XXL Nutrition

Verkocht Power Rack

hey Henk, ik las net dat jij dingen onder de 30kg mogelijk kunt verzenden, zou jij dan ook een iets als een fat bar kunnen verzenden, ik zou er graag 1 of 2 hebben maar als ik ze zou moeten komen halen zou ik dat namelijk niet de moeite vinden :)

Hoeveel zou een Reverse Hyper kosten moest ik dat bestellen bij jou? De 1100 euro die je er normaal voor betaald vind ik beetje te gek voor woorden... :rolleyes:

Let wel op: Als je zoiets op je site gaat zetten en ze komen er achter bij Westside Barbell mag je gaan dokken, omdat er patenten op die dingen zitten. Dus gewoon lekker onderhands alles regelen :p

Denk dat er misschien nog wel mensen geïnteresseerd zijn in de powerliftingwereld...

simpel model met 'straps' (ziet er niet te moeilijk/duur uit).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1100 euro voor die barkruk :d? en hoe wil je zoiets patenteren? is toch zo simpel als maar kan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle goede ideeen!
Helaas heb ik niet de tijd om alles uit te werken.
Binnenkort post ik weer wat nieuwe creaties.

hey henk,

ik hoef geen t-bar attachment meer heb zelf al wat in elkaar geflanst :D
Toch bedankt voor de moeite ;)

• Topic Starter Topic Starter

Alvast [Link niet meer beschikbaar]van jouw cage:)
Begin deze week is alles naar de KTL-er gebracht,
dus binnenkort staat alles klaar.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 19:10 ----------

hey henk,

ik hoef geen t-bar attachment meer heb zelf al wat in elkaar geflanst :D
Toch bedankt voor de moeite ;)

Ok, geen probleem.
Wanneer ik tijd heb ga ik waarschijnlijk alsnog een proto maken.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 19:13 ----------

Ik zal eens met mijn trainingspartner overleggen, waar ben je ergens gesitueerd ? of zou opsturen beetje mogelijk zijn?

Heb je nog meer gebruikte strongman materialen liggen die je kwijt moet ?

Vandaag heb ik de farmers op de post gedaan.
Ze vonden het wel een merkwaardig pakketje bij de post:D

Alvast [Link niet meer beschikbaar]van jouw cage:)
Begin deze week is alles naar de KTL-er gebracht,
dus binnenkort staat alles klaar.

ziet er erg mooi uit, de uitbreiding om schijven aan op te hangen lijkt me erg praktisch en samen met de speciale pull-up greep nogal wat extra stabiliteit geven:D

vraag me alleen de functionaliteit van 1 onderdeel af... onderin de cage heb je aan weerszijde ook een balk met gaten gemonteerd, en drie pinnen in zitten... waar dienen dezen voor en hoe zitten ze vast? ze lijken haast vast gelast, en zijn toch per kant anders verdeeld...

verder heb je een tweetal verschillende afleggers in de cage, dit lijkt me erg praktisch en prettig tijdens trainen, maar waarom twee verschillende ontwerpen?

nog 1 laatste vraag, is dit type cage ook te leveren met een high-low pulley? en op hoeveel zou het geheel dan ongeveer kosten? ik weet dat je voorlopig geen tijd hebt, en is ook nog niet nodig, kan prima uit de voeten met mn huidige cage, maar dit is wel een mooi hebbedingetje voor op de lange termijn;)

verder karma voor je mooie werk!

ziet er erg mooi uit, de uitbreiding om schijven aan op te hangen lijkt me erg praktisch en samen met de speciale pull-up greep nogal wat extra stabiliteit geven:D

vraag me alleen de functionaliteit van 1 onderdeel af... onderin de cage heb je aan weerszijde ook een balk met gaten gemonteerd, en drie pinnen in zitten... waar dienen dezen voor en hoe zitten ze vast? ze lijken haast vast gelast, en zijn toch per kant anders verdeeld...

verder heb je een tweetal verschillende afleggers in de cage, dit lijkt me erg praktisch en prettig tijdens trainen, maar waarom twee verschillende ontwerpen?

nog 1 laatste vraag, is dit type cage ook te leveren met een high-low pulley? en op hoeveel zou het geheel dan ongeveer kosten? ik weet dat je voorlopig geen tijd hebt, en is ook nog niet nodig, kan prima uit de voeten met mn huidige cage, maar dit is wel een mooi hebbedingetje voor op de lange termijn;)

verder karma voor je mooie werk!

Die pinnen zijn voor elastieke banden omheen te doen, en ook om je barbell uiteraard.. Dit is ervoor, om de opgaande beweging, bij bv bankdrukken, op het laatste gedeelte zwaarder te maken. Waarschijnlijk om je triceps sterker te maken, maar ik ben geen PLer, dus dat weet ik niet..

Bovenste afleggers heten J-hooks, kun je gewoon erbij bestellen, leuke en handige hebbe dingetjes voor erbij!

@Balie90

Dat rek das speciaal gemaakt voor ondergetekende :)

Die pinnen zijn voor elastieke banden omheen te doen, en ook om je barbell uiteraard.. Dit is ervoor, om de opgaande beweging, bij bv bankdrukken, op het laatste gedeelte zwaarder te maken. Waarschijnlijk om je triceps sterker te maken, maar ik ben geen PLer, dus dat weet ik niet..
Ah ok, zelfde als trainen met kettingen toch? meer belasting naar mate je verder omhoog gaat bij de beweging... Vrij logisch dat die pinnen daarvoor zijn idd:P maar kon er zelf niet op komen, thanks!

Bovenste afleggers heten J-hooks, kun je gewoon erbij bestellen, leuke en handige hebbe dingetjes voor erbij!
K, vroeg me al af waarom twee paar, en verschillende, afleggers, maar leuke (en handige) hebbedingetjes kan ik me altijd wel in vinden;)

Gewoon een custom ontwerp voor iemand die zijn schijven eraan wil hangen en een monkeybar erin wil + haakpunten voor bands. Toch handig dat je je eigen rack als het ware kan laten maken op deze manier? Het voordeel is dus dat je je voorkeur in je materiaal kan laten bouwen, zonder in te leveren op kwaliteit.

Gewoon een custom ontwerp voor iemand die zijn schijven eraan wil hangen en een monkeybar erin wil + haakpunten voor bands. Toch handig dat je je eigen rack als het ware kan laten maken op deze manier? Het voordeel is dus dat je je voorkeur in je materiaal kan laten bouwen, zonder in te leveren op kwaliteit.

Ja maar waarom zo'n lompe lengte? Het achterste gedeelte wordt dus alleen gebruikt voor een paar schijven op te hangen volgens jou? Lijkt me niet de enige reden dat het rack zo groot is gemaakt. plus dat de monkeybar ook op een gewone rack geplaatst hadskunnen worden het zelfde lijkt me voor de band attachments. Dat het leuk is om een custom build ding te hebben snap ik wel maar dat was de vraag niet.

Laatst bewerkt:
Sommige mensen hebben geen plaatsgebrek. Als ik een cage gakpen is het er waarschijnlijk ook zo een...

vergeet niet dat het een winst op zal leveren in stabiliteit, doordat het rek een stuk dieper en zwaarder is, en ook nog eens het gewicht van de schijven erop heeft is dit rek nog een stuk steviger dan een normaal rek, wat ook al super stabiel is overigens;) en verder... ja, het is "dode" ruimte, maar om daarin nog een latpully te laten plaatsen... ik zie wel potentieel:D:D

Dat ik dit topic nu pas zie. jij kan je eigen zaakje beginnen :D
Sterk werk!!

Edit:
zie net dat je "zelfstandige bent" Proficiat :D
Leuk stulpje heb je daar ook

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven