? ik weet dat je voorlopig geen tijd hebt, en is ook nog niet nodig, kan prima uit de voeten met mn huidige cage, maar dit is wel een mooi hebbedingetje voor op de lange termijn
verder karma voor je mooie werk!
Haha dat kan ik me indenken !Vandaag heb ik de farmers op de post gedaan.
Ze vonden het wel een merkwaardig pakketje bij de post![]()
Ah ok, zelfde als trainen met kettingen toch? meer belasting naar mate je verder omhoog gaat bij de beweging... Vrij logisch dat die pinnen daarvoor zijn iddDie pinnen zijn voor elastieke banden omheen te doen, en ook om je barbell uiteraard.. Dit is ervoor, om de opgaande beweging, bij bv bankdrukken, op het laatste gedeelte zwaarder te maken. Waarschijnlijk om je triceps sterker te maken, maar ik ben geen PLer, dus dat weet ik niet..
maar kon er zelf niet op komen, thanks!K, vroeg me al af waarom twee paar, en verschillende, afleggers, maar leuke (en handige) hebbedingetjes kan ik me altijd wel in vindenBovenste afleggers heten J-hooks, kun je gewoon erbij bestellen, leuke en handige hebbe dingetjes voor erbij!

@Balie90
Dat rek das speciaal gemaakt voor ondergetekende![]()
Gewoon een custom ontwerp voor iemand die zijn schijven eraan wil hangen en een monkeybar erin wil + haakpunten voor bands. Toch handig dat je je eigen rack als het ware kan laten maken op deze manier? Het voordeel is dus dat je je voorkeur in je materiaal kan laten bouwen, zonder in te leveren op kwaliteit.
en verder... ja, het is "dode" ruimte, maar om daarin nog een latpully te laten plaatsen... ik zie wel potentieel

Dat ik dit topic nu pas zie. jij kan je eigen zaakje beginnen
Sterk werk!!