MuscleMeat

Powerliften in Beverwijk?

Tjooky

Freaky Bodybuilder
Waardering
3
Dag vrienden

Naarmate ik hier langer rondsurf krijg ik steeds meer informatie over powerlifting oefeningen. Het begint me echt te kriebelen!

Nu wil ik deze graag gaan doen in mijn sportschool. Alleen stuit ik nu op 1 probleem: er is gewoon geen ruimte om dat bij mij te doen! Alle apparaten en bankjes enzo staan dicht op elkaar in een te klein hok.

Ik zie in die filmpjes altijd hele ruimtes met rijen matten en barbells met een shitload aan gewichten... WAAR VIND IK ZO'N SPORTSCHOOL??

heeft iemand een sugeestie voor mij?

Thnx

haha in de filmpjes... tsja, die gyms vind je in amerika
in belgie/nederland moet je het stellen met heel wat minder

• Topic Starter Topic Starter
mmm was ik al bang voor ja... Zijn er geen verenigingen die dit soort dingen doen? Ik denk toch ook dat je niet zomaar kan snatchen ofzo, er moet toch wel iemand zijn die me dat even wil leren:p

Tags = ???

Snatchen leer je niet "even".. in ieder geval niet de perfecte techniek. Ik heb 't mezelf aangeleerd voor zover je een snatch zelf kan leren maar ik ga dit jaar ook op zoek naar iemand die kan helpen de snatch te leren.

Wat je kan proberen is veel filmpjes kijken naar snatches die NIET een 1RM zijn. Zelf gewoon eerst OH-squats leren, de flexibiliteit leren, het strekken proberen te leren en je armen nooit buigen tijdens het strekken.

tag -> zaad! omdat ik niets kan vinden;)

In mijn hoofd heb ik de techniek al helemaal onder controle ja hahaha nu nog een ruimte vinden om het echt te doen

Vragen of je gewichten mee naar buiten mag nemen?:P

Om te deadliften of powercleanen neem ik gewoon een stang van de bench press en ik schuif wat bankjes opzij om ruimte te maken. Mensen kijken dan wel raar, maar als je dan ff snel de bar een paar keer omhoog zwiept gaan ze wel uit de weg. Als ik klaar ben zet ik alles mooi terug. Niemand kan dan klagen.

Dat toch maar eens doen hé...

Ben alleen bang dat als ik bijv. mijn evenwicht verlies ik de hele handel door de sportschool laat klappen en dat ik dan geen vrienden maak:P

heheheh... vanavond voor de eerste keer ff proberen maar:P

hij zegt powerliften maar bedoelt volgens mij gewichtheffen....
squat bankdrukken en deadliften is in de meeste gym's niet zo'n probleem toch?
gaat vast om clean& jerk en snatch. correct me if im wrong

Ja die bedoel ik ook sorry ... !!!

Gister al een clean&jerk gedaan ... 60 kilo PR hahahaha me eerste. Maar dit kon ook omdat het rustig was anders had het echt niet gegaan

Als je het thuis in / rond je huis kan doen.
Wij nemen een halter 120kilo gewicht , 2 autowielen en maken daar strongmen bumpers van...
Zo kan je veilig in je eigen omgeving slingeren en de baar laten stuiteren...

Terug
Naar boven