XXL Nutrition

Powerliften met fitnessschema

housny

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m69
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hoi gabbers/matties van de gym,

Is het ook gebruikelijk om op een fitnessschema te trainen als ik met een powerliftwedstrijd wil meedoen?

Kennen jullie mensen die dit doen zo?

Als jij erop gaint dan wel;-.

Steve-Pulcinella-Do-You-Even-Lift.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ja gaat super! Ik gain dr lekker op, want als ik zo een powerliftschema zie, dan denk ik niet dat ik alle spieren goed kan pompen zoals ik dat nu wel doe met een fitnessschema

Ik doe sinds kort aan pilates, schijnt goed te zijn voor liften.

Ik fiets en voetbal dan hoef ik me iig niet met de benen bezig te houden, squat en DL gaan als een malle op een meet

ipv mn gebruikelijke irritante, semi-haterlijke posts bij dit soort gevallen. Ga ik nu echt een poging doen om je een duwtje te geven in de juiste richting.

ik denk dat jij met een powerbuildschema het beste uit de voeten kan. puur PL gericht trainen , dan gaan je trainingen niet gebasseerd zijn op zoveel mogelijk pomp, als bij een bodybuilder wel het geval is. Ik kan snappen dat je beetje van beide wil. Zo train ik ook, en menig strongman die ik ken.

dus een optie is om 2 hoofd oefeningen te doen bijv deadlifts en rows/powercleans of military press en benchpress of squat en frontsquat of zoiets opties zat. en na die 2 "basis"oefeningen een shitload aan pomp/spierconditie oefeningen die de spieren trainen die je bij de hoofdbewegingen hebt gebruikt.de hoeveelheid sets en reps hangt ervan af hoeveel je aankan en wat je goed genoeg vind dat is epr individu verschillend.

succes abi.

Wat mohamedzoundri zegt. Gaat goedkomen! Wat zijn je stats nu?

mister cheb hosny, fitnessschema bestaat niet
zet gewoon je schema hier anders

Je wilt powerlift wedstrijd doen, maar niet zo trainen?

........

ipv mn gebruikelijke irritante, semi-haterlijke posts bij dit soort gevallen. Ga ik nu echt een poging doen om je een duwtje te geven in de juiste richting.

ik denk dat jij met een powerbuildschema het beste uit de voeten kan. puur PL gericht trainen , dan gaan je trainingen niet gebasseerd zijn op zoveel mogelijk pomp, als bij een bodybuilder wel het geval is. Ik kan snappen dat je beetje van beide wil. Zo train ik ook, en menig strongman die ik ken.

dus een optie is om 2 hoofd oefeningen te doen bijv deadlifts en rows/powercleans of military press en benchpress of squat en frontsquat of zoiets opties zat. en na die 2 "basis"oefeningen een shitload aan pomp/spierconditie oefeningen die de spieren trainen die je bij de hoofdbewegingen hebt gebruikt.de hoeveelheid sets en reps hangt ervan af hoeveel je aankan en wat je goed genoeg vind dat is epr individu verschillend.

succes abi.

Dit, maar hou het dan echt bij pompwerk. Pompen is niet tot falen gaan, maar genoeg om spiergroei te simuleren maar niet meer.

Wat voor fitness schema?

Als ik ga bowlen wordt ik dan ook goed in tennis ?

als je bovenhands gaat bowlen zal je service wel beter worden

OT. post je schema eens. zonder schema kunnen we niets zeggen of het goed of fout is.

Ene dag doe ik dit:
Speed Bowls met een lichte bal + mini bands
Bent over bowls
Bowl triceps extentions

Andere dag doe ik:
Bowls met heavy ball en chains
Overhead bowling ball throws
Ball pushups

Tussen de dagen door trek ik een sled met een grote bowling bal erop

Ene dag doe ik dit:
Speed Bowls met een lichte bal + mini bands
Bent over bowls